![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20140919_01276264
http://www.knack.be/nieuws/belgie/kr...al-141263.html http://www.knack.be/nieuws/belgie/ba...al-125913.html Kan jij één artikel weergeven waar een N-VA kopstuk het premierschap opeist ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is de verborgen agenda van de volgende ronde belastingen, die ze dan weer geen belastingen maar milieubijdragen, vergoedingen of whatever zullen noemen, zodat het alleen maar lijkt alsof ze iets gedaan hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Weer geen on topic argumenten en wat rond de pot gedraai ? Begint zo'n beetje een gewoonte te worden, zou ik zeggen.
Laatst gewijzigd door non-conformist : 11 januari 2015 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Een taks op milieuvervuilende zonnepanelen zou al een goed begin kunnen zijn.
![]() |
#70 |
|
![]() "Ach kijk".
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Alles komt terug. Zelfs jij.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mee wa denkt ge dat ik mijn moto gekocht heb ?
Juist, met de lotto-winst van mijn chef. Tja, ze zit mij graag. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het antwoord dat ik wilde weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer maar helaas, zee moesten overeenkomsten sluiten met drie andere partijen, waarvan de CD&V het minst ver wilde gaan aan Vlaamse kant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enerzijds hadden / hebben we de werkers en anderzijds hadden / hebben we de profiteurs. De regeringen hebben nagelaten om iets te doen aan die profiteurs. Er mochten mensen op pensioen gaan die nooit gewerkt hebben, die het statuut van schoolverlater hadden. Die regeringen lieten daarbij ook nog mensen van over de hele wereld aan onze ruiven zitten, mensen die nooit iets bijgedragen hebben en nooit iets zullen bijdragen. Deze regeringen dragen de grote schuld van hetgeen wij nu meemaken. |
|
![]() |
![]() |