![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom daar zoveel zever over vertellen ? Alle drie de woestijngodsdiensten die het tot in deze eeuw hebben uitgehouden spreken allemaal over dezelfde god. |
|
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
1 woord: Broekschijter.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar die kinderen doen mee acteren met een ritueel ??? No way, dat is er vér over en is schandalig. |
|
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eerst zitten te jengelen over de rol van de vrouwen. Zonder niqaab zijn het sletten. Buitenkomen in korte rokken tast hun waardigheid aan. Dat k�*n gewoon niet. Buitenshuis werken evenmin, want een vrouw hoort het huishouden te doen. De man moet de kost verdienen. Kortom dezelfde praatjes die ik als kind hoorde. Meer dan een halve eeuw geleden dus. Toen was de minirok de boosdoener. Rokken dienden tot onder de knie gedragen te worden. De vraag is hoe die muzelmannen de kost moeten verdienen als de grote hoop zonder diploma de school verlaat. Luttele jaren later roept Nordine op om de niqaab af te leggen. Opeens staat de Belgische wet wél boven die van Allah. Voor het smeer likken zelfs extremistische, hypocriete imams de kandeleer.
|
|
|
|
#246 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
En die theoretische kennis over een bepaalde windrichting en de inhoud van een gebed verkrijg je enkel maar tijdens het op de knieën vallen en voorover buigen?
|
|
|
#247 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.lucernacollege.be/ |
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb mijn kinderen daar alle drie tegelijk weggehaald en naar een gemeenschapschool gestuurt. Mijn katholieke vader was razend want "daar liep alleen het vreemd krapuul school". Toen waren het echter nog geen moslims. De "vreemde" kinderen waren in mijn schooltijd nog kinderen van Polen, Tsjechen, slovenen, zelfs Oostenrijkers. Ook kinderen van Russische krijgsgevangen die hier gebleven zijn. Ze spraken allemaal Duits. Ik herinner mij een Duitstalig kind (Edeltrut Ronspies of iets in die aard heette ze). Het meisje moet vreselijk geleden hebben onder de discriminatie van de non. Niemand die de non daar ooit voor op de vingers heeft getikt. Het was dan ook een protestantje en geen moslim.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 januari 2015 om 19:24. |
|
|
|
|
|
|
#249 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#250 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu nog in de Kempen spreekt men van "capulenscholen", met of zonder vreemdelingen, maakt niet uit. |
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
Banneling
|
Dat staat nergens expliciet vermeld, neen.
Toch is het publiek er voor meer dan 99% islamitisch en kan je er ook enkel islamitische godsdienst volgen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 januari 2015 om 19:30. |
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn kinderen hebben daar nog goed onderwijs gekregen. Ze waren echter net op tijd weg want één van de scholen werd een hele tijd geleden al opgedoekt omdat het peil zo laag werd dat de kinderen bij geen enkele school meer konden aansluiten. De andere school geeft alleen nog lager onderwijs. Het middelbaar onderwijs is verdwenen hoorde ik onlangs. Je mag één keer naar de oorzaak raden.
|
|
|
|
#253 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Echt iets voor jou dus.
|
|
|
#254 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Soms ben je moeilijk te volgen... Als atheïst zijnde fulmineer je op moslims, op conservatieve kaloten en tutti quanti. Maar als iemand uit het GO die ook atheist is een reactie geeft probeer je die ook te kelderen...
Wie is er eigenlijk nog goed bezig ? |
|
|
|
|
|
#255 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://gdb.voanews.com/DA1BA79A-B86C...mw1024_s_n.jpg http://media.philly.com/images/600*4..._jnuns10-c.JPG |
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
FEIT is dat het gemeenschapsonderwijs erop achteruit is gegaan. En dit uitgerekend omdat teveel Nederlandsonkundige kinderen het onderwijsniveau zodanig naar beneden haalden dat de ouders van Nederlandstalige kinderen een andere school kozen voor hun kinderen. We moeten daar niet flauw over doen, ook al zeg ik dat al twintig jaar, en wordt dat nu pas schoorvoetend toegegeven. Ik kende zelfs Turken in Limburg die hun kinderen naar het "vrij" onderwijs stuurden omdat het peil van het GO véél telaag was geworden door het aan te passen aan de achterblijvers van allochtone afkomst. Straffen toebak als je weet dat die Turkse kinderen evenmin Nederlands kenden als ze naar school moesten. In het vrij onderwijs konden ze om die reden trouwens niet meer bijbenen wat ze tekort kwamen.
|
|
|
|
#260 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben ook goddeloos, maar ik sluit mijn ogen niet voor de realiteit.
|