![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote=de vuile muilekoek;8093130]
Citaat:
Ze worden wakker. https://jdreport.com/na-frankrijk-ko...-in-duitsland/ |
|
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() [quote=Chapiro;8093328]
Citaat:
Weer een voorbeeld van "sereen en waardig" gedrag van extreem rechts uitschot. |
|
![]() |
![]() |
#203 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen mensen, leer eens deftig quoten, want jullie zijn er 'n soepje van aan 't maken.
Ik zeg maar...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bezorgde burgers zijn het niet, een grote meerderheid ook niet, +/- 100 personen van extreem rechts uitschot. Der Minister hatte die Polizei aufgefordert nicht einzuschreiten. Die Beamten wurden jedoch aktiv, als die Störer mit Plakaten vor die Bühne drängten. Gleichzeitig bildete sich spontan eine Menschenkette, um die Tribüne abzuschirmen. In Sachsen beteiligten sich laut DGB rund 18.000 Menschen an Kundgebungen zum 1. Mai. Landesweit gab es am Tag der Arbeit 15 Veranstaltungen. Bezirksvorsitzende Iris Kloppich forderte in Annaberg-Buchholz, Altersarmut zu verhindern. Voraussetzung dafür seien anständige Einkommen, Lohndumping müsse der Vergangenheit angehören. Eine Kundgebung des Deutschen Gewerkschaftsbundes in Zwickau ist am 1. Mai von rund 100 Personen massiv gestört worden. Laatst gewijzigd door dpg : 5 mei 2016 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
#206 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, de massa wordt stilletjes aan wakker en pikt de leugens en het bedrog niet meer van de linkse volksverraders. De collaborateurs van de islam zullen harde tijden tegemoet gaan.
#207 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hard straffen die politici die ons continent en zijn bevolking verraden. Bestaan er nog goelags? |
|
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik bezocht destijds een grote boekhandel want ik wilde mij verwittigen van de vuurstorm die de geallieerden hadden aangericht in Dresden op 14 februari 1945. https://sites.google.com/site/geschi...orm-in-dresden Van het een kwam het ander en de boekhandelaar vroeg mij of ik uit Nederland kwam. Na mijn bevestiging begon hij direct over de mosliminvasie. Zijn bezorgdheid was groot, jullie zijn gek verzekerde hij mij, waarom laten jullie het toe om meer dan 500 moskeeen te bouwen in jullie kleine land, zien de Nederlanders niet wat dit betekent? Wij hebben maar 1 moskee, een voormalige sigarettenfabriek, maar die is omgebouwd tot een restaurant, dat moeten jullie ook doen met al die moskeeen, want wat nu passeert gaat niet goed. https://nl.wikipedia.org/wiki/Yenidze Geeft aan dat de oostduitsers niet terug willen naar de onderdrukking, nu van de islam, het communisme was voor hen genoeg ervaring. Pegida rukt enorm op in Oost-Duitsland en dat is niet verwonderlijk, maar begrijpelijk. Ik steun ze dan ook van harte. |
|
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door dpg : 5 mei 2016 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij stoppen met dat lullen totdat moskeeën geen geld meer krijgen van de overheid en het kapitalisme terug zijn rechtmatige plaats krijgt in onze samenleving; Europa wordt veel te communistisch. De rode plaag is in ons midden; sla dood. Desnoods moet dat dan maar eerst via een tijdelijk fascistisch regime die grote kuis houdt totdat het kapitalisme, de vrijheid in handel haar rechtmatige plaats in de samenleving terug kan opeisen. Alle sossenpraat moet worden gedecimeerd.
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zit het waardevolle in dit bericht ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#216 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dat begrijp ik niet, Voor mijn gevoel zijn dat patriotten die gaan voor het behoud van hun land, normen en waardencultuur. Als ik uw reacties lees dan concludeer ik dat de zieligheidsfaculteiten nog steeds op volle toeren draaien, inzake de vluchtelingencrisis en de mislukte moslim-integratie vanaf de jaren '70. Veel hulpverleners in de asielindustrie, hebben daar een dik belegde gesubsidieerde boterham aan overgehouden en dat willen ze graag zo houden uiteraard. Dan heb je de gutmensch, die enkel gaat voor de eigen gemoedsrust en liever wijst naar anderen waarvan niets valt te vrezen, dan dat ze de werkelijke oorzaak benoemen. Hun zuurgehalte is hoog. Daarnaast zijn er ook nog politieke figuren die hun islamitische stemvee koesteren om aan de macht te kunnen blijven, ten koste van de autochtone bevolking die het laat afweten. Als laatste zijn er ook nog moslims die gaan voor de overname van Europa en iedereen die dat tegenwerkt, in welke vorm dan ook, beschimpen en uitkafferen voor fascist en racist. Welke van de vier mag ik aankruisen om u beter te kunnen begrijpen? Laatst gewijzigd door Chapiro : 6 mei 2016 om 06:57. |
|
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nadenken is wat je meent te doen, terwijl je alleen maar uw vooroordelen herschikt. |
|
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zouden tenminste met argumenten hun mening verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() [quote=dpg;8093344]Dat zijn "mijn" woorden niet in dat blauw kader tussen 201# -203# !! dit is wel heel gemeen wat u nu doet , is het ook verder alles wat u kan ? fraude plegen met woorden en teksten van ander mensen?
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 6 mei 2016 om 08:56. |
![]() |