![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke god? De vader van Jezeke of het opperhoofd van de "profeet" Mohamed?
Na de dood blijft er even weinig van een mens over als de afgekloven botjes van een ovengebakken kip waarmee een hond zich geamuseerd heeft. Ik verzeker je dat dit zéér zéér weinig is. Wat zal het zijn? Tot stof wederkeren of naar de hemel/hel of het vagevuur gaan?
![]() |
#244 |
Gouverneur
|
![]() Ne piston?
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kan mij niets verzekeren. Hoe zou u immers de mogelijkheid daartoe kunnen meten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar alle fysieke bewijs dat het stopt als je stopt met ademhalen, is er gewoon. Cellen sterven af, signalen worden niet meer gevonden of gemeten. Hoe kan je dan, zonder enig bewijs of aanwijzing, bij hoog en bij laag blijven beweren dat er wél iets zou zijn? Geef mij één concreet bewijs dat er überhaupt iets is nadat je bent gestopt met roken en een tuintje op je buik hebt. Eéntje maar. Echt, meer hoef ik niet.
![]() |
![]() |
#248 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het rond zijn nek hangt, hangt het boven zijn kruis.
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Europees Commissaris
|
![]() Schoofzak, het laat je onverschillig en je doet er graag lacherig over.
Je begaat de grootste vergissing die een mens maar kan maken. Waarom zou jij meer weten dan mensen die Christus persoonlijk hebben gekend? Getuigen van wonderbare genezingen, de opwekking uit de dood van Lazarus? Om maar enkele voorbeelden te noemen. Allemaal niet waar omdat jij vindt dat het niet waar is?
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, can you prove that it didn't happen ?
https://www.youtube.com/watch?v=7_DEtfvv9MU&gl=BE https://www.youtube.com/watch?v=u2ukRYsYPmo
![]() |
#253 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn punt is dat ik ooggetuigen geloof en voorgekauwde meningen opgedrongen door de televisie en het onderwijs niet.
![]() |
![]() |
#254 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ooggetuigen zijn belangrijk in ons rechtssysteem. Ze kunnen leiden tot de identificatie en arrestatie van verdachten. Soms spelen ze ook een rol in het proces. Nochtans weten deskundigen al lang dat het menselijk geheugen niet altijd even betrouwbaar is. Het geheugen is geen videoband die je zomaar kunt terugspoelen. Onze perceptie en herinnering zijn erg vatbaar voor invloeden waar we ons vaak niet bewust van zijn maar die wel onze perceptie en herinnering kunnen vervormen. Ook getest op mensen liet 18 testpersonen ooggetuige zijn van een geënsceneerde diefstal. Na de diefstal moesten ze een zo nauwkeurig mogelijke beschrijving van de dief geven en daarna de dader aanduiden in een line-up. Lukt het hen om de dader aan te duiden? http://www.een.be/programmas/ook-get...n-een-diefstal
![]() |
![]() |
#255 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen gaat het hier niet over een misdaad, slimmerik.
![]() |
![]() |
#256 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Just gelijk de wonderen van moederke Thérésa. Oplichting. Van hier tot Mekka en terug tot het Vaticaan. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben hier iemand die Hem persoonlijk heeft gekend!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie christus persoonlijk gekend heeft, moet een grote uil geweest zijn.
Want ik zou tenminste gevraagd hebben om die truuk met de wonderbaarlijke vermenigvuldiging van brood en wijn te verklappen aan mij. Afijn, dat brood, tot daartoe. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |