![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Respect voor die bijdrage. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik kan u alvast vertellen dat de meerderheid voor zover ik weet alvast niet te bedroefd zullen zijn... Daarvoor is er hier in het verleden in de fractie nét te veel gebeurd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat.
![]() |
#305 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vrij hallucinant te lezen hoe vele forumleden één van de meest fundamentele rechtsprincipes zonder boe of ba naar de prullenmand verwijzen. En nee, de Knuppels en andere Quercussen, ik ben geen "fellow traveller' van Stevaert. Dus bespaar jullie de moeite om mijn intentieproces te maken.
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Van de doden niets dan goeds" weerklinkt het in de verzamelde media, maar ik geloof nooit dat de zelfmoord van Stevaert even goedgunstig gepercipieerd wordt door wat er nog rest van het rode electoraat.
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#308 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het volstaat ruimschoots om een account op Politics.be aan te maken. Net zoals het volstaat om meteen over te gaan tot het maken van een intentieproces over diegenen die er zich vragen bij stellen.
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het buitenspel zetten van Van Der Aerschot,en het inhalen van Gennez... Uit St' Truiden godverdomme,en die gelijk hier eerste viool komt spelen onder zijn goedkeurend oog.... Van sindsdien ben ik dus een dwarsligger,dissident in een partij die blijkbaar vergeten zijn waar en op welk niveau hun roots zich bevinden.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch verzoop Stevaert zich.
![]() |
#311 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, stom. Terwijl hij net zo goed hier op het forum als een volleerde Knuppel of Quercus (en vele anderen) die dame die klacht neerlegde op zijn beurt ongegeneerd zwart kon maken.
Maar misschien heeft-ie er niet aan gedacht? Of was het hem wel te min? Wie zal het zeggen? Maar laat mij jou en jouw confraters vooral niet tegenhouden om verder te speculeren. Wel niet vergeten om af en toe eens het schuim van jullie mond te vegen.
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Stevaert zich niet had verzopen had hij idd de dame zwart kunnen maken die hem een proces aan zijn been lapte voor verkrachting.
Maar Stevaert koos ervoor om dat proces te boycotten. Dat is geen speculatie van mij en mijn schuimbekkende confraters maar het gevolg van de keuze van Stevaert voor zelfmoord. Neem een gaviscon. Je hebt het zo te zien broodnodig.
![]() |
#313 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de gewestplannen dateren van de jaren 70, lang voor SS dus. zonevreemde constructies hebben daarenboven bepaalde rechten, zoals het recht een huis te verbouwen/herbouwen tot 1000 m³ (da's groot!). Instandhoudingswerken zijn enkel van toepassing op woningen die in ruimtelijk kwetsbaar gebied staan, of voor construties waarvoor een boete werd betaald (die makkelijk tot 25.000 € bedraagt).
![]() |
![]() |
#314 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#315 |
Staatssecretaris
|
![]() Stevaert verdoken NVa'er ?
https://www.youtube.com/watch?v=_q7Jp0t3g4c
![]() |
![]() |
#316 |
Staatssecretaris
|
![]() dubbel
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 4 april 2015 om 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem alleszins mijn hoed af voor de mensen die zich daar blijven tegen verzetten. Respect! Ik kan het jammer genoeg niet langer opbrengen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar uiteraard zal niemand ooit weten wat er in zijn hoofd omging toen hij deze beslissing nam en wat er allemaal meespeelde. Wie het tegendeel beweert is een zeveraar. Jij bent de afgelopen dagen niet op dit forum geweest zeker?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 4 april 2015 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |