![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Europees Commissaris
|
Eindelijk iemand die denkt zoals ik. Dat is wat ik dan denk.
Loop jij maar mee met de grote hoop.
|
|
|
#302 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#303 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Dat is ook veel meer dan je mond houden. Citaat:
Al cherry-pickend door de berichtjes bladeren (ik vergeef het je, je weet niet beter) hoop je er van af te komen. Nee Jan, zo werkt het niet. Even in de herhaling: Maar ik zie dat je dus nog steeds geen enkele concrete aanwijzing hebt m.b.t. het hiernamaals. Kortom, je laat eigen fantasie dus de vrije loop en roeptoetert, net als Harrie, dat het wél zo is of zo zou moeten zijn.
|
|
|
|
#304 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Jan gelooft ook dat electriciteit satanisch is. Het is een vals licht.
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 30 december 2015 om 14:39. |
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar u die vragen niet beantwoordt, kan er ook geen element worden aangebracht. Wat is immers uw verwachtingspatroon als u spreekt over "aanwijzingen"?
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Je hebt nog steeds geen enkele aanwijzing gegeven, anders dan rond de pot te draaien om maar vooral géén antwoord te geven op mijn eerder gestelde vraag. Al cherry-pickend door de berichtjes bladeren (ik vergeef het je, je weet niet beter) hoop je er van af te komen. Nee Jan, zo werkt het niet. Even in de herhaling: Maar ik zie dat je dus nog steeds geen enkele concrete aanwijzing hebt m.b.t. het hiernamaals. Kortom, je laat eigen fantasie dus de vrije loop en roeptoetert, net als Harrie, dat het wél zo is of zo zou moeten zijn.
|
|
|
|
#309 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het alomgekende schietgebed "Godverdoemme!" is een regelrecht bevel, een eis om verdoemd te worden. En dan zijn er ook nog medische gebeden, zoals het Weesgegroet: "Weesgegroet Mijn bil is vol bloed Wie zal ze genezen Mijn tante Treeze O, die vuile stekelbeeze!" En dan het meest cryptsche gebed, poésie pure, louter klankenspel om godheden te behagen of te irriteren, wie zal het zeggen: "Nam Desfa Dessoo Endes Sei Sees Aam!"
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Als dat een 'ja' is, heb je een aanwijzing dat er iets is. Als hij/zij je ook nog iets nieuws vertelde, zou het geweldig zijn. Nu kom je nog steeds niet verder dan Harrie's "aanwijzing" dat hem in een droom werd verteld dat hij god zou zien. Maar troost je, tot op heden is het nog niemand gelukt om met doden te spreken. Je je zou de eerste zijn.
|
|
|
|
#312 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Hebben ze dat allemaal doorstaan omwille van een leugen?
|
|
|
|
#313 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Onze Vader, die in de Hemel zijt, Uw Naam worde geheiligd, Uw Rijk kome, Uw Wil geschiede, op aarde zoals in de Hemel. Geef ons heden ons dagelijks brood en vergeef ons onze schulden, zoals ook wij vergeven aan onze schuldenaren en breng ons niet in beproeving maar verlos ons van het kwade. Amen. Een hoop vragen en verzoekjes
|
|
|
|
#314 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Net zoals die wandelende bomgordels van de ISIS.
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 30 december 2015 om 15:20. |
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#316 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Deze dame wist reeds de omloop van planeten om de zon te beschrijven: https://nl.wikipedia.org/wiki/Hypatia Gelovigen hebben haar hiervoor wel omgebracht. |
|
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar je gaat wel naar de hel. Waarom bekeer je je niet tot het militante Rooms-Katholicisme? Dat van de kruistochten en de inquisitie. Heerlijk.
|
|
|
|
#318 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Beiden omwille van oproerkraaien tegen het R.Rijk. Het stenigen van Paulus kwam op rekening van de volgelingen van Jezus.
|
|
|
|
|
|
#319 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Welke hel?
http://www.bol.com/nl/p/atlas-van-he...0000009953381/ En uiteraard is dat onzin. Net voordat je je ogen sluit hard denken aan jezus en je ticket voor de hemel is geregeld. Ik ben pacifist. Dus dat gaat nooit wat worden.
|
|
|
#320 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ja, indien ze nu zouden leven had je ze in de gevangenis kunnen opzoeken. En dat wegens 'antisemitisme'.
|
|