![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Banneling
|
Of hebben de sukkelaars in de samenleving het alleenrecht op het beschimpen van een persoon met een tegengestelde mening?
|
|
|
|
|
|
#302 |
|
Banneling
|
Wat heeft introspectie daar nu mee te maken?
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bovendien zit iedereen hier op elkaars kap. In groep op afzonderlijk. Je gaf mij onvoldoende reden om aan te nemen dat jij de enige uitzondering zou zijn die daar in totaal niet aan meedoet. Ik vind dat je nogal hoog van de morele toren blaast. Ik geef mijn tien grootste vijanden in totaal geen praat. Je kan dat moeilijk "bashen" noemen...Knuppel staat als volgende in de rij. In feite is het al zo ver. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2015 om 00:29. |
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Banneling
|
Je moet met mij geen spelletjes spelen. Ik ben Pontifex niet. Eerst zat je in de slachtofferrol want de rechtsen vielen je aan.
Nu heb je een paar gelijkgezinden gevonden en je ziet de kans schoon om 'wraak' te nemen. Je ontgoochelt me, want ik dacht dat je meer was dan dat. Ik geloofde dus werkelijk voor een paar dagen dat je hier zat voor inhoud en diepzinnige discussies. Nu begin ik te snappen wat Pontifex bedoelt. Je zit vol met wrok en haat en je probeert het op iedereen met een afwijkende mening uit te werken. Geen probleem, maar kom dan ook niet janken als men hetzelfde spelletje met jou speelt en men jou uiteindelijk banpunten aansmeert. |
|
|
|
|
|
#306 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Inhoud en diepzinnige discussies. In K&K. Daarbuiten ook nauwelijks. Het is maar een forum hé. Geen filosofische vakgroep. Mensen spelen hier spelletjes. Iedereen zit hier op elkaars kap. In groep op afzonderlijk. Je gaf mij onvoldoende reden om aan te nemen dat jij de enige uitzondering zou zijn die daar in totaal niet aan meedoet. Ik vind dat je onterecht wel zeer hoog van de morele toren blaast. Ik geef mijn tien grootste vijanden in totaal geen praat. Je kan dat moeilijk "bashen" noemen...Knuppel staat als volgende in de rij. In feite is het al zo ver. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2015 om 00:42. |
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je bent mijn zoon niet meer. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2015 om 00:46. |
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Banneling
|
@de verloren zoon: Mijn grootste forumbully's waren Chipie en Raf. Lang nog voor Superstaaf. Welnu. Met Chipie (freelancer) ben ik uiteindelijk forumvriend geworden. Ik heb zelfs amnestie gevraagd voor hem! Is dat haat en wrok? Raf heeft na lange jaren zijn kar gekeerd en is opgehouden mij serieel te bully-en. Misschien onder druk van moderatie? Ik ben dan begonnen hem terug praat te geven. Is dat haat en wrok? Ik weet de forum-capaciteiten van mijn tegenstanders te waarderen. Ook die van Superstaaf. Hoewel ik hem al drie jaar geen praat meer geef. De status van je vijanden, als ze die duidelijk hebben, verhoogt je eigen status. Knuppel is een ander geval. Die ga ik ook geen praat meer geven, maar daar ga ik nooit van terugkomen. Waarom? Wegens het gebrek aan forumcapaciteiten, invloed en impact, en vooral wegens haar gebrekkige manier van formuleren. Het lezen van haar teksten is een semantische marteling. Dus niet omdat ze ergerlijke lage mate van intellectuele hygiëne tentoon spreidt. Dat deden en doen de voornoemde seriële bully-s ook. Dat is dus de hoofdreden niet.
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
Banneling
|
Ok, wrok en haat zijn overdreven. Maar we zitten op internet hé, overdrijvingen moeten kunnen. Laat het ons 'opgestapelde ergernissen' noemen.
Eno, ik heb er ook geen probleem mee dat ge reageert hoor. Het is alleen het volgende: Ge zit het groesbashen op jouw forumpersonnage aan te klagen bij Pontifex, ge doet alsof ge de beschermer zijt van inhoud en waarde op het forum, en nu komt ge zelf de groepsdelinquent uithangen. |
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#313 |
|
Banneling
|
Reinhilde zit weer achter haar gordijn te observeren en te kniezen...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 juni 2015 om 14:44. |
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#315 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#316 |
|
Banneling
|
Emmy Winehouse
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Had die net geen Amy gewonnen ???
|
|
|
#318 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is trouwens teveel tijd tussen post 315 en 316 om geloofwaardig te zijn.
|
|
|
#319 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#320 |
|
Banneling
|
Ik kan niet antwoorden voordat ik weet waar die quote precies vandaan komt.
Laatst gewijzigd door eno2 : 3 maart 2016 om 17:12. |
|
|
|