|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  9 juli 2015, 18:20 | #101 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 15 oktober 2002 
					Berichten: 26.920
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  9 juli 2015, 19:13 | #102 | 
| Staatssecretaris |   Men staakt vooral om de overeenkomsten uit het verleden door IEDEREEN gerespecteerd worden, niet Halfweg eenzijdig veranderd te worden. Als ik een overeenkomst met u maakt en daarin bepaalde dingen vastzet en achteraf die ontken hoe zou jij reageren? 
				__________________ не ходить вокруг да около Draai niet rond de pot   Laatst gewijzigd door rookie : 9 juli 2015 om 19:14. | 
|   |   | 
|  9 juli 2015, 22:06 | #103 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 15 oktober 2002 
					Berichten: 26.920
				 |   Citaat: 
 Men mag van mij voor geld staken. Dat is het punt niet. Zou trouwens geen verschil uitmaken, als men het van mij niet zou mogen. Maar men zou wel transparant moeten zijn, en het klaar en duidelijk zeggen. | |
|   |   | 
|  11 juli 2015, 04:25 | #104 | 
| Partijlid Geregistreerd: 22 april 2004 
					Berichten: 264
				 |   Wordt er tijdens de week gestaakt is het niet goed, en wordt er in het weekend gestaakt, is het ook niet goed. Alsof het een basisrecht is van de burger om gesubsidieerd naar de kust of festival-weide vervoerd te worden. Of zoals de NVA-goeroe het zegt, trek uw plan hé mannen, rij met uwen bedrijfswagen, of laat u ophalen door een vriend met porsche. | 
|   |   | 
|  11 juli 2015, 06:54 | #105 | |
| Provinciaal Statenlid Geregistreerd:  2 oktober 2007 
					Berichten: 672
				 |   Citaat: 
 Het is inderdaad een basisrecht, we betalen er dan ook massa's belastingen voor. Je kunt die belastingen ook afschaffen en de nmbs concurrentie geven. Dan kunnen we in het weekend met een andere maatschappij naar de kust. | |
|   |   | 
|  11 juli 2015, 07:00 | #106 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 15 juli 2008 Locatie: GROOT LUIK (Liège) 
					Berichten: 64.878
				 |   Dus naast de bestaande sporen nieuwe sporen en stations bouwen ? | 
|   |   | 
|  11 juli 2015, 08:40 | #107 | 
| Provinciaal Statenlid Geregistreerd:  2 oktober 2007 
					Berichten: 672
				 |   | 
|   |   | 
|  11 juli 2015, 09:02 | #108 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 15 juli 2008 Locatie: GROOT LUIK (Liège) 
					Berichten: 64.878
				 |   | 
|   |   | 
|  11 juli 2015, 09:17 | #109 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 15 oktober 2002 
					Berichten: 26.920
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  11 juli 2015, 09:23 | #110 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 15 oktober 2002 
					Berichten: 26.920
				 |   Citaat: 
 Heeft men trouwens naast bestaande electriciteitsnetten, telefoonnetten... telkens nieuwe electriciteitsnetten, telefoonnetten... gebouwd ? | |
|   |   | 
|  11 juli 2015, 10:59 | #111 | ||
| Staatssecretaris |   Citaat: 
 Citaat: 
 Even updaten moet toch wel mogelijk zijn 
				__________________ не ходить вокруг да около Draai niet rond de pot   Laatst gewijzigd door rookie : 11 juli 2015 om 11:02. | ||
|   |   | 
|  11 juli 2015, 11:01 | #112 | |
| Staatssecretaris |   Citaat: 
 
				__________________ не ходить вокруг да около Draai niet rond de pot   Laatst gewijzigd door rookie : 11 juli 2015 om 11:02. | |
|   |   | 
|  11 juli 2015, 13:48 | #113 | 
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd: 12 augustus 2014 
					Berichten: 8.497
				 |   De opdeling heeft alleen maar geleid tot meer bazen. Het werkvolk is verdeeld maar iedere groep moet zijn bazen en onderbazen hebben. | 
|   |   | 
|  11 juli 2015, 14:00 | #114 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 15 oktober 2002 
					Berichten: 26.920
				 |   Citaat: 
 Maw een soort chinese muur tussen liggend spoor en rijdende trein zal dan wel de beste, meest logische oplossing zijn. Normaal zouden deze niets met elkaar te maken mogen hebben (zo zijn bvb de electriciteitsnetten volledig onafhankelijk van de electriciteitsproducenten). Een louter boekhoudkundige scheiding lijkt mij eerder een nmbs-maneuver dan een europa-voorstel. Lijkt mij ook eerder een creatie van de nmbs-vakbonden. | |
|   |   | 
|  11 juli 2015, 14:29 | #115 | |
| Staatssecretaris |   Citaat: 
  tip:Google 
				__________________ не ходить вокруг да около Draai niet rond de pot   Laatst gewijzigd door rookie : 11 juli 2015 om 14:30. | |
|   |   | 
|  11 juli 2015, 14:56 | #116 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 15 oktober 2002 
					Berichten: 26.920
				 |   Citaat: 
  | |
|   |   | 
|  12 juli 2015, 00:57 | #117 | 
| Burger Geregistreerd: 11 juli 2015 
					Berichten: 140
				 |   | 
|   |   | 
|  12 juli 2015, 06:51 | #118 | |
| Staatssecretaris |   Citaat: 
 Ben ik voor de NMBS in zijn huidige vorm? NEE omdat ze voor het ogenblik geleid wordt door totaal onbekwame politieke marionetten. Wanneer NMBS geleid word op efficiënte manier kan zij een degelijk verschil maken. De know how is er de degelijke leiding ontbreekt 
				__________________ не ходить вокруг да около Draai niet rond de pot   | |
|   |   | 
|  12 juli 2015, 07:35 | #119 | |
| Minister Geregistreerd:  8 april 2014 
					Berichten: 3.812
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  12 juli 2015, 07:41 | #120 | |
| Minister Geregistreerd:  8 april 2014 
					Berichten: 3.812
				 |   Citaat: 
 In onze buurlanden is de liberalisering net de redding geweest van regionale lijnen die de historische operator had opgegeven. Bijvoorbeeld de spoorlijn Maastricht-Kerkrade, die wilde de NS aan het begin van de eeuw sluiten. In 2006 heeft Veolia de exploitatie overgenomen: Vervoerscijfers Heuvellandlijn 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 Passagiers absoluut 2,4 2,4 2,7 3,1 3,2 3,4 3,4 3,2 3,2 Reizigerskilometers 36,2 37,4 43,0 45,7 47,6 52,6 51,0 44,7 46,1 Waar de NS verlies maakte, maakt Veolia winst, met betere stiptheidscijfers. Een evolutie die je ook ziet op andere regionale lijnen in Nederland, Duitsland,... | |
|   |   |