![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's ook een goeie methode om overspelige ambtenaren te klissen.
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het ?? Bwa , vermoedelijk niet
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen: ze zitten in de verkeerde draad. Jouw argumenten zijn heel erg nodig in een draad over flikken in ontwikkelingslanden; en helemaal niet in een draad over legalisering met de nodige controle van prostitutie. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb er bij geschreven dat het hypotothetisch was hé ... Een illustratie ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn voorbeeld was een illustratie dat ik er op reken dat de Vlaamse flikken, zeker sedert "ze zijn zo lief meneer", een behoorlijke controle organiseren, zodat wij geen paspoortcontrole moeten doen bij alle meisjes die, alhoewel ze er 20 jaar uit zien, misschien wel eens pas morgen 18 jaar worden. Realiseer je verder maar wat precies het gezegde "het oudste beroep ter wereld" eigenlijk betekent. (tip: dat zegt meer over de toekomst dan over het verleden ...) Citaat:
Jaren geleden, op vakantie in Turkije, trakteerde mijn heksie perfeksie mij bij verrassing op een massagebeurt in de hamam van het hotel. Ge kent dat wel: een spectaculaire show met kraken en slagen en wringen ..., door een dikke Turk, nog niet eens would be kinesist, tot groot jolijt van alle aanwezigen. Wel, die Turk, ik was daar beleefd tegen, maar verder interesseerde zijn persoonlijke toestand en zijn privé leven mij geen fluit. Zo kan ik me inbeelden dat de klant ook zal omgaan met de studente van 21 jaar, call girl buiten haar lesuren en blokperiode. En zijzelf zal dat wellicht ook zo prefereren. Als ze maar haar 500 euro vangt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 22 augustus 2015 om 10:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, we mogen prostitutie onder geen voorwaarde legaliseren. Ten eerste is het inderdaad ethisch dubieus. Ten tweede: dan dwing je die vrouwen echt om zich te verkopen aan wie ze willen, want dan mogen ze geen klanten meer weigeren om niet objectieve redenen.
Een kassierster moet maar vriendelijk zijn voor iedereen, maar die moet zich niet laten bepotelen voor haar job. Die heeft het recht om een lastige klant op zijn plek te zetten. Persoonlijk vind ik dat prostitutie gewoon niet kan. Hoerenlopers zijn dikwijls mannen die hun vrouw bedriegen, zielepoten die geen lief kunnen vinden en ga zo verder. Deze mannen hebben dringend nood aan therapie, maar dan om hun lusten te bedwingen. Van mij mogen ze de bon op, als ze hun gezin verwaarlozen om geld te geven aan vrouwen zonder eigenwaarde. Je moet als vrouw erg ziek zijn om dit beroep te willen doen. Dit zijn vrouwen zonder eigenwaarde, die dringend nood hebben aan psychische opvang en niet aan mannen die hun betalen om hun nog meer naar beneden te halen. Als je prostituees en hun klanten interneert, ben je al een stap verder naar een gezonde maatschappij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hier slaat U de bal kompleet mis. Prostitutie in essentie is niet verschillend van een relatie. Alleen de tijdsduur en de materiele afspraken zijn concreter vastgelegd. Het enige probleem ik zie met prostitutie is het gemak waarmee vrouwen gedwongen kunnen worden tot het doen wat ze eigenlijk niet willen, wat effectief slavernij betekend. Maar een vrouw, die haar inkomen regelt dmv van lichamelijke gunsten, wat is daar nu mis mee? Het is hetzelfde als een tandarts, chirurg, bejaardenhulp enzoveel andere jobs die fysieke interactie vergen. Wat moet men U betalen om een ander persoons reet af te vegen na een ferme diareescheet?
