Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 5 mei 2016, 21:26   #201
Chapiro
Provinciaal Statenlid

Chapiro's schermafbeelding

Standaard

[quote=de vuile muilekoek;8093130]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De staatsveiligheid heeft het wel door.

http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...s-geweld.dhtml

QUOTE]

Dat Durven schrijven is al extreem op zijn eigen.
Laat die vermeende extreem rechtse Duitsers maar schuiven.
Ze worden wakker.

https://jdreport.com/na-frankrijk-ko...-in-duitsland/
Chapiro is offline  
Oud 5 mei 2016, 21:37   #202
dpg
Banneling

Standaard

[quote=Chapiro;8093328]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Laat die vermeende extreem rechtse Duitsers maar schuiven.
Ze worden wakker.

https://jdreport.com/na-frankrijk-ko...-in-duitsland/

Weer een voorbeeld van "sereen en waardig" gedrag van extreem rechts uitschot.
dpg is offline  
Oud 5 mei 2016, 21:57   #203
Chapiro
Provinciaal Statenlid

Standaard

[quote=dpg;8093344]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro Bekijk bericht

Wel eens over na gedacht dat dit ook bezorgde burgers kunnen zijn die hun land naar de ratsemodee zien gaan door politieke volksverlakkers?
Chapiro is offline  
Oud 5 mei 2016, 22:03   #204
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Mensen mensen, leer eens deftig quoten, want jullie zijn er 'n soepje van aan 't maken.

Ik zeg maar...
SDX is offline  
Oud 5 mei 2016, 22:16   #205
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:

Wel eens over na gedacht dat dit ook bezorgde burgers kunnen zijn die hun land naar de ratsemodee zien gaan door politieke volksverlakkers?
Neen,
bezorgde burgers zijn het niet, een grote meerderheid ook niet, +/- 100 personen van extreem rechts uitschot.

Der Minister hatte die Polizei aufgefordert nicht einzuschreiten. Die Beamten wurden jedoch aktiv, als die Störer mit Plakaten vor die Bühne drängten. Gleichzeitig bildete sich spontan eine Menschenkette, um die Tribüne abzuschirmen.

In Sachsen beteiligten sich laut DGB rund 18.000 Menschen an Kundgebungen zum 1. Mai. Landesweit gab es am Tag der Arbeit 15 Veranstaltungen. Bezirksvorsitzende Iris Kloppich forderte in Annaberg-Buchholz, Altersarmut zu verhindern. Voraussetzung dafür seien anständige Einkommen, Lohndumping müsse der Vergangenheit angehören.

Eine Kundgebung des Deutschen Gewerkschaftsbundes in Zwickau ist am 1. Mai von rund 100 Personen massiv gestört worden.

Laatst gewijzigd door dpg : 5 mei 2016 om 22:27.
dpg is offline  
Oud 5 mei 2016, 22:32   #206
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Neen,
bezorgde burgers zijn het niet, een grote meerderheid ook niet, +/- 100 personen van extreem rechts uitschot.
Neen, de massa wordt stilletjes aan wakker en pikt de leugens en het bedrog niet meer van de linkse volksverraders. De collaborateurs van de islam zullen harde tijden tegemoet gaan.
Oud 5 mei 2016, 22:35   #207
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Neen, de massa wordt stilletjes aan wakker en pikt de leugens en het bedrog niet meer van de linkse volksverraders. De collaborateurs van de islam zullen harde tijden tegemoet gaan.
ik hoop het, ik hoop het
hard straffen die politici die ons continent en zijn bevolking verraden. Bestaan er nog goelags?
Mindset is offline  
Oud 5 mei 2016, 22:36   #208
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
ik hoop het, ik hoop het
hard straffen die politici die ons continent en zijn bevolking verraden. Bestaan er nog goelags?
Droom maar rustig verder.
dpg is offline  
Oud 5 mei 2016, 23:02   #209
Chapiro
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Neen,

Der Minister hatte die Polizei aufgefordert nicht einzuschreiten. Die Beamten wurden jedoch aktiv, als die Störer mit Plakaten vor die Bühne drängten. Gleichzeitig bildete sich spontan eine Menschenkette, um die Tribüne abzuschirmen.

In Sachsen beteiligten sich laut DGB rund 18.000 Menschen an Kundgebungen zum 1. Mai. Landesweit gab es am Tag der Arbeit 15 Veranstaltungen. Bezirksvorsitzende Iris Kloppich forderte in Annaberg-Buchholz, Altersarmut zu verhindern. Voraussetzung dafür seien anständige Einkommen, Lohndumping müsse der Vergangenheit angehören.

