![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#521 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#522 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#523 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben maar een gewone loodgieter, en toen ik de leergangen gebouwenuitrusting, want zo hete dat destijds, volgde, heb ik een heel jaar gespendeerd aan het polieren van een miniatuur zinken dakje dat amper enkele lesuren gekost heeft om het te maken. Alsof men in de praktijk een zinken dak gaat polieren. Maar wanneer ik niet zelf uitgezocht zou hebben hoe een bulex (gas doorstroomverwarmer) in elkaar zit en werkt, had ik het nu nog niet geweten. Ik zou dan tegen mijn klant die me opriep om zijn Bulex te herstellen hebben kunnen zeggen," Euuuuu,.... ik zal even uw zinken dak polieren, misschien dat hij daarna het terug doet." Laatst gewijzigd door Garry : 27 januari 2015 om 00:21. |
|
|
|
|
|
|
#524 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#525 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Juist zoals het polieren van een zinken dak tot niets leid. Laatst gewijzigd door Garry : 27 januari 2015 om 00:25. |
|
|
|
|
|
|
#526 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#527 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#528 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jawel, hoor, een vergroot menselijk inzicht. Alleen kunt u dat niet begrijpen daar u enkel vorming ziet in functie van "nut", "economische winst". Gelukkig staat het onderwijs niet alleen in die richting.
|
|
|
|
|
|
#529 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#530 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus, het leren over denkbeeldige onzin vergroot het menselijk inzicht. ???
|
|
|
|
|
|
#531 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#532 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#533 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee dat is juist. He t zou maar erg zijn moest er alleen maar brood op tafel komen. Maar al de rest gaat ge ook niet zien verschijnen door religies te vergelijken en daarvoor op uw knieën in een Moskee te zitten op een matje hoor.
|
|
|
|
|
|
#534 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Over dat laatste gaat het uitdrukkelijk niet, maar toch blijft u het herhalen.
|
|
|
|
|
|
#535 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geschiedenis, en dus ook geloofsgeschiedenis, is geschreven door zij die konden schrijven, in opdracht van hun meesters, en bij gevolg aangepast aan de eisen van die meesters. Je neemt het maar voor wat het is. Laatst gewijzigd door Garry : 27 januari 2015 om 00:42. |
|
|
|
|
|
|
#536 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Leven met als enige doel overleven is geen leven. Er moet meer zijn dan enkel overleven en die zoektocht moet elk individu zelf maken.
|
|
|
|
|
|
#537 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om te vreten en, of gevreten te worden. En toen kwam er een varken met een lange snuit en 't vertelseltje is uit. Oké dit verhaal is minder aantrekkelijk dan dat van uwen hemel met rijstpap en gouden lepeltjes, maar het is wel veel realistischer. Laatst gewijzigd door Garry : 27 januari 2015 om 01:06. |
|
|
|
|
|
|
#538 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zeg alleen maar dat je zelf actief zin aan je leven moet geven en niet een beetje de passieve toeschouwer moet uithangen die alles maar een beetje lijdzaam ondergaat. Niets maar dan ook niets komt zomaar uit de hemel gevallen. |
|
|
|
|
|
|
#539 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan zit u in het verkeerde topic. Je kan perfect bepaalde zaken in de lessen geschiedenis over de Islam vertellen, zonder dat uw leerlingen ergens in een moskee met hun hoofd op de grond moeten gaan liggen. Je kan het perfect hebben over de actualiteit van de Islam zonder dat ze in een moskee moeten binnenstappen.
Maar het is natuurlijk niet goed voor de geesten van de kinderen als ze nu al zouden weten waar de Islam echt voor staat. Die indoctrinatie richting Islam is misselijkmakend. Nu willen bepaalde pipos binnen het katholieke onderwijs ook al Moslimleerkrachten beginnen inschakelen. Hoe ziek kan je eigenlijk zijn. Het eigen geloof beginnen opgeven om de Islam ter wille te zijn. Europa verdient het bijna om uitgeroeid te worden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#540 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Onderwijs dient volgens Garry om je te leren een factuur protesteren. En om contracten te leren afsluiten.
|
|
|
|