![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1721 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() en als wij het verbieden konden zij het nog altijd verplichten.
![]() |
#1722 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1723 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat als, wij toekomstige nazi's, allemaal onze oksels scheren en onze baard scheren. Dan kan je ons ook niet bikini-inconsistentie verwijten en mogen we onze stemmen behouden en kan de democratie gewoon werken en is er wel degelijk een -door Deepeco toegelaten- draagvlak om het verbod op de monokini te behouden. Of wat als we nu met genetische manipulatie oksel haar en baardhaar, definitief van de lijst van secundaire geslachtskenmerken schrappen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1724 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1725 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus hier wil je dan weer wel meewerken met nazi's.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 12 oktober 2015 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1726 |
Minister-President
|
![]() Mohair staat voor dierenleed dus van mij krijgt jouw oplossing een dikke vette neen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1727 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het lijkt wel of je met jouw redenering nooit achterhaalde wetteksten kunt corrigeren. Boerkini's zijn hygienisch, maar sorry, de originele reden van het verbod was hygiene, de andere recentere redenen zoals gendergelijkheid zijn niet relevant. Dan zijn die boerkinitegenstanders van de NVA al eens bereid om zich neer te leggen bij het advies van de experten die zeggen dat boerkinis hygienisch zijn, dan is het nog niet goed.
![]() |
![]() |
#1728 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1730 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En nu wil ik stoppen met de discussie. Ik ben al die rare bochten, rationalisaties, inconsistenties, discriminatie, willekeur en vrijheidsberovingen die ik hier lees een beetje beu geworden. Het is wel leerrijk te zien hoe mensen zo'n vreemde inconsistenties kunnen blijven geloven en maar niet hun inconsistenties enzo inzien, dat sommige mensen zulke morele blinde vlekken hebben. Maar ik heb genoeg gezegd denk ik.
![]() |
![]() |
#1731 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dat weet ik niet, vraag dat aan het IGK. Ik zie de relevantie er ook niet van in. Ik vind dat iemand lichtjes gevaarlijke dingen (bv naaldhakken) mag dragen op openbare plaatsen.
![]() |
#1732 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten het volgens jou zelfs toelaten als de man hen ertoe dwingt. Los van het feit dat het zelfs om andere redenen dan religieuze verboden is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1733 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ja, dat is het nu net. Maar we blijven af van de keuze van de vrouwen en we gaan die mannen aanpakken, want zij mogen zoiets niet verplichten. Dus laat de vrouwen kiezen wat ze willen dragen en laten wij de mannen aanspreken.
![]() |
#1734 |
Banneling
|
![]() eerst aan die experten uitleggen dat het ook islam-preferabel is om zulk exemplaar te laten verzuipen dan te laten aanraken of (horesco referens) te laten beademen door een mannelijke redder ?
Laatst gewijzigd door Anna List : 12 oktober 2015 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1735 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
inhoudelijk reageren, was weer eens teveel gevraagd ?
![]() |
![]() |
#1736 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1737 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik had je vraag verkeerd gelezen, ik had bikini-outfit gelezen. ![]() Dus om op je vraag te antwoorden: ja dezelfde experten als die zeiden dat boerkini voldoende veilig is en die door IGK geconsulteerd werden. Ik weet niet of ze letterlijk 100% hebben gezegd, maar dat is irrelevant, gezien de niet-100%-veilige naaldhakken ook niet verboden zijn op openbare plaatsen.
![]() |
![]() |
#1738 |
Minister
|
![]() Wie wil je verdedigen: zeer godsdienstige vrouwen, die onder het mom van Allah, de boerkini gaan dragen? Of minder godsdienstige vrouwen, die niet willen weten van die boerkini, om verscheiden redenen (te lelijk, te doorschijnend, te vernederend)? Of de kinderen, die verplicht worden in boerkini, te zwemmen, door hun ouders, en die de boodschap moeten uitdragen, dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor het beheersen van de geslachtsdrang van mannen?
![]() |
![]() |
![]() |
#1739 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uw geforceerde humor met die naaldhakken lijkt me niet echt geslaagd.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 12 oktober 2015 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1740 |
Minister
|
![]() Oh, maar je spreekt die mannen aan, door de boerkini te verbieden. Zij zijn de grootst vragende partij.
![]() |
![]() |