Eine Kundgebung des Deutschen Gewerkschaftsbundes in Zwickau ist am 1. Mai von rund 100 Personen massiv gestört worden.
Regelmatig bezoek in mijn geliefde Dresden, een prachtige stad, het Florence van oost Europa.
Ik bezocht destijds een grote boekhandel want ik wilde mij verwittigen van de vuurstorm die de geallieerden hadden aangericht in Dresden op 14 februari 1945.
https://sites.google.com/site/geschi...orm-in-dresden

Van het een kwam het ander en de boekhandelaar vroeg mij of ik uit Nederland kwam.
Na mijn bevestiging begon hij direct over de mosliminvasie.
Zijn bezorgdheid was groot, jullie zijn gek verzekerde hij mij, waarom laten jullie het toe om meer dan 500 moskeeen te bouwen in jullie kleine land, zien de Nederlanders niet wat dit betekent?
Wij hebben maar 1 moskee, een voormalige sigarettenfabriek, maar die is omgebouwd tot een restaurant, dat moeten jullie ook doen met al die moskeeen, want wat nu passeert gaat niet goed.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Yenidze

Geeft aan dat de oostduitsers niet terug willen naar de onderdrukking, nu van de islam, het communisme was voor hen genoeg ervaring.
Pegida rukt enorm op in Oost-Duitsland en dat is niet verwonderlijk, maar begrijpelijk.
Ik steun ze dan ook van harte.
Chapiro is offline  
Oud 5 mei 2016, 23:08   #210
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Regelmatig bezoek in mijn geliefde Dresden, een prachtige stad, het Florence van oost Europa.
Ik bezocht destijds een grote boekhandel want ik wilde mij verwittigen van de vuurstorm die de geallieerden hadden aangericht in Dresden op 14 februari 1945.

Van het een kwam het ander en de boekhandelaar vroeg mij of ik uit Nederland kwam.
Zijn bezorgdheid was groot, jullie zijn gek verzekerde hij mij, waarom laten jullie het toe om meer dan 500 moskeeen te bouwen in jullie kleine land, zien de Nederlanders niet wat dit betekent?
Wij hebben maar 1 moskee, een voormalige sigarettenfabriek, maar die is omgebouwd tot een restaurant, dat moeten jullie ook doen met al die moskeeen, want wat nu passeert gaat niet goed.

Geeft aan dat de oostduitsers niet terug willen naar de onderdrukking, nu van de islam, het communisme was voor hen genoeg ervaring.
Pegida rukt enorm op in Oost-Duitsland en dat is niet verwonderlijk, maar begrijpelijk.
Natuurlijk lijkt me vrij logisch; actie => reactie. Het fascisme is alleen maar een reactie op het immer sluipende "rode" communistische gevaar. Alleen de harde hand kan dit probleem nog oplossen; maar dat mogen we niet luidop verkondigen.... De profiterende, onproductieve, nutteloze, communistische hippies kunnen meeluisteren.

Oud 5 mei 2016, 23:14   #211
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:

Geeft eerder aan dat die man zit te lullen gezien er wel moskeeen in Dresden zijn.
dpg is offline  
Oud 5 mei 2016, 23:17   #212
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Natuurlijk lijkt me vrij logisch; actie => reactie. Het fascisme is alleen maar een reactie op het immer sluipende "rode" communistische gevaar. Alleen de harde hand kan dit probleem nog oplossen; maar dat mogen we niet luidop verkondigen.... De profiterende, onproductieve, nutteloze, communistische hippies kunnen meeluisteren.

Het huidige facisme daar is een reactie van hangmatters die hun uitkeringen niet willen delen. Zonder solidariteit van de rest van Duitsland waren ze zelf vluchtelingen geweest.

