![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet dat ik voorstander ben van het huidige systeem van mogelijkheid tot abortus tot 13 weken. Waarom, in de naam van de heilige gehaktbal, zou ik dan een wetsvoorstel moeten steunen dat abortus terug strafbaar stelt? U gaf me trouwens geen antwoord wat U zou doen in geval van de situatie uit het artikeltje. Ikzelf zou dat kindje O N M I D D E L L I J K een abortus hebben laten ondergaan (het embryo of in dit geval zelfs foetus laten verwijderen), van zodra men wist dat ze zwanger was. En jij? wie van de twee kindjes ga jij kiezen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 mei 2015 om 07:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zal daar gemakshalve "god" laten over beslissen.
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Europees Commissaris
|
![]() Het meisje zal het waarschijnlijk wel overleven, maar wat zal de schade zijn, fysisch en psychisch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat je graag een kind zou willen. En ik heb het wettelijk recht om het te doden zonder dat jij iets in de pap te brokken hebt. Zou je dat een goede wet vinden? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We praten hier gvd over een aanstaande moeder die zo in nood zit dat zij het meest onnatuurlijke wil overwegen, namelijk haar kindje niet voldragen. En jij gaat dan leuk doen over het vermoorden van een buurmeisje of wat. Zou jij bijvoorbeeld eens kunnen antwoorden welke straf de rechtbank zou moeten uitspreken voor (en in de hypothese van een wetgeving zoals voor de liberalisering van sommige vormen van abortus): - de vrouw van 25 die stopte met de pil te nemen omdat ze met haar echtgenoot binnen afzienbare tijd een kindje zouden willen verwekken, maar die nu zwanger werd omdat ze verkracht werd. En dus abortus gepleegd heeft. - de vrouw die zwanger werd van een tijdelijke relatie, en waar de anti-conceptie faalde, en waar de verwekker het na het vernemen van het nieuws, verdween van de aardbol. En dus aboruts pleegde. Als de abortus dan niet toegelaten wordt, dan moeten deze vrouwen een straf krijgen. Ofwel moet je abortus uit het strafrecht halen. Eieren of jong. Zeg mij: welke straf behoren zij te krijgen; binnen welke vork, vb. tussen 1 maand en 3 jaar bak ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 6 mei 2015 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ook geen antwoord op mijn vraag. Maar soit, ze was ook niet aan jou gericht. Wel een vervallen in zeer zeldzame gevallen waar we het reeds over hadden in deze thread. Doe eens wat moeite, zou ik zeggen. Met steeds in cirkeltjes te draaien komen we niet vooruit. Red. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 mei 2015 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nogal evident, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij wordt ondertussen dat u niets snapt van de ernst van abortus, daar het voortdurend wil hebben over straf. Paulus en ik herhalen echter keer op keer de noodzaak tot ondersteuning, tot hulp, tot bijstand... van ongehuwde moeders opdat zij niet moeten bezwijken aan de duivelse verleiding hun kind in de moederschoot te laten verleiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, mijn bericht bleek nogal slordig te zijn geschreven. Even bijwerken:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en hoe denk jij te kunnen beslissen dat ik VERPLICHT abortus moet plegen als ik daar geen zin in heb?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en hoeveel weken bieden jullie ondersteuning? tot de eerste drie pakken pampers op zijn? Of gaan jullie dat twintig jaar volhouden, inclusief de nodige financiële bijdragen voor babysitters e.d. buiten de pampers?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 mei 2015 om 21:01. |
![]() |
![]() |