![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Terwijl in Brussel 80 000 mensen deelnamen aan de gay pride parade, organiseerde Pro Familia in Antwerpen de mars voor het gezin. Een honderdtal religioten kwam opdagen. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ntwerpen.dhtml
Hun standpunten: Citaat:
Een honderdtal deelnemers tegen 80 000 deelnemers aan de gay pride parade ![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 17 mei 2015 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 17 mei 2015 om 09:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Reken bij die 100 religioten ook nog eens een paar kinderen, die mee met papa en mama op daguitstap gingen en met andere woorden totaal geen idee hebben wat ze daar nu precies lopen te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eau jee, die komen op voor het traditionele gezin.
Steek ze in een dwangbuis en spuit ze plat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien loopt "onze" J. vd Berghe daar ook wel tussen.
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, ze komen op tegen moderne gezinsvormen. Het traditionele gezin is niet bedreigd en zal het waarschijnlijk ook nooit zijn.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is het "traditionele" gezin dan in gevaar ???
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een klein kliekje van paleokatholieken die hun opinie als de norm zien en die willen opleggen aan de 99,99% die anders denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() En die (en dat vind ik veel erger dan hun opinie zelf) hun kinderen daarin betrekken. Je ziet dat vaak, één of andere betoging, waarbij kinderen meelopen met de ouders. Voor mij heeft zo een betoging dan geen enkele betekenis meer. Het dot mij denken aan bejaarden die met zone driekleur staan te zwaaien als de koning passeert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 17 mei 2015 om 10:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jawel, nooit gedacht dat secularisme daar voor wil zorgen, letterlijk dat het gezin als traditionele basis ophoud met te bestaan en dat is de bedoeling van het secularisme ook !
Dus we gaan in een serieus vertekende samenleving komen waarin de waarden van de man en de vrouw geen uitstaans heeft met je geslacht, samen met reductie van miljarden aan volk...is de kans nog altijd relatief groot dat men wil evolueren naar een samenleving waarin homo en lesbische koppels geen uitzondering in zullen zijn. IK vind het niet meer dan normaal dat men een optocht houdt om de traditionele gezin in ere te houden en dat niet verloren te laten gaan door het secularisme ! Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 17 mei 2015 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen "paleokatholiek" maar de exhibitionistische holebi-carnavalstoet die we weer eens op ons TV-scherm kregen vind ik toch wel van de pot gerukt. Ik ben niet de enige die er zo over denkt, verre van. Uw 99,99 % mag je rustig als wishful thinking beschouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Liever een niet-traditioneel gezin dat gelukkig is samen, dan een traditioneel gezin dat ongelukkig is, maar wel samenblijft omwille van de traditionele waarden met betrekking tot de samenstelling van een gezin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik liep er niet bij, maar mijn oneindig respect voor deze mensen. Wij zullen niet plooien. Een gezin met man, vrouw en kinderen blijft de hoeksteen van onze maatschappij. En niet mannen die elkaars anus zitten te penetreren. Tot spijt van de media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Het wordt steeds moeilijker om de verschillen te scheiden, dat is waar.
|
![]() |
![]() |