![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus hopeloos.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
"De mens maakt de religie, de religie maakt NIET de mens." Tevens heb ik geschreven dat de Koran, net als alle andere 'heilige' boeken, fictie is. Ikzelf ben overtuigd atheïst en antiklerikaal voor alle duidelijkheid. Wat mij betreft mogen alle kerkgebouwen, moskeeën, synagogen, gebedshuizen, kapellekes verdwijnen. Dat men zijn/haar geloof maar binnenshuis beleidt, dat alles in het openbaar religieuze/politieke neutraliteit moet uitdragen. Dat elk dogma of elke leefregel die een religie haar gelovigen voorschrijft moet gecontroleerd worden of ze niet in strijd zijn met onze wet- en regelgeving. Ik ben mij wel degelijk bewust van het feit dat de Koran inhoudelijk veel elementen bevat die in strijd zijn met de universele rechten van de mens. Ik weet dat, u weet dat, meneer Jambon weet dat, vele moslims weten dat evenzeer. Maar gaan we nu een debat houden over de inhoud van een fictief boek?! Gaan we niet langer de mens ter verantwoording roeping op basis van zijn gedrag en zijn handelen?! Hoeveel romans (eveneens fictie boeken) bestaan er niet die ergens wel een bepaalde wet of regel overtreden? Niemand ligt er wakker van, het is een fictief boek! Hoeveel films zijn er niet die gelijkaardige overtredingen laten zien? Het is dan ook een film! Hoeveel muziek wordt er in de wereld niet beluisterd waarvan de lyrics de wet- en regelgeving overtreden? Volgens uw logica moeten we daar allemaal een debat over houden dan en liefst al die zaken verbieden, anders bent u niet consequent in uw overtuiging. Marilyn Manson heeft jaren geleden terecht gestaan omdat een paar kinderen uit zijn muziek de nodige inspiratie hadden gehaald om andere kinderen op een school te gaan neerschieten. Meneer Manson, die zichzelf verdedigde, werd volledig vrijgesproken omdat (zijn) muziek nooit verantwoordelijk kan worden gesteld voor het handelen van anderen. En zo zijn er verschillende voorbeelden. De mens is verantwoordelijk voor zijn gedrag en zijn handelen, niet een boek, film of muziek die volgens die persoon 'inspirerend' gewerkt heeft. Geen van die dingen kan iemand er daadwerkelijk toe aanzetten om te beginnen moorden of wat dan ook. Grootste bewijs hiervan is dat de overgrote meerderheid van de mensheid, die ook die boeken lezen, films zien en muziek beluisteren, helemaal niet overgaan tot zulke extremiteiten. Het ligt aan bepaalde individuen, en die moeten aangepakt worden. En wat het VB betreft. Ik heb op bijvoorbeeld ATV en Actua TV verschillende debatten/interviews gezien met Gerolf Annemans. Er werd hem verschillende malen gevraagd : 'Is het VB een beleidspartij?' Waarop de man telkens antwoordde : 'Het VB is en blijft een opzwepende oppositiepartij.' Welnu, dat is hun goed recht, maar verstop u dan ook niet telkenmale achter dat vermaledijde cordon sanitaire. Vraag dan ook niet aan de kiezer om op u te stemmen wanneer u zich op voorhand tot de banken van de oppositie richt. Als u daadwerkelijk inzit met die arme Vlaming en iets wil veranderen aan dit slechte landje, DOE er dan iets aan, in plaats van rechts te lullen en links uw zakken te vullen in de oppositie. Laatst gewijzigd door Woordenaar : 24 januari 2015 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is voorbehouden voor het plebs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Simpele vragen, duidelijk beantwoord door uw vriendelijke moslimburen https://www.youtube.com/watch?featur...xc&app=desktop De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 24 januari 2015 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
|
![]() Citaat:
Filip Dewinter besloot: “Als het politiek correcte multiculturele halfrond uitgeklapt is, dan kan ik de minister van antwoord dienen. Dat ik geen steun vind in dit halfrond, dat is mij bekend. Wat mij interesseert is niet dit halfrond, wat mij interesseert is de man in de straat. En inzake de man in de straat kan ik u verzekeren dat hún oordeel over de islam helemaal anders is dan dat van jullie hier in de ivoren toren van de Wetstraat. Dat er heel wat gematigde moslims zijn, daar ben ik mij van bewust, dat onderschrijft ik; maar dat betekent nog niet dat er een gematigde islam bestaat en dat de Koran gematigd zou zijn. Alle radicalen, alle terroristen op dit moment die aanslagen plegen, beroepen zich op