![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Dient de bevolking het recht te hebben de politie te filmen op straat?op | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
20 | 83,33% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
één, omdat ik hen niet wil beïnvloeden, als ze vb. hun slecht karakter tegenover flaminganten aan het ten toon stellen zijn; zodat ik wat langer kan filmen ... twee, omdat ik eens een dispuut had in Frankrijk (waarbij ik natuurlijk ten volle in mijn recht was) en ik een foto trok van de snoodaard. (gsm's konden toen nog niet filmen, enkel foto's trekken). Wel, die tiep sloeg bijna mijn gsm uit mijn handen. Gelukkig zijn de reflexen van oude Schoof nog ongeschonden gelijk een maagd van 14 jaar. En heden ten dagen is mijn smartphone niet iets dat ik zomaar graag kapot gesmeten wil zien. (mocht het alleen maar om mijn schoon gezicht gaan, dan kan het me niet zoveel schelen. Een blauw oog of een streep blauw van een matrak heb ik nog steeds wel over voor de Vlaamse zaak.) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 19 december 2014 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ga nu niet direct opzoeken waar dat precies staat. Tot dan moet ge me niet geloven, alhoewel ik denk van juist te zitten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me wel af of één op de tien forummers de link gaan aanklikken en tot onderaan de pagina gaan lezen. Spijtig, want toch wel interessant. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wegens geen geld.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe Belgisch, de ene burger mag wat meer dan de andere.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is er aan te zien dat de politiekers de vierde macht nodig hebben voor hun gratis publiciteit ... we moeten er mee leren leven: nergens in de grondvod, en nergens in de bijbel of koran, staat dat het leven eerlijk is. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is iets anders. Dat is journalistieke nieuwswaarde, een duidelijke uitzondering op het portretrecht.
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eh, welk recht dan? Het portretrecht is redelijk allesomvattend.
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat houdt niet in dat de journalist niet veroordeeld kan worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2!
Jammer genoeg wachten ze liever op aangename euthanasie. Aan de andere kant valt het wel mee op dit forum. 85% pro, een duidelijke trend. En, wie zijn die paar politiestaatlovers? ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 19 december 2014 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
To serve and protect, Vadertje Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als iets niet door de beugel kan zal het toch gepubliceerd worden. Laten we het dan een klokkenluider noemen ipv. schenden van privacy. Get the drift? Wat hoor ik? Zegt U een verrader? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ? Lombas heeft groot gelijk. In een politiestaat zou je niet mogen filmen. Hier mag dat wel. Waar wel limieten op staan is wat je met beelden van derden doet zonder hun toestemming. Lijkt me een vereiste te zijn om de privacy van burgers te waarborgen.
Of zou je het leuk vinden moest een snoodaard wat beelden op youtube zetten van jou terwijl je inspectie doet van een bar waar (te) jonge meisjes zitten ? Ik vraag me af of je dan nog zo enthousiast de freedom fighter zou uithangen met je dashcam en je gsm met camera. Vooral nadat een woedende menigte je uit je huis sleept en op basis van hun interpretatie van die beelden je op straat een pak slaag geeft en je camera in je reet stopt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |