![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waar suggereer ik dat dan?
![]() |
#102 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als ik aan 20 of trager fiets, dan houd ik die automobilist op. Dan laat ik hem passeren, ik weiger mee te werken aan geïnstitutionaliseerd autopesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou een fietsstraat gelijk staan met "autopesten"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.petities24.com/signatures...eest/start/290 Nadien kwam er niets meer bij. De laatste anekdote van de 112 is van 24-11-´11 wslk liep die petitie maar 45 dagen (of tot Kerstmis 2011). Soit hier en daar zal wel iets blijven hangen en treed de politie af en toe eens wat beter op: (wslk dweilen met de kraan open...) http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20131023_00805895 http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20141202_01408015
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 12 mei 2015 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk moet de politie optreden. Dat spreekt voor zich. Ik heb al meermaals aangegeven dat strenge opvolging en beboeting voor mij gerust voor alle weggebruikers mag gelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom wordt het 'succes' van de fietsstraat (bv. in Gent) afgemeten (ook door de Fietsersbond) door de afname, via tellingen, in gemotoriseerde voertuigen....?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 12 mei 2015 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom niet?
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 zaken die in de beleidsvoering serieus over het hoofd gezien worden: Enerzijds houdt men geen rekening met de manier waarop chauffeurs het verkeer beleven, zelfs al strookt die beleving niet per se altijd met de realiteit of met de bedoeling van een regel. Een maatregel die als pestmaatregel wordt ervaren is een probleem, zelfs al is ze niet als pestmaatregel bedoeld. Dat wil niet zeggen dat die maatregelen allemaal weg moeten, maar het wil wel zeggen dat er naar een balans moet worden gestreefd (V85), en die ontbreekt nu volledig. Anderzijds lijkt men niet te beseffen dat een hindernis nooit een alleenstaande obstructie is. Een autorit is een aaneenschakeling van situaties, en autoritten onderling hangen in die zin ook "aan mekaar vast". Wanneer je een straat niet meer in mag en je moet ocharme een minuutje rondrijden, bedenk dan wel dat de chauffeurs die rit bij wijze van spreken al 23435636 keer op andere plaatsen zijn moeten rondrijden (of aanschuiven of wachten of vertragen of ....), EN dat ze dit elke rit opnieuw moeten doen (een keer voor een slecht afgesteld rood licht staan is niks, dagelijks voor 10 slecht afgestelde rode lichten staan is op den duur om de gordijnen in te kruipen).
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
|
![]() ** Kuch kuch ** Sta me toe dat enigszins te betwijfelen.
![]() |
#112 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Welk gedeelte?
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Indien u mij niet gelooft, zal ik later met statistiek komen. Kan nu eventjes een paar dagen niet meer reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat maakt dat uit?
Citaat:
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Goed, dan wachten we op SanderK zijn statistieken en wordt u voorstander van snelheidsverhogingen?
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |