![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat dat nu het probleem zijn. Onmiddellijk na de sluiting van de fabriek hadden die mensen de bank moeten contacteren. Wees gerust dat banken liever een oplossing uitwerken dan een huis in beslag nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Te laat, zo blijkt. Als je denkt dat banken dat echt liever anders zien dan zou men heel het monetaire systeem hervormen en daar onmiddellijk mee starten, de rest is letterlijk prietpraat. Het alternatief is doen alsof er geen boeken of studies bestaan, een geheel persoonlijke keuze uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel keuzes zijn er ? - De bank, - Het monetair systeem . - De fabriek-eigenaar - De sociale zekerheid Ik ken er anders ook nog één , de vrienden van het gezin , die hadden goede raad en steun kunnen geven . Bijvoorbeeld voor de verkoop van het huis . Als ze dan toch slim geleend hadden , zoals u beweert , dan had dat met winst kunnen gebeuren . Oeps , u was een vriend , kijk dan eens in de spiegel . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want vroeg of laat zal zelfs in jou droomwereld, een onafhankelijk Vlaanderen, de roep klinken dat de Vlaamse regio's of noem het provincies, niet meer solidair zullen zijn met de hoogmoed van Antwerpen. Dit om maar één voorbeeld te noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs een Vlaamse meerderheid keurde die goed met alle voor en nadelen. Als jij en Marie hiermee NIET akkoord kunnen gaan, dan is dit je goed recht, maar weet wel dat dit alles op een democratische manier tot stand is gekomen. Aan jullie dus, om samen met de Vlaamse partijen een 2/3 te zoeken om deze maffia toestanden, zoals Marie ze noemt stop te zetten. Veel succes, als je snapt wat ik bedoel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon " kom maat ik zal je tijdelijk uit de nood helpen , tot je dit huis dat als een molensteen om je nek hangt verkocht hebt " was veel beter geweest . En zo onderscheid m'n vrienden van praatjesmakers . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moet u even proberen in te gaan op het inhoudelijk aspect van onze kritiek op de huidige "solidariteit", nl. het feit dat de geldstromen binnen België niet beleidsmatig zijn en ook niet gecontroleerd worden of afgetoetst worden op hun efficiëntie. Ik beschouw dit als het probleem bij uitstek; niet zozeer dat er geldstromen zijn. Dus, wat denkt u hierover? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van droomwereld gesproken en wat met de hoogmoed van de Brusseleers die alle Vlamingen buitengebonjourd hebben en waar la Belgique zo fier op is en waar de Belgische Vlamingen doen alsof hun neus bloedt en alsof het maar een allegaartje is... Mens, mens toch als ik de haat, nijd, tegenstand en nog veel meer zie van alle klassieke partijen tegen de NVa en hoe ze op de loer liggen om de minste verkeerde pas van die partij op te blazen en uit te bazuinen als onomkoombare problemen, verraad, populisme... Ze moeten het verdomd goed doen, die NVa'ers, want wat er tot nu toe aan het licht gekomen is is werkelijk niets om over naar huis te schrijven. Maar ik weet, het steekt en het steekt enorm; waarschijnlijk vooral bij al diegene die profiteerde van het oude stelsel en bang zijn dat ze nu terecht zullen moeten inbinden en dat het wel eens gedaan zou kunnen zijn met hun profitariaat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest van je reactie moet ik je teleurstellen, want de controle over de geldstromen komt niet mij of dit forum toe, want over de ware cijfers en afspraken zal elke minister of partijvoorzitter de lippen op elkaar houden, ook Bart Dewever. Dus moet je het doen met gekleurde media info, die enkel goed is voor de verkoopcijfers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Iedereen met 2 handen, ook gehandicapten en (geestes)zieken moeten opnieuw geëvalueerd worden, moet werken" "Eerst uw huis opeten en dan een uitkering" "Mantelzorgers die voor hun terminaal kindje zorgen moeten actief werk zoeken" "De 60-ers van nu zijn de 40-ers van vroeger" "Iedereen met een diploma vindt binnen het jaar werk, ook oude mensen" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de gemiddelde Vlaming denkt over de Antwerpenaars, daar zal iedereen zijn "eigen" mening wel over hebben en ik heb de mijne. Want toeval of niet: de onverdraagzaamheid kende zijn start in....juist Antwerpen, en de verandering, hoe klein deze ook mogen zijn, startte eveneens in Antwerpen, of heb jij het lef om je grote roerganger tegen te spreken. En wat je laatste opmerking betreft: ook profiteurs stemden voor de NVA, maar zien nu met lede ogen dat zij zelf wel eens de klos van hun "eigen" keuze zouden kunnen worden. Want aan de toogverhalen die op dit forum de ronde doen, kan en zal de NVA NIETS VERANDEREN, daarvoor moet je bij de partij van het "eigen volk" zijn, als deze tenminste de kiesdrempel nog halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde, ik ben die transfers naar de Limburg en de Vlaanders ook beu. Ik pleit dan ook voor een stadsstaat Antwerpen, naar model van Singapore ne Hong Kong (niet toevallig ook wereldhavens). Een tolsysteem wordt ingevoerd voor iedereen van de parking, en een visa systeem voor Hollanders. |
|
![]() |
![]() |