![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat er zoveel ouderen zijn, zal er niks veranderen. Zij hebben het liefste status quo. Dat degenen die na hun komen het maar betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In september gaat mijn 45 ste werkjaar in..... Eens zien of u er later ook 45 gewerkte jaren op uw teller gaat krijgen... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Waarom zou ik gvd uit het stemkot moeten blijven ? zolang ik leef doe ik mijn deel , trouwens een 55 Jarige is afgeschreven voor jullie groentjes ?? ik dacht het echt niet ! de maatschappij is "niet alleen" voor jongeren , ze is onder gedeeld in leeftijden categorie en ik sta voor " mijn" generatie te verdedigen mag ik ? JA dat mag ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie bepaalt de toekomst momenteel van dit land ?? Rutten Beke BDW Alamci Crombez Michel zijn dat dan oude mensen ?? Die zijn amper 40 ?? Wat wil je ? Kinderen aan de macht ?? ![]() ![]() Ik denk dat voor jou geldt als wat is bij de meeste jongeren....Op eigen benen staan valt dik tegen.....het is nu éénmaal veel makkelijker bij mama en papa.....voor alles en nog wat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want we gaan nu de eerste generatie opleveren die het effectief slechter en met minder zullen moeten doen als hun ouders. De economische groei is nog nooit zo laag geweest, en de jeugdwerkloosheid swingt de pan uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel het eens.... En is het voor mij dan al niet lang genoeg geweest met werken als ik volgend jaar met pensioen ga.... Of moet ik maar gewoon doodvallen soms... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest klaagt omdat ze niet aan het hangmatten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw generatiegenoten die op brugpensioen gaan op 48 en 52 (Opel, Ford). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 22 mei 2016 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat was jij aan het doen in de jaren 80 en 90 ? Toen een huis nog maar een fractie kostte van nu ? Jij was toen normaal gezien toch al netjes aan het werken en het verdienen, of niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Wie zaagt hier de oren van onze kop ? van ontevredenheid , ga op de maan gaan wonen ,,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haha uw goede vriend Demonen is dan toch het probleem....terwijl je hem door dik en dun verdedigde nog niet lang geleden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 43 jaar,nou verdomme ,jij haalt dan zelf nog niet eens de volledige beroepsloopbaan die nog altijd 45 werkende jaren bedraagt.... En gij komt ons hier de les spellen..... En nog iets,tijdens de jaren 80 en 90 van vorige eeuw hebben wij ettelijke indexsprongen ingeleverd,een devaluatie van de belgische frank over ons heen gekregen onder de regeringen Martens... Het terugdringen van de staatsschuld van 133% naar 87% onder de regeringen Dehaene.... Dus als de staatsschuld terug boven de 100% torent is dat net zo goed mede aan u te danken aangezien u nét zo goed stemgerechtigd was in de beginjaren van deze eeuw .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik jong was zaten er twee spelers aan tafel.....De europeanen de amerikanen en in mindere mate de Jappen.....nu spelen er een hoop andere spelers mee....en die hebben lak aan veel regels en wetten.....aan tafel zitten nu ook de Chinezen de Indiërs....de Russen de Brazilianen en heel wat Asian landen. Die tijd van uw ouders komt nooit meer terug ....Maar het is wel een feit dat het voor veel mensen nu wel veel welvarender is dan 40 jaar geleden .....maar niet hier ..niet voor westