![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met puritanisme heeft het trouwens niets te maken. Wel met zedelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn de slachtoffers vet mee, maar kom, er kunnen misschien toekomstige slachtoffers mee voorkomen worden.
Al betwijfel ik dat ten zeerste.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, en laat het mij zo stellen, ik heb veel liever in discussie te gaan met iemand die er een totaal andere mening op na houd dan mij zelf, en dat moet ook kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zei je al.
3 X zelfs ... of 4, ben de tel kwijt.
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mens is zich helemaal niet gaan kleden om zedelijk te zijn. Er zijn maar twee echte reden om gekleed te zijn, om u te verwarmen wanneer het te koud is en om u te onderscheiden. Daarom ook dat het plebs vroeger niet de zelfde kleren en kleuren mocht dragen zoals de elite, dat was gewoonweg verboden. Paars bv. was verboden voor de gewone man of vrouw, die kleur was voorbehouden voor de hoge kerkelijke garde en koningen. Eigenlijk zijn kleren niets anders dan de tekeningen op het gelaat van de stamleden in de brousse. En zij die nu nog naakt lopen zijn niet minder zedig dan eender wie anders. Het spreekt voor zich dat de meesteres mooier moest zijn dan haar meid wat zonder kleren heel dikwijls niet het geval zou zijn, daartoe dienen kleren. Ook nu vindt ge dat terug in legeruniformen. Een klein dik sergeantje zou totaal geen zeggenschap hebben over een peloton atletisch gebouwde jonge knappe kerels moesten die naakt tegenover elkaar staan. Van daar ook het heel toepasselijke gezegde "Kleren maken de man". Maar maak u zelf nu niets wijs dat dat ook maar iets te maken heeft met schroom of zedelijkheid. Laatst gewijzigd door Garry : 10 januari 2016 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, bijna zoveel keren dan dat er hier zijn die zeggen dat wat dat vrouwtje deed niets zal helpen.
Laatst gewijzigd door Garry : 10 januari 2016 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, die moeders zijn gewoonweg zich van niets anders bewust. Die denken, allee sommige toch, even onwetend als gij dat dat zo hoort, gewoonweg omdat we dat al zoveel jaar zo gewoon zijn. Maar we zijn niet anders dan de dieren op dat gebied. Toen de mens is ontstaan is hij evenzeer zonder broek aan geboren als dat dat nu nog altijd zo is, alleen heeft hij lang hier rond gelopen zonder broek en wij krijgen van het eerste uur een pamper aan en maken ons zelf wijs dat het zonder onzedig is..
Laatst gewijzigd door Garry : 10 januari 2016 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar met die babies vergist u zich, die hebben nog geen controle over hun blaas of ontlasting, dan is die pamper toch wel praktisch ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, dus. Heel uw uitleg is dus praat voor de vaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is nu maar voor hem te hopen dat zijn vrouw nooit voor een tijdje moet opgenomen worden in een kliniek want na de derde dag heeft zowat heel de personeelsstaf van de dienst waarin ze opgenomen wordt haar in haar blote kont gezien, en als ze de pech heeft van verschillende keren, telkens voor wat anders, opgenomen te worden dan heeft binnen de kortste tijd gans de personeelsbezetting van de hele kliniek haar in haar blote kont gezien. Dat is dan misschien functioneel naakt zoals jij het zo mooi verwoordt maar uiteindelijk is het gewoon wat het is, je staat of licht ten toon in uw bloot gat, of je het nu leuk vindt of niet. En ben je dan onzedig omdat ge daar in uwe blote op de operatie tafel ligt? Laatst gewijzigd door Garry : 10 januari 2016 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk niet, waarmee u uw eigen waanideeën de grond inboort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik boor niets de grond in. Ik heb er niet het minste probleem mee om naakt rond te lopen, zolang de temperatuur het toestaat. Ik ga uiteraard niet zomaar naakt de deur uit, niet omdat het mij iets zou doen maar omdat we hier nu eenmaal met een hele hoop achtergebleven wetten zitten nog afkomstig van een puriteinse meute van weleer. Maar dat wil niet zeggen dat ik mij plots wel zedig ga voelen omdat ik domweg een broek heb moeten aantrekken om een bende achterlijke peuten niet te schofferen.
Laatst gewijzigd door Garry : 10 januari 2016 om 23:05. |
![]() |
![]() |