![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de professor-decaan-psycholoog ontslag krijgen voor zijn uitspraak? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 38,89% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
22 | 61,11% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://books.google.be/books?id=88F...elatie&f=false Wat die pensioenen betreft: personeel van het vrij onderwijs heeft een staatspensioen, maar dat maakt hen geen ambtenaar. Dat suggereren zal u de banbliksems van de Guimardstraat opleveren. Laatst gewijzigd door dalibor : 7 april 2015 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 7 april 2015 om 11:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We moeten dat gewoon maar leren accepteren van elkaar. Dat betekent niet dat we er akkoord mee moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik nuanceer helemaal nergens, is het 'slachtoffer' effectief verkracht dan moete de dader natuurlijk gestraft worden voor deze zwaarwichtige feiten. In feite erger ik mij voornamelijk aan het feit dat een heleboel mensen al uitgaan van zijn schuld, terwijl dat juridisch nog helemaal niet vaststaat. Voor mij blijft iemand onschuldigd tot het tegendeel is bewezen. Tenzij ik er natuurlijk zelf weet van heb dat de persoon onmiskenbaar schuldig zijn, maar in deze casus heb ik daar geen kennis van. Een beetje meer sereniteit en terughoudendheid in o.a. de Stevaert case zou bepaalde mensen sieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat het eerder de beschuldigde is die de wind van voren krijgt dan de 'klaagster' ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Minister-President
|
![]() Vanmiddag kreeg in het 13.00 u VRT-journaal die zekere 'Ashley', die reageerde op de tweet van prof. Elias, nog eens een forum om haar gedachten te ventileren. Enkele weken geleden opende het VRT-journaal op een zaterdagavond met als hoofdpunt de aanklacht van die journaliste van 'wijoverdrijvenniet'.
Wat probeert de VRT nieuwsredactie hiermee te bereiken ? Ik vond de berichtgeving in beiden bijzonder tendentieus en niet genuanceerd genoeg. Helaas is dat tegenwoordig vaker het geval in het VRT-journaal, dat sinds de aanstelling van ons Bjornke regerecht naar de dieperik gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150407_01618474 """"Over de DSK-affaire schreef hij in 2011: ‘Jongens, jongens, waar gaan we naartoe. Als een mens al het kamermeisje niet meer mag neuken? Bij Louis XIV maakten ze daar geen spel van!’ Ook op een roddelbericht waarin te lezen staat dat Goedele Liekens de minnares van Steve Stevaert zou zijn, reageerde de VUB-decaan opmerkelijk: ‘Een kut kan niet door één man versleten worden. Daar heeft God of de natuur voor gezorgd.’""" Maar dat zegt natuurlijk niks over hem en zijn wereldbeeld, een grapje af en toe moet kunnen, natuurlijk.....en 't was tenslotte enkel bedoeld voor de vrienden op Facebook... ![]()
![]() |
![]() |
#172 | ||
|
![]() Citaat:
Er zullen vast wel onschuldigen in de bak zitten, net zoals er schuldigen waarvan de schuld voor 100% vaststaat, niet worden voorgeleid of worden vrijgesproken om de één of andere reden. Citaat:
Hij heeft de keuze gemaakt om ervoor te zorgen dat de bewijslast niet kan getoetst worden voor de rechtbank.
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tsja, 't is geen excuus, maar ik studeerde aan de RUG zoals die destijds heette. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() Wat is verkeerd aan?
Het zou me eerder verontrusten mocht het parket mensen gaan vervolgen waarvan de bewijslast mager of onbestaande zou zijn.
![]() |
#179 |
Minister-President
|
![]() Zo een dingen zijn perfect mogelijk. Vrouwen die geslagen worden blijven ook nog vaak lang bij hun man/vriend. We noteren dat de liberalen blijkbaar niet geloven in 'verkrachting binnen het huwelijk/relatie'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |