![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#24421 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#24423 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij rijft ze toch binnen terwijl wereldverbeteraars en ander profeten nog geen nagel hebben om hun gat te krabben. Bovendien geeft de man mensen werk uit zijn eigen zak wat nog geen enkele politieker, buiten zeveren, gedaan heeft.
|
|
|
|
|
|
#24424 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb ook compassie met die vrijmetselaars hier. Nooit hun eigen mening mogen zeggen. Het moet wat zijn. Het zijn gevangenen van de loge. Totaal geen eigen inbreng. Het brein laten werken door iemand anders. Gebrainwasht zielig volkje. Vlucht eens naar de vrijheid! Het zal jullie deugd doen. Altijd maar liegen en bedriegen, dat weegt toch op den duur bij een mens. En dan altijd last hebben met al die truthers en waarheidsprekers... moet zwaar zijn op de maag. En frustrerend. Btw als je in het kamp van de believers van het officiële verhaal zit en je bent geen vrijmetselaar of één of ander agentje, wat kan, dan moet ik helaas vertellen dat je oerdom bent met enorme oogkleppen en serieus vatbaar voor de indoctrinatie en massamanipulatie van de media. Het is menselijk, maar verwerpelijk. In de wetenschap bestaat ook zoiets: consensus. Laat u niet vangen.... Laatst gewijzigd door Frank51 : 11 juni 2015 om 21:59. |
|
|
|
|
|
|
#24425 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is er echt iemand die de montage van 2 uur zever kan of wil volgen. Het heeft bij mij nog geen 20 seconden geduurd om weg te klikken en had ge er you tube bijgezet had ik het niet eens geopend. |
|
|
|
|
|
#24426 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24427 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24428 |
|
Banneling
|
Ik zal eens kijken als ik eens tijd heb, bijna 2 uur was het zeker? |
|
|
|
|
|
#24429 | |
|
Banneling
|
Citaat:
3u de keiharde waarheid moeten aanhoren, dat moet voor jou een foltering zijn. |
|
|
|
|
|
|
#24430 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik weet veel van de wereld, maar zou graag eens de binnenkant gaan ontdekken |
|
|
|
|
|
|
#24431 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
worden niet ondersteund door mensen die er bij waren die dag , met uitzondering van een stuk of 3 halve garen. Die suffe complotten zorgen er voor dat er veel te weinig aandacht komt voor de oorzaken van de aanslagen en de motieven van de daders.
|
|
|
|
#24432 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en waarom geldt het zogenaamd niet als het aluminium in een hoogoven is ? En dit is geen hoogoven ![]() En het ging er om of Aluminium die kleur kan krijgen of niet , u verschuift het onderwerp naar hoe heet de branden waren of niet. "Het moet wel gesmolten staal zijn want aluminium kan die kleur niet krijgen" dat is de claim van onder andere Jones. Hier klopt evident geen reet van.
|
|
|
|
#24433 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Jones bedoelt dat er in een gewone brand géén gesmolten metaal kan voorkomen met deze kleur. En hij heeft ruim gelijk. Gesmolten staal kan perfect verklaard worden nochtans: nano-thermiet. Gevonden in het stof van de WTC torens.. |
|
|
|
|
|
|
#24434 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dwangbuis en veel pillen. |
|
|
|
|
|
|
#24435 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#24436 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 12 juni 2015 om 11:27. |
|
|
|
|
|
|
#24437 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24438 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Deze zullen ook mijn keuken doen waarvoor mijn oprechte excuses aan Donald Muylle en Dovy keukens.
|
|
|
|
#24439 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar hey, het geeft wel een komisch resultaat qua posts op dit forum dus doe zo voort! |
|
|
|
|
|
|
#24440 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
De binnen-aarders zijn gewoon zwaar gefrustreerd en daar he ik allah begrip voor.
Laatst gewijzigd door doremi : 12 juni 2015 om 14:15. |
|
|
|
|