![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1901 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1902 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1903 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook De Brabander praat enkel voor zichzelf.
Het is zinloos om De Wever zijn woorden te manipuleren. Zowel Spitting Image die er een luikje wil aanbreien of De Brabander die er een andere wending wil aan geven zouden dat beter niet doen. Zijn mededeling was duidelijk genoeg om er geen spelletjes rond te spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1904 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 18 mei 2015 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1905 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1906 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1907 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
K&K heeft niet het monopolie van onzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1908 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1909 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze zien zelfs niet hoe de monetaire nazibende en hun politieke collabo’s vandaag opnieuw de oorlog verklaren aan de bevolking, net als 2 keer eerder gebeurde, neen, als gestampte blageurs blijven ze zich liever blindstaren op ne pis en ne kak van 70 jaar geleden en dat als politieke tool bestendigen, om de huidige situatie niet onder ogen te hoeven zien. Het Rijk der Dwazen zegeviert, de bommen staan op scherp en ondertussen worden taaie koeien uit de gracht gehesen, als dwaasheid kan zoiets tellen. Citaat:
Btw, anno 1945, de PM van England destijds, die met z’n sigaar, wist toen al te melden dat de anti-fascisten de toekomstige fascisten zullen zijn of iets in die strekking. Anno 2015, die kerel had dus gelijk, al heeft ie Pandadinges zelf nooit ontmoet. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1910 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1911 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als Reuske eruit geraakt heeft hij moeite met het feit dat anderen gaan slapen omdat ze het beu geraken om zijn onzin te lezen. Hij veralgemeent; leest reacties niet en geeft geen antwoord op de essentie. Want hij wil 100 % gelijk hebben. Zijn stelling? Wie meewerkte met de vijand is 100% krapul geweest. Wie iets verkreeg van de vijand om eigen bevolking te redden is ook krapul. Want van de vijand kon je nooit iets verkrijgen of er moest een wederdienst zijn of geweest zijn. Zo denkt Reuske. En zo dachten er nog. Ik vraag mij af wat Reuske gekregen heeft om zoveel wederdiensten verschuldigd te zijn. Om zelfs te willen ontkennen dat er tijdens de repressie onschuldigen; natuurlijk een minderheid wat ik niet ontken trouwens; geslachtofferd werden. En ook steeds beweerd heb. En dat er jaren nadien nog kinderen van dat krapul moesten boeten onder een blinde haat. Kan niet zegt Reuske. Allemaal krapul. En allemaal mestkevers omdat ze mee wilden aan de dis van de strontvliegen. Waar hebben we nog van zulke uitlatingen gehoord? Of de uitspattingen van nachtelijke "trolls" die een hakenkruis op je rolluik kwamen schilderen omdat je een jong lid van de VU was. Want dat was ook collaboratie! ![]() Den "Duits" waart hier; zeventig jaar na den oorlog; nog steeds rond en probeert nog steeds slachtoffers te maken. Dat noem ik collaboratie! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 18 mei 2015 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1912 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wie zeer veel en bijna de ganse dag leest, verliest geleidelijk het vermogen om zelf te denken, evenals iemand, die altijd rijdt, tenslotte het lopen verleert. Dit nu is het geval met zeer veel geleerden: zij hebben zich dom gelezen. (Schopenhauer) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1913 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Teveel gelezen dus! Maar toch te weinig "een geleerde" geworden. ![]() Ik weet het; ik weet het. Ik was een halve mestkever. Dat ik geen hele was doet niks ter zake. Een halve idioot blijft immers een idioot. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1914 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1915 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wilt u... : de 'Erfzonde'. Zei overigens de eerste voorzitter van de VU, Frans Van der Elst, zelf niet in zijn biografie dat de eerste partijgangers van de VU hoofdzakelijk bestond uit ex-zwarten? Dus dat hakenkruis kwam zo maar niet uit de lucht vallen als ik het goed begrijp. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 mei 2015 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1916 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1917 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kneus is selectief, dat weet je ook wel ondertussen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1918 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1919 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben in 1942 geboren Panda. En mijn vader noch grootouders waren collaborateurs geweest. Nog steeds overtuigd dat er geen uitzonderingen waren? Het zijn trollen zoals U die bij nacht en ontij zich waarschijnlijk hebben bezig gehouden met dat geschilder vermoed ik. Soit. Van mij mag je met uw gelijk naar de hel. Ik zou mij schamen mocht ik er na zovele jaren een hoopje koppen snellen van maken. De zwartjes in de brousse hebben dat ook zo lang volgehouden. Maar dat was van honger. Wat is en blijft uw drijfveer? ![]() Waarschijnlijk verkregen postjes vermoed ik. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 19 mei 2015 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1920 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral Vlaanderen vindt hij aantrekkelijk. Sommige "ouderen" zijn heel voorzichtig als ze spreken met Vlamingen. Sommige jongeren zijn overtuigd dat "Wij Duitsers zijn de besten, de slimsten, de rijksten...". Velen hebben nog altijd een soort superioriteitsgevoel. Zeker weten. |
|
![]() |
![]() |