de Koran en de inhoud van de Koran. En dus moeten we het debat over de islam als dusdanig durven voeren. Het heeft geen zin om het debat te voeren over een aantal maatregelen die zich alleen beperken tot terrorismebestrijding. We moeten het debat over de fundamenten van de islam durven voeren, pas dan zult u de problemen kunnen oplossen. Maar zolang we dat niet doen blijft het praat voor de vaak en zullen de aanslagen blijven komen in de toekomst.” Kleur bekend Het is nu meer dan ooit helder: de N-VA-regering en het voltallige parlement willen de kern van het probleem niet zien en alleen aan symptoombestrijding doen. Dit zal leiden tot steeds meer islamisering en jihadistische aanslagen. De N-VA-regering en het voltallige Parlement hebben kleur bekend: de groene kleur, de kleur van de islam. http://www.filipdewinter.be/tussenko...n-van-de-islam Simpele vragen, duidelijk beantwoord door uw vriendelijke moslimburen https://www.youtube.com/watch?featur...xc&app=desktop
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 24 januari 2015 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is dat : gewoon op straat ? Of is dat met betrekking tot het werk ? Of is dat zoals men het probeerde te verengen slechts voor mensen met loketwerk en dus in rechtstreeks contact met het publiek ? Is dat op school ? Voor mij persoonlijk mag dat vrij ver gaan, maar ik vraag me wel af hoe ver je kunt gaan zonder zelf in de val van de extremen te vallen. Werk en school zou voor mij nul tollerantie zijn, maar op straat ? Lijkt me moeilijk... Citaat:
Wat er in die boekjes staat is onze zaak niet (met onze bedoel ik de samenleving, in casu de overheid) Wat ze ermee doen in de praktijk is dat des te meer. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En nu zien we weer oproepen voor obscurantisme, boekrevisies of verbrandingen, controle op inhoud, ter meerdere eer en glorie van wat verwaaide conservatieven die dromen van het avondland... Citaat:
Klopt. Conservatief amerika viel plat op zijn gat toen ze dit de eerste keer zagen en er moest per direct een gekuiste versie komen... Citaat:
![]() Citaat:
Soms vraag ik me af of wij werkelijk niet kunnen leren, of dat wij het niet willen als gemeenschap. Citaat:
Hoe dwaas kan men zijn of worden ? Citaat:
![]() |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan moeten we dringend bijkomende gevangenissen beginnen bouwen, in ijltempo. Citaat:
Citaat:
Zie je zelf de parallel met de architect van de endlösung niet ? (Heinrich Himmler) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 januari 2015 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islamofoben kunnen uitstekend terecht bij het VB. Hoeveel daar geluld wordt over de koran...de gemiddelde imam verschiet daar nog van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is de kern van het probleem de PS. Citaat:
Mocht Dewinter volgende keer niet meer verkozen geraken kan hij nog imam worden. Hij heeft enorm veel voeling met die materie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk zelfs dat de grootste progressieveling vandaag moet toegeven dat die angst niet bestaat uit onduidelijke redenen maar dat die 200 % gegrond zijn. In plaats van termen als eurofoben, homofoben en islamofoben verkies ik de termen eurokritisch, homokritisch en islamkritisch |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar doen diezelfde mensen het compleet in hun broek als er in 7 jaar 14 mensen door "islamisten' in een buurland omkomen. Het geeft hooguit aan hoe angstig en vooral hoe gedebiliseerd veel burgers rondlopen. Tot hun 18e naar school geweest, maar geen idee waar de echte risico's zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() Je zou goed passen in het stadsbestuur van gent : daar lossen ze de problemen op door het woord allochtoon te schrappen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Snerror : 24 januari 2015 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
|
![]() Citaat:
Die in 't parlement zijn de vertegenwoordigers van het volk. Het volk bestaat uit ongelooflijke dommekloten, want die stemmen altijd maar weer op politiekers die in de zakken van die stemmers zitten. Vertegenwoordigers van die dommekloten zijn dus meestal ook dommekloten, want anders zouden die dommekloten van stemmers niet op hen stemmen... Zodoende staat die open deur hoogstwaarschijnlijk niet genoeg open... ![]()
![]() |