![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh, dus het is alleen maar bij vlagen dat je tegen het doden van levende wezens bent. Maar dan moet je niet zeggen: "Ik ben tegen het doden van levende wezens". Dan moet je zeggen: "Ik ben soms tegen het doden van levende wezens". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=284 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 3 mei 2015 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet helemaal niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik natuurlijk ook, het zou een teken van onverantwoord gedrag zijn. Maar voor één of zelfs twee kan ik volkomen begrip opbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen. Het zou jouw zaak ook geweest zijn. Vooral jouw zaak zelfs. Mijn punt is dat als anderen over jouw bestaansrecht mogen oordelen (volgens jou) jij ook zou mogen oordelen over het bestaansrecht van iemand anders. Iedereen gelijk. Ik vind dit niet kunnen. Ik wil niet dat anderen over mijn bestaansrecht mogen oordelen. En ik ben er van overtuigd, velen met mij. Jij vind van wel zeg je? Anderen mogen zich het recht weerhouden om je te doden? Goed. Dan is dit voor jou inderdaad geen argument. Maar ik zou toch je reactie eens willen zien als iemand jou daadwerkelijk zou willen doden. Ik vrees dat je dan wel eventjes anders zult piepen en dat weet je best. Of: Hoe onredelijk kan men zijn. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 3 mei 2015 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn genoeg bekwame ouders die maar al te graag een ongewenst kind willen opnemen in hun gezin en dat alles geven wat het nodig heeft, om zich verder te ontwikkelen als volwaardig mens onder mensen.
Zeker weten. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Historici vragen zich af hoe het kwam da de bloeiende Keltische maatschappij hier in Europa op een paar generaties verdwenen was. Wel, we kunnen het nu zien en meemaken. Nog een paar generaties verder en onze culturele monumenten worden vakkundig gevandaliseerd en dan kunnen ze zich wentelen in hun zelfgenoegzaamheid dat Europa helemaal van Allah is. En als ze tegen dan geen dijken hebben onderhouden lopen ze helemaal onder. Maar ze zullen dan wellicht nog kunnen zwemmen zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We vertrekken natuurlijk van uit een andere basispositie . Ik acht me geluķig dat legale beslissingen in het parlement geenomen worden en niet in een sachristie of iets dergelijks. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we al de berichten van de voorstanders van abortus samen leggen, dan valt op hoe inconsequent het allemaal is en hoe ze onder elkaar hopeloos verdeeld zijn. En het opvallendste daarbij is, lijkt wel dat ze niet in staat zijn een gezamenlijke omschrijving te geven van wat een mens is, welke criteria daarvoor gebruikt worden en vanaf welk ogenblik er hiervan sprake is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik pleit voor een bevolking in Vlaanderen voor het aantal dat hier aanwezig was rond 1900. We zouden dus langzaam moeten afbouwen. Helaas zijn er kapers op de kust. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 3 mei 2015 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een vraag die meer spot dan respect verbergt . .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 3 mei 2015 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb ik gezegd dat ze me nu mogen doden? Neen! Ze mochten me gerust geaborteerd hebben zeg ik en dit meen ik. Maar nu liggen de kaarten anders, nu heb ik een gezin, heb ik een netwerk van relaties,... Nu moeten ze een goede reden hebben om me te doden vind ik. Niet voor mezelf want ik zal het niet echt merken maar juist voor degene die achter blijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist niet, het gaat erom dat men uw gebrek aan samenhang in de redenering doorprikt. En ja, dat is niet aangenaam, maar u moet nu eenmaal toegeven dat u in de loop van discussie altijd weer een bepaald argument lanceert om het wat verder dan weer in te trekken omdat het dan weer niet meer zou opgaan. Het relativisme is zelfs in uw manier van redeneren doorgedrongen.
|
![]() |
![]() |