![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Gouverner c'est prévoir... Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Gouverneur
|
Liever naïef zijn als een kind en telkens opnieuw weer, tegen alle schijnbaar noodlot in, trachten mensen samen te brengen, hoe onmogelijk de oplossing ook lijkt, dan de polarisatie en de chaos waar geen leven is, maar enkel duisternis. (allegorisch gesproken)
Laatst gewijzigd door Tomas : 8 januari 2015 om 16:41. |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik geef gewoon mijn eigen mening, maar de laatste maanden bekruipt mij het gevoel dat doelbewust de polarisatie wordt gevoed en aangewakkerd, en dat bepaalde categorieën schietschijf worden. Het discours komt mij nu bv. veel meer beangstigend over dan in der tijd met het Vlaams Blok (en toen deden beide kanten ook serieuze uitspraken.) Bij zo'n confrontatiemodel weet nooit waar men uitkomt. En ik geef het eerlijk toe: soms vrees ik dat bepaalde rechten of vrijheden dreigen opzij gezet te worden onder het mom van een of andere crisis. En daar voel ik mij niet goed bij. U kunt dat dan misschien wel afdoen als het omgepraat zijn door linkse media, maar de linkse media zijn niet meteen mijn favoriete bronnen. |
|
|
|
|
|
|
#105 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
hier een schoon staaltje van een reactie Citaat:
Laatst gewijzigd door hollande : 8 januari 2015 om 16:57. |
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zachte heelmeesters veroorzaken stinkende wonden.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als die hun betoog beginnen met '' onze profeet van de vrede Mohamed'' is alle geloofwaardigheid ineens weg.
Laatst gewijzigd door daiwa : 8 januari 2015 om 16:52. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
natuurlijk niet, want het is weldegelijk de schuld van de linkse kerk...
|
|
|
#116 |
|
Europees Commissaris
|
Ik begrijp niet dat de voorstanders van de moslims hier nu niet van de situatie gebruik maken om uit de kast te komen en toe te geven dat ze in feite anonieme moslims zijn.
Ten tweede. Het 'ze mogen dat niet doen ' want dat is niet volgens de koran van die imam diedat met een dik ei in zijn broek verkondigde is leuk meegenomen maar zoals ze mee betoogd hebben met de sossen vorig jaar zou ik graag zien dat ze nu ook in massa buitenkomen met grote spandoeken om duidelijk te maken dat ze echte Belgen en Democraten willen zijn. Maar dat zal wel niet gebeuren zeker. Integendeel, gisteren liepen er op een mooie dag en tijdens de solden geen 5 moslims/moslima's in Mechelen. Anders val je erover. Zich verstoppen zich gelijk konijnen om maar niet door te gaan voor slechte moslim bij hun extremistischer geloofsgenoten. |
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als vorig jaar in Duitsland bleek dat een aantal extreemrechtse typen een paar moorden hadden gepleegd hebben ook een paar geestelijken openbaar een verklaring afgelegd, maar de pastoor van Hinterzwischenkolde en de dominee van Unterklapperwalde hebben hun mening niet openbaar gemaakt. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Europees Commissaris
|
Wat voor mij het toppunt van hypocrisie is dat de rode rakkers die die kloddemannen binnengehaald hebben en zelfs politiekers meestuurden om uitwijzing van criminelen te verhinderen staan nu de andere partijen "uit te nodigen om samen met hen te demonstreren'" . Dat doet me denken aan de zwarten die direkt na de oorlog mee op de wagens van de witte sprongen om niet gelyncht te worden.
Dat noem ik in de Belgen hun gezicht spuwen. Schandalig en laf. |
|
|
|
|
|
#119 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 januari 2015 om 17:12. |
||
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe je de rooien ook probeert goed te praten, je kan niet ontkennen dat ze de moslims altijd, en op velerlei manieren gepamperd hebben. En dat dit uitsluitend was omdat ze hen als kiesvee zag. Hun religieus standpunt namen ze er graag bij.
|
|