![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Ben jij voor of tegen adoptie door holebi's? | |||
| Ik ben voor |
|
29 | 78,38% |
| Ik ben tegen |
|
8 | 21,62% |
| Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#961 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#962 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#963 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#964 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kortom, u huldigt ondemocratische gedachten: wie niet denkt als u moet blijkbaar, desnoods met geweld, vervolgd worden. Leuk, toch die democratische reflex van u. U valt nu echt wel door de mand.
|
|
|
|
|
|
#965 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die hypocriete bende moet stoppen zich te moeien met het privé leven van de mensen. Ik moei mij ook niet met uw sexleven. Voor mijn part vogelt gij uw kat of lekt de kont van uw hond maar moei u niet met dat van andere mensen.
|
|
|
|
|
|
#966 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik raad u aan even het forum te verlaten en buiten een wandeling te maken. Het zal u ongetwijfeld deugd doen. U lijkt nu wat opgefokt.
|
|
|
|
|
|
#967 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#968 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#969 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee u geeft zich terug bloot. Omdat u ook in uw klas uw beschouwingen opdringt. Zelfs met uw fiets moet ge automobilisten kloten en de les spellen. Ik beklaag uw vrouw, tenzij ze een trut is die u altijd gelijk geeft. En dan nog dat is het verstandigste, welweters moet ge altijd gelijk geven, of negeren.
|
|
|
|
|
|
#970 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#971 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog een geluk dat u deel uit maakt van een uitstervend ras dat helaas gaat vervangen worden door nog een grotere vrijheid berovende godsdienst gesticht door een pedofiel die negenjarige meisjes neukte.
|
|
|
|
|
|
#972 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als het Westen zijn wortels verlaat, zal het inderdaad daar een prijs voor betalen.
|
|
|
|
|
|
#973 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
http://www.scientias.nl/de-wereld-wo...s-religieuzer/ Koekoek. Vlaanderen is niet representatief voor de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#974 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zelfs niet voor Europa. Kijk maar eens wat er gebeurt in Oost-Europa. Ondertussen heb ik in toenemende mate respect voor de volkeren daar. Zij bezitten nog gezonde reflexen en laten zich niet leiden op het pad van de verderving.
|
|
|
|
|
|
#975 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#976 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat was dan wel de essentie? Moet ik dan trouwens aannemen dat de rest blijkbaar maar woordenbrij was zonder betekenis?
|
|
|
|
|
|
#977 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Adoptie moet op geschikt zijn bekwaamheid gaan !!
't Zal mij dus worst wezen dat ze kinderen kunnen adopteren , en ook , daar hebben andere ook geen reet mee te maken !! Een kind is levend wezen , welk een goed leven verdient , zonder dat er criminaliteit aan te pas komt !! Of nu de adoptieouders hetero of holebi zijn , boeit me geen reet !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#978 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#979 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welke verschillen ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#980 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|