![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, dit neemt nog niet weg dat ik mijn mening baseer op deze logica, waarop zou ik anders mijn mening baseren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
alleszins is de tekst NIET: helder duidelijk ondubbelzinnig transparent ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergist zich: wat u poneert als basisaxioma ("afhankelijkheid") valt in volheid door te trekken. Niet de situatie bepaalt dit immers, maar wel de hoedanigheid. Hierdoor bent u niet logisch bezig, maar stuurt u de redenering bij als het basisaxioma blijkbaar niet meer kan ingeroepen worden om uw beginstelling te onderschrijven. Fout tegen de logica.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er valt weinig verder te discussiëren als uw kennis van het Engels verhindert de tekst correct te lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
jij bent tegen abortus dus is het evident dat jij in zoiets nooit zult lezen dat zij abortus toestaan (bvb medisch). jij houdt er mbt abortus een extreme mening op na die door maar een heel kleine minderheid gedeeld wordt. sperma en foetus zijn geen mensen en kunnen dus probleemloos vernietigd worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het is niet mijn rare kronkel. het is een bestaande kronkel, hoofdzakelijk te vinden bij religieuze fanatici. wanneer er volgens mij leven of pas sprake van een mens is? wil je mijn hyperindividuele subjectieve mening? wil je die oprecht weten of zoek je munitie om te schieten? welke relevantie heeft die? ik zou verder gaan als de huidige wetgeving en de grens gewoon brutaal op 4,5 maand leggen. lekker rigide, zwart-wit en eerlijk verdeeld tussen vrouw en foetus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees nog staan in de OP : "Moeders die niet verkracht zijn hebben, zelfs bij een gescheurd condoom, zelf gekozen voor de mogelijkheid om zwanger te worden, zij het een kleine mogelijkheid in dat laatste geval. "(er komen blijkbaar geen mannen meer aan te pas). Dit zou inhouden dat vrouwen die geen kinderen meer wensen, gewoon geen sex meer mogen hebben; Mannen daarentegen.... plegen toch geen abortus, dus die mogen gewoon voortneuken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 mei 2015 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk je daarvan Jan? Als die mensekes die daar in de diepvries zitten of die in de vuilbak gegooid worden? zou je die niet snel gaan redden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kijk, op deze manier kunt ge deze discussie nooit winnen van JvdB, als ge dat nu nog niet doorhebt? Zo'n flut argument sabelt hij neer met zijn ogen toe. Doe toch beter uw best om een goed argument te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() met religieuze fanaitici, zoals Jan, valt nooit te discussiëren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar een duidelijk antwoord was ondertussen wel wenselijk: vanaf wanneer is iets een mens, in jouw ogen? Laten we het eens concreet maken: https://www.amnesty.org/en/articles/...d-an-abortion/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
een subjectieve hyperindividuele mening die je moet respecteren. die natuurlijk net zo subjectief is al die andere 10 000 verschillende meningen of hij tegen voorbehoedsmiddelen is die een bevruchte eicel verhinderen in te nestelen weet ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt waar? Bij welke "religieuze gekken" hebt u in onze tijd dat idee dan wel gevonden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |