![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoelt u met "aanpassen"? Waaraan moeten ze zich wel aanpassen? Kunt u dat een beetje verduidelijken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bedoeling is een specifiek aspect dat belachelijk is, te duiden, daar waar het gezien zijn normale context niet meer opvalt. Natuurlijk kan spot mislukken, als het specifieke aspect wel degelijk door de aanschouwer beseft is, maar niet belachelijk gevonden wordt. Maar het zet wel degelijk aan tot nadenken. Het is een provocatie tot nadenken, tot relativeren, tot in vraag stellen. Op dat prentje met Mahomet die zegt "C'est énervant d'être aimé que par des cons" bijvoorbeeld. Brilliant toch, gewoon ? Denkt ge echt dat ge zo sympatiek zijt voor uw vermenselijkte "godheid" door mensen te doden en zo ? Denkt ge echt dat ge zo een star zijt als ge uzelf opblaast ? "hou van mij, ik ga een bloedbad maken en mijzelf doden", als dat niet fundamenteel belachelijk, barbaars en dom is als gedacht weet ik het ook niet.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 januari 2015 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Ze zullen toch moeten inbinden omdat met de stormloop op het bekomen van een nummer van Charlie Hebdo de Fransen aantonen niet de intentie te tonen om hun waarden en normen te veranderen. Als je werkelijk denkt dat door druk en dreigingen van mohammedanen de Europeanen gaan toegeven, dan denk ik dat je in een enorme illusie leeft.
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het "moslim zijn" geen manier van leven meer is die zekere voorrechten geeft, maar dikken ambras en miserie. Dat het alles behalve een pretje is om moslim te zijn. En dat er velen daaraan dan "foert" gaan zeggen. En de anderen een minuskuul en miserabel bestaan mogen leven, waarbij de kans groot is dat ze door ordestrijdkrachten tijdig onschadelijk gemaakt worden. Dat "moslim zijn" in Frankrijk, in Europa, een even groot pretje wordt als homoseksueel in Iran.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 januari 2015 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kunt u dat een beetje verduidelijken? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 januari 2015 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De christelijke wereld vindt geen antwoord hierop.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dit de bekeringsdrang van jongeren die niet goed in hun vel zitten kan voorkomen is dat al een goede zaak dunkt me.
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als er iets is waar die extremisten zich ook graag mee moeien is het dat recht. Conclusie? Ze hebben gewonnen. Aangezien de privacy een veel grotere impact heeft op het dagelijkse leven dan die dwaze cartoons welke amper gevolgd werd. De enige reden dat ch zo provoceerde was omdat ze anders helemaal geen lezers hadden. Het is niet ' ik ben charlie, maar ik ben een imbeciel.
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Europese volk bindt in en maakt plaats, beginnende met de verworven rechten. De strijd is blijkbaar reeds voorbij. Laatst gewijzigd door zonbron : 14 januari 2015 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is zever, we moeten gewoon een manier vinden dat de samenhorigheid aangewakkerd. Een uitbreiding van de crisis is misschien wenselijk. Teruggrijpen naar de klassieke religies gewoon dom.
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U onderschat de kracht van religie.
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf maar slapen. Zolang u niet wil binnentreden in de eigenheid van die denkwijze, zult u nooit doordringen en ook nooit enige invloed kunnen laten gelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nee, helemaal niet... We hadden dit kind nooit met het badwater mogen weggooien, maar het was begrijpelijk... De stank was niet te harder.
Iedereen mag van mij stinken, stank is een krachtig wapen, maar ik ben liever fris gewassen en open voor wat ik niet ken. Religie is goed als het losgekoppeld wordt van geloof, helaas is dat de westerling nog niet gelukt.