Laatst gewijzigd door dpg : 5 mei 2016 om 23:17.
dpg is offline  
Oud 5 mei 2016, 23:20   #213
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geeft eerder aan dat die man zit te lullen gezien er wel moskeeen in Dresden zijn.
Wij stoppen met dat lullen totdat moskeeën geen geld meer krijgen van de overheid en het kapitalisme terug zijn rechtmatige plaats krijgt in onze samenleving; Europa wordt veel te communistisch. De rode plaag is in ons midden; sla dood. Desnoods moet dat dan maar eerst via een tijdelijk fascistisch regime die grote kuis houdt totdat het kapitalisme, de vrijheid in handel haar rechtmatige plaats in de samenleving terug kan opeisen. Alle sossenpraat moet worden gedecimeerd.
Oud 5 mei 2016, 23:24   #214
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Wij stoppen met dat lullen totdat moskeeën geen geld meer krijgen van de overheid en het kapitalisme terug zijn rechtmatige plaats krijgt in onze samenleving; Europa wordt veel te communistisch. De rode plaag is in ons midden; sla dood. Desnoods moet dat dan maar eerst via een tijdelijk fascistisch regime die grote kuis houdt totdat het kapitalisme, de vrijheid in handel haar rechtmatige plaats in de samenleving terug kan opeisen. Alle sossenpraat moet worden gedecimeerd.
Lul maar rustig verder gezien niemand lullers ernstig neemt.
dpg is offline  
Oud 6 mei 2016, 02:50   #215
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar zit het waardevolle in dit bericht ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 6 mei 2016, 06:54   #216
Chapiro
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Het huidige facisme daar is een reactie van hangmatters die hun uitkeringen niet willen delen. Zonder solidariteit van de rest van Duitsland waren ze zelf vluchtelingen geweest.
Waarom noemt u de mensen die tegen de islaminvasie zijn steevast fascisten?
Dat begrijp ik niet,
Voor mijn gevoel zijn dat patriotten die gaan voor het behoud van hun land, normen en waardencultuur.

Als ik uw reacties lees dan concludeer ik dat de zieligheidsfaculteiten nog steeds op volle toeren draaien, inzake de vluchtelingencrisis en de mislukte moslim-integratie vanaf de jaren '70.
Veel hulpverleners in de asielindustrie, hebben daar een dik belegde gesubsidieerde boterham aan overgehouden en dat willen ze graag zo houden uiteraard.
Dan heb je de gutmensch, die enkel gaat voor de eigen gemoedsrust en liever wijst naar anderen waarvan niets valt te vrezen, dan dat ze de werkelijke oorzaak benoemen. Hun zuurgehalte is hoog.
Daarnaast zijn er ook nog politieke figuren die hun islamitische stemvee koesteren om aan de macht te kunnen blijven, ten koste van de autochtone bevolking die het laat afweten.
Als laatste zijn er ook nog moslims die gaan voor de overname van Europa en iedereen die dat tegenwerkt, in welke vorm dan ook, beschimpen en uitkafferen voor fascist en racist.

Welke van de vier mag ik aankruisen om u beter te kunnen begrijpen?

Laatst gewijzigd door Chapiro : 6 mei 2016 om 06:57.
Chapiro is offline  
Oud 6 mei 2016, 07:59   #217
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Waar zit het waardevolle in dit bericht ??
Dat moet je aan hen vragen die over het "sereen en waardig" gedrag van het extreem rechts uitschot zijn begonnen.
dpg is offline  
Oud 6 mei 2016, 08:02   #218
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat begrijp ik niet,
Voor mijn gevoel zijn dat patriotten die gaan voor het behoud van hun land, normen en waardencultuur.

Als ik uw reacties lees dan concludeer ik dat de zieligheidsfaculteiten nog steeds op volle toeren draaien, inzake de vluchtelingencrisis en de mislukte moslim-integratie vanaf de jaren '70.
Veel hulpverleners in de asielindustrie, hebben daar een dik belegde gesubsidieerde boterham aan overgehouden en dat willen ze graag zo houden uiteraard.
Dan heb je de gutmensch, die enkel gaat voor de eigen gemoedsrust en liever wijst naar anderen waarvan niets valt te vrezen, dan dat ze de werkelijke oorzaak benoemen. Hun zuurgehalte is hoog.
Daarnaast zijn er ook nog politieke figuren die hun islamitische stemvee koesteren om aan de macht te kunnen blijven, ten koste van de autochtone bevolking die het laat afweten.
Als laatste zijn er ook nog moslims die gaan voor de overname van Europa en iedereen die dat tegenwerkt, in welke vorm dan ook, beschimpen en uitkafferen voor fascist en racist.

Nadenken is wat je meent te doen, terwijl je alleen maar uw vooroordelen herschikt.
dpg is offline  
Oud 6 mei 2016, 08:27   #219
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat begrijp ik niet,

Niet bij de gutmensch volgens mij.
Die zouden tenminste met argumenten hun mening verdedigen.
Bobke is offline  
Oud 6 mei 2016, 08:53   #220
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

[quote=dpg;8093344]
Citaat:

Dat zijn "mijn" woorden niet in dat blauw kader tussen 201# -203# !! dit is wel heel gemeen wat u nu doet , is het ook verder alles wat u kan ? fraude plegen met woorden en teksten van ander mensen?

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 6 mei 2016 om 08:56.
de vuile muilekoek is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be