![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar de centrale van Coo zou geen oplossing zijn omdat het water van de waterval onvoldoende is om blijvend stroom te kunnen produceren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik daag je uit : zoek het verschil op en post het hier en dan discussiëren we verder.
![]() |
#163 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat is het probleem niet. De wil om er iets mee te doen ontbreekt.
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() Slechts 1/3e van de groenestroomcertificaten zijn door bedrijven ontvangen, dus ik vind dat precies toch niet zo'n evidente conclusie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijp ik het goed dat u dus nog een derde belasting erbij wilt? De burger tot driemaal iets opleggen omdat bepaalde politici uit ondraaglijke lichtheid een enorme put hebben gegraven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, dat klopt eigenlijk niet. Er waren wel al kritische stemmen bij de N-VA over dit subsidiebeleid. Homans bijvoorbeeld heeft daar meermaals over geschreven en gesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees dit eens: https://www.vlaamsparlement.be/plena...verslag/589282 Dateert van 2010 en het zijn gewoon profetische woorden... De verantwoordelijkheid van de voltallige Vlaamse regering (niet alleen de SP.a) is verpletterend. Zij hebben hun ogen dichtgedaan, en het is Turtelboom die het heeft mogen oplossen, waarschijnlijk door politieke zelfmoord te plegen.
![]() |
![]() |
#170 |
Minister-President
|
![]() Waarom zou je iets uitdrukken in "per kilowatuur" wanneer dat helemaal niet de meeteenheid is? De afgeleide van een constante is nul. Die van een trapfunctie ook (waar ze bestaat).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Injectietarieven gaan variëren tussen 0,48-7.28 €/MWh voor grote installaties en de meest interessante vergoedingen die ze krijgen zijn 350 €/ MWh.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb 75% gelezen.
![]() |
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 25 april 2016 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stel je hebt vandaag voor je BMW 100 € te betalen aan rijtaks en volgend jaar 2000 €. Hoe zou je je dan voelen ?
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 25 april 2016 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=non-conformist;8081656]Hou jij bij de aankoop van je BMW geen rekening met wat hij je kost aan belastingen ?
Stel je hebt vandaag voor je BMW 100 € te betalen aan rijtaks en volgend jaar 2000 €. Hoe zou je je dan voelen ?[/QUOTE pfff alsof dat de eerste keer zo zou zijn. Jaren geleden reed ik met een Chevrolet Belair 4600. Was dat betaalbaar? ja, tot ze plots de rijtaks vanaf een bepaalde cilinderinhoud meer dan verdubbelde. Ik pleit ook niet om het kindergeld zomaar af te schaffen, ik zou er iets voor in de plaats stellen. 24 op 24 Gratis kinderopvang voor alle werkende mensen en alle studies, inclusief leerboeken en schoolreis gratis. Maar dat is dan alleen hier hé en niet voor een nest jong aan de andere kant van de wereld. Maar dat schept banen en voorkomt het gezeik van, "Ik kan niet gaan uit huis werken want ik moet voor de kinderen zorgen". Zij die wel de luxe willen om thuis te blijven om zelf voor hun kinderen te zorgen zullen dan moeten zien dat ze zich die luxe kunnen veroorloven. . Laatst gewijzigd door Garry : 25 april 2016 om 22:28. |
![]() |
![]() |