![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij moeten toch niet terug naar de barbarij gaan omdat én of ander geloof daar last van zou hebben? Zij kunnen zonder probleem halal en koosjer uit hun landen invoeren. Iedereen gelukkig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zou dan geen kritiek mogen hebben op hun manier van optreden ??? Zijn die onaantastbaar, ofzo ?? Het verwondert mij eigenlijk wel, dat ge mij nog niet van antisemitisme beschuldigt. Vanwaar die mildheid ???
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals, mijn punt op dat vlak was dat ik niet het idee heb dat de Belgische vleesindustrie daar zo gelukkig mee zou zijn. Laatst gewijzigd door Guinevere : 12 augustus 2015 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is een kwestie van tijd, maar komen zal het moment sowieso, dat onverdoofd slachten niet meer zal kunnen, ook niet in die nog op te richten islamitische slachthuizen (of die hun licentie zou wel van heel korte duur zijn).
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou echt een Belgische grap zijn, onverdoofd slachten volledig verboden, behalve in de islamitische slachthuizen...
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() U leeft al in het compromis, en dat heeft al lang genoeg geduurd.
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vorige malen was het maatschappelijk ongenoegen/afschuw beperkt tot een paar dagen en gericht tegen al dat dierenleed dat ons massaal via media opgedrongen om dan weer voor een jaar de vriezer in te gaan. ( Die bizarre interesse versus het negeren van al de andere dagen is er volgens mij ook alleen maar gekomen omwille van wat moslim-bashing ) Maar ditmaal is het anders ... Ditmaal gaat het over het mogelijk invoeren van een integraal verbod. ( altrekt hij zijn staart al onmiddellijk weer in ) Vandaar de hetze omdat joden zich nu ook aangesproken voelen...en dát werd hoog tijd ook De uitzondering op het onverdoofd slachten vanwege rite is immers een erfenis uit ons eigen Joods-christelijke verleden,in stand gehouden voor oa joden en waar moslims enkel ook gebruik (en terecht!) van maakten. ( ze is dus niet ontstaan omwille van een moslim-knuffelbeleid gelijk kwatongen willen laten uitschijnen ) Nu...wie ben ik ? ...als ik het goed begrijp is het voor moslims niet zo een groot probleem want daar kan het bv opgelost worden mits een verdoving maar blijkbaar is het voor joden wel een groot probleem. Waarom begin jij dan over het invoeren van halal-vlees, Belgische vleesindustrie ed ? Of is dat een uiting van een zeker medeleven met de joden en/of het preventief verdedigen van vrijheid van geloof |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen die beestjes allemaal verdoofd neerhalen waarop nadat deze in werking treedt jagers hun pleziertje mogen en het wild vol lood schieten ? Of ligt dat weer anders ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je met eigen slachthuizen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zodra dat wel het geval is hoop ik dat het niet alleen voor Vlaamse jagers geldt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar t'is zeer ok, als je "hier" de jacht nog eens ter sprake brengt ![]()
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islamitische slachthuizen in Belgie vallen dus niet onder de Belgische wetten volgens u? Kunnen de Spanjaarden hier lustig stierenvechten inrichten als ze maar een eigen arena bouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon een schande dat dat nog toegelaten is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwijgt stil, staks komen de Israelis nog Joodse illegale nederzettingen bouwen in onze polders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onverdoofd ritueel slachten tot nader orde ook niet
Citaat:
Ach laat me raden... als het een Vlaamse bevoegdheid is _ iets waar we toch met zijn allen naar streefden om maar onder het juk van de Walen onderuit te geraken _ en Vlaanderen beslist dat voor Vlaanderen dan vindt ge dat plots niet eerlijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals ge zal merken sta ik in die topic nogal onverschillig over de 'ethische' kwestie ... ik vind dat dat wel moet kunnen maar vind het dan weer onzettend hypocriet dat men er drogredenen bij sleurt van behoudt van wildbestand en een beroep op traditie Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hebt ge goed opgemerkt.
Citaat:
De jacht op de houtsnip is ook alleen in wallonie toegelaten, geen enkel probleem. Maar als walen in Vlaanderen op houtsnippen mogen jagen zou ik dat inderdaad oneerlijk vinden. |
|
![]() |
![]() |