![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat hebben ze weldegelijk. Ik gaf al voorbeelden daarvan. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#1403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel heb ik zonet een oproep tot massamoord gelezen, verpakt in een vergelijking. |
|
![]() |
![]() |
#1405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een andere post van een andere forum(st)er, daarentegen, laat weinig aan de verbeelding over. Maar nogmaals, ik gun haar het recht om dat te doen.
![]() |
#1406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde met het verminken van kinderen als lidmaatschap van een Godsdienst. Dat is tegen de Godsdientvrijheid van het individu want onomkeerbaar. En dat past dus niet in een écht multiculturele samenleving die de Godsdienstvrijheid van het individu respecteert en de rechten van kinderen verdedigt ook al behoren ze tot een religie met gewoonten en voorrechten die niet passen in de samenleving. Als u of ik een stuk van ons kind zouden afsnijden zouden we veroordeeld worden. En wij leren aan onze kinderen aan niet te liegen ongeacht tegen wie. Wij erkennen wel het recht van het individu om van religie te veranderen. Wij zijn de echte oprechte multiculturelen. Waarvan misbruik gemaakt wordt. Men hoeft niet multicultuur te verwerpen. Het effectief toepassen en verdedigen van mensenrechten is voldoende om de basis van onverdraagzaamheid en superioriteitsgevoelens van bepaalde groepen in de samenleving onschadelijk te maken op termijn. Maar laf en hypocriet als de politiek is durft ze dit niet aan, waardoor een lassaiz faire multiculturalisme (voornamelijk verdedigt door links en de liberalen) door religies gebruikt kan worden om monoculturele praktijken te introduceren. Bij het minste voorstel in die richting van een échte lange termijn oplossing in overeenstemming met de mensenrechten beginnen moslims zich achter de joden te verschuilen (die even goed de leugen verdedigen tegen goyim of kinderen verminken). Men merkt die houding zelfs bij zogezegd gematigde moslims op dit forum. Alzo voelt men zich onaantastbaar. Alzo zal men nooit integreren. Alzo blijft men zich blijven superieur voelen. Alzo zal Europa verdeeld en zwak blijven. het is uiteindelijk onze eigen hypocresie die dit extremisme mogelijk maakt. Zowel thuis als in andere landen waar we achter controle en grondstoffen aangaan op niet al te vriendelijke wijze, en dit al heel wat generaties. Alzo verdienen we uiteindelijk niet beter. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 januari 2015 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
#1407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwe gijzelneming aan Porte de Vincennes in Parijs.
Niet zeker maar het lijkt te gaan tussen de neven dit maal?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 9 januari 2015 om 13:50. |
![]() |
![]() |
#1409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen die hebben ze niet. Of denk jij dat er om bij jouw voorbeeld te blijven een gemeentelijk reglement bestaat dat zegt dat moslims na 22u geluidsoverlast mogen maken ?
|
![]() |
![]() |
#1410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit lijkt me wel van toepassing:
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=51
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#1411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik verkies mijn eerste versie. |
|
![]() |
![]() |
#1413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hypochonder , da's er boenk op !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 januari 2015 om 13:52. |
![]() |
![]() |
#1414 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hopen dat ze levend gepakt worden... |
|
![]() |
![]() |
#1415 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het liefst sterven ze een martelaarsdood. Oppakken en levenslang laten zitten in een gevangenis, is de beste straf. |
|
![]() |
![]() |
#1416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heb ik niet gezegd dat men de kippenstal moet vernietigen. Maar dit is inderdaad wel, wat men doorgaans doet, om verdere besmettingen tegen te gaan. Dan is er niemand die zegt dat men niet mag generaliseren of veralgemenen. Het gaat immers om de veiligheid, uiteindelijk ook van mensen. Ik maakte ook de vergelijking met 10 miljoen mensen, waarvan er tien ebola hebben en je weet niet welke. Wat ga je dan doen? Maar ook deze vergelijking zal voor jou -om God weet welke reden- niet opgaan. Daarom, vraag ik jou om zelf eens een treffende vergelijking te maken. Maar dat zal je niet doen. We weten beiden waarom. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 januari 2015 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
#1417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ettelijke keren dat ze aangeklaagd werden voor islamofobie e.d. stond niemand ter linkerzijde met 'n bordje of T-shirt: "Je suis Charlie". Niemand!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist niet dat IS gepamperd werd... Afijn, je kan uiteraard bommen als pampers beschouwen, hè.
#1419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ineens voelen ze zich verbonden met de slachtoffers. Nu willen ze met z'n allen de vrije meningsuiting en persvrijheid verdedigen, terwijl ze te lafhartig zijn - zelfs nu nog - om Charlie's voorbeeld te volgen. Nee, je bent - nog steeds - islamofoob indien je ook maar iets in die richting zou proberen. Angst om niet PC te zijn en angst voor terreur heeft nog steeds de overhand en d�*t is/was de hele opzet van deze en andere aanslagen; 't zwijgen opleggen, kritiek smoren. In deze zijn deze doorgedraaide terroristen de handlangers van poco-links! Hypocrieter kan niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als ik mijn eigen religie opricht waarbij ik mijn kinderen oorlelletjes afsnijd als eeuwig en onomkeerbaar symbool van hun lidmaatschap, dan is dat 'Godsdienstvrijheid' te noemen? Nee. Het is juist het tegenovergestelde. Het is het ontnemen van de vrijheid van mijn kinderen zelf een religie te kunnen kiezen (buiten het feit dat het een onnodige verminking is en om die reden al strafbaar dient te zijn).
|
![]() |