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Doet me enigzins denken aan de crazy cat-lady uit de Simpsons : https://m.youtube.com/watch?v=ZMyj-J6XWNQ Nogal puriteins en totaal geen idee van hoe het er echt aan toegaat in de adult industry. Ze zou nogal oogskens opentrekken moest ze eens een paar leading ladies of the night ontmoeten denk ik. ![]() zoals in elke sector en industrietak is er uiteraard misbruik, fraude en illegaliteit, maar om dat als norm te gaan behandelen is nogal belachelijk. Laat ons stellen dat deze dames bijna zonder uitzondering heel goed weten wat ze willen en hoe ze het kunnen krijgen. Preutsheid is nu eenmaal een luxe die weinigen zich kunnen permiteren. Laatst gewijzigd door parcifal : 22 augustus 2015 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zegt de film hasta la vista u iets?
tot daar het argument vd zieligaard die niet aan een lief kan geraken. Kun je een zelfstandig vertaler dwingen, je betaalt hem, om racistische pamfletten te vertalen? ik denk het niet dus tot daar het argument dat ze iets moet doen wat ze niet wil een gelukkige vent in een gelukkgie relatie heeft geen nood aan andere vrouwen. als hij nar de hoeren loopt betekent dit dat de relatie toch al serieus mank loopt. tot daar het argument families kapot maken, alsof ongelukkige mensen een gelukkig gezin kunnen in stand houden ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zeer strenge controles , verplicht medisch onderzoek , enz .... !! Nog dit , ook klanten zou zich MOETEN laten controleren , en zonder medisch attest , zondermeer geen kwakje lossen !!!! Prostituee mag klant weigeren zonder verdere (gerechtelijke) gevolgen !! Illegale prostitutie KNALHARD aanpakken !!!! Pooiers oppakken & zwaar beboeten (geldelijk + bak) !! En ook de klanten van hen geldelijk beboeten , en verplichten zich medisch te laten keuren !!!! Prostituees psychologisch & medisch bijstaan (ook wanneer ze gedwongen werden) !! (aangepaste mening tov http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=131 )
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 augustus 2015 om 02:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus alvorens naar de hoerenbuurt te gaan eerst een medisch attest en bloedproef laten doen....dan paar dagen w8 op de uitslag ? Ik zie het zo al voor me ![]() ![]() Wat is het verschil met een geile man of vrouw die iedere week op de hort gaat ? Waarom zouden die zich dan niet medisch moeten laten testen ? Maar zich medisch laten testen is in de prostitutie sowieso al veel gangbaarder dan dat dat bv in parenclubs het geval is. In de prostitutie wereld is het gebruik van condooms sowieso vanzelfsprekend waardoor de kans op SOA's veel kleiner is. In het gewone uitgaansleven is het gebruik van condooms praktisch onbestaande.... ![]() ![]() Ik denk dat er onder de carré bezoekers meer een SOA oplopen dan onder de hoerenlopers. Prostituees weigeren sinds dag en dag klanten als ze dat willen....en meestal valt dat zelfs niet op en wordt er één of ander smoesje verzonnen. ![]() En voor zover ik weet zijn de straffen op pooierschap al lang van toepassing alsook de straffen. Maar ik hoor wel meer van dat gebral...meestal is dat van hoerenlopers die het graag doen zonder condoom.....die willen liefst vooraf een paar medische attesten onder ogen krijgen (al dan niet fake maar kom ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 augustus 2015 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter zie ik heel veel mensen die denken dat zolang ze het niet eens doen met een ander alles koek en ei is.....wat je gevoelens voor elkander ook nog voorstellen Iemand graag zien doe je vooral in je hoofd en niet perse met je lul of je poes.Ook geluk zit in je hoofd en niet in je geslacht. Iedere week zitten parenclubs vol mensen die elkaar doodgraag zien maar hun seksuele lusten graag delen met anderen. Een gelukkige relatie is gebaseerd op een relatie die gebaseerd is op eerlijke gevoelens en duidelijke afspraken ..Hoe die afspraken er uitzien is voor iedereen anders en maakt niet uit. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 augustus 2015 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen zich voortaan wekelijks laten testen , maar wat met illegalen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |