![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2161 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
In het geval van een bedrijfswagen moet men bij sommige bedrijven de leaseprijs voor die wagen aan brutoloon inleveren. In die prijs is een bepaald aantal kilometers vooropgesteld. Ga je daarover wordt de leaseprijs hoger en moet je dus loon inleveren. Tankkaarten (als je die al krijgt) zijn dikwijls beperkt tot een bepaald bedrag, of tot één land. vb van een wagen afgeschreven op 4 jaar, 30.000km aan rond 400 euro http://directlease.be/DLBe/nl/lease/...s=95&back=true Laatst gewijzigd door pajoske : 18 augustus 2015 om 13:30. |
|
|
|
|
|
|
#2162 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 18 augustus 2015 om 13:45. |
|
|
|
|
|
|
#2163 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De wagen is niet van u hé. Je bezin vergroot niet. Wat je echt uitspaart is dat je nu zelf geen wagen moet kopen die je anders zo ongeveer om de 1O jaar zou vervangen. En dan nog . Misschien zou je er telkens eentje kopen die al een paar jaar oud is. |
|
|
|
|
|
|
#2164 |
|
|
Is je veronderstelling juist?
|
|
|
|
|
|
#2165 | |
|
Banneling
|
Citaat:
https://www.leaseplandirect.nl/ Het is als een potje sex, veel variaties mogelijk en de prijs kan serieus verschillen naargelang gewest, kleur, noodzaak en andere crises. Laatst gewijzigd door tandem : 18 augustus 2015 om 13:53. |
|
|
|
|
|
|
#2166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En zoals ik al zei het geld dat je broer niet in zijn auto kan steken kan hij voor iets anders gebruiken ..hij kan het evntueel beleggen en of voor iets anders gebruiken Waarom zou die auto van mij moeten zijn ? Wat is daar dan nu weer het voordeel van ? Of mag iedereen met uw broer zijn auto rijden dan ? En ik weet ook wel dat je alles zo duur en goedkoop maakt dan dat jezelf wil maar dan is het wel appels en peren vergelijken. Je kan een autootje kopen van 10000 euro en daar 15 jaar mee rijden maar dat is niet hetzelfde.... Iemand die in een flat op het kiel woont die woont ook...en iemand met een horloge van 5 euro kan evengoed het uur lezen dan iemand met een rolex van 6000 euro. En het kan zijn dat het je niet interesseert om met een mooie auto te rijden..(mij ook trouwens niet meer) maar dat doet niets terzake aan de berekening. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 augustus 2015 om 14:00. |
|
|
|
|
|
|
#2167 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stel je werkgever geeft je elk maand 1OO watermeloenen. Je mag ze opeten maar niet uitdelen. Maar je lust geen watermeloenen. Welk voordeel heb je dan ? |
|
|
|
|
|
|
#2168 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik mijn embrayage aan mijn auto moet vervangen wel dan is dat ook tegen mijn zin om daarvoor 600 euro neer te tellen....die 600 euro kan je broer paar keer mee op restaurant gaan of niet ? Maar om jouw redenering te vervolgen; Stel je werkgever wil je een loon betalen van 10.000 euro per maand maar geld kan je gestolen worden. Welk voordeel heb je dan ? Zo kunnen we idd nog uren doorgaan. |
|
|
|
|
|
|
#2169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het voordeel van een bedrijfswagen is moeilijk kwantificeerbaar. Stel je woont naast je werk doch je krijgt een bedrijfswagen en je verplaatst je verder nauwelijks voor privé doeleinden. Dan heb je O voordeel aan die bedrijfswagen. Mijn broer gebruikt die wagen bijna uitsluitend om van bij hem thuis naar het station van Aarschot te rijden en daar neemt hij de trein naar Antwerpen omdat dat stukken makkelijker is. |
|
|
|
|
|
|
#2170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar anderzijds....waarom heeft uw broer dan eigenlijk een bedrijfswagen ? Was jij het niet die beweerde dat het eigenlijk vnml vertegenwoordigers waren die een bedrijfswagen ter beschikking hebben ?? Nu komt het nog uit ook...ook voor vertegenwoordigers die naar het station rijden In feite wordt er nogal wat geld verspilt zeg in dat bedrijf van je broer ? |
|
|
|
|
|
|
#2171 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij rijdt eigenlijk niet graag met de wagen. Wat doe je dan ? Zo weinig mogelijk rijden toch ? |
|
|
|
|
|
|
#2172 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar even terzijde , is er eigenlijk iets dat je niet weet over je broer zijn functie en zijn kontrakt ? Ik weet het...je weet niet welke auto hij heeft Maar goed je maakt me toch maar wijs wat je wil |
|
|
|
|
|
|
#2173 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is nog iets wat goed betaalt. |
|
|
|
|
|
|
#2174 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2175 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen helemaal niet....hij gaat werken met de trein....zijn auto staat de ganse dag aan het station.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 augustus 2015 om 15:24. |
|
|
|
|
|
#2176 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlak aan het station van Antwerpen. Waarom zou hij met zijn bedrijfswagen in de file gaan staan ? |
|
|
|
|
|
|
#2177 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad ..bedrijfswagens zijn zowat de grootste oorzaak van ons fileleed.En die files kosten onze economie miljarden verlies.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 augustus 2015 om 15:32. |
|
|
|
|
|
#2178 |
|
|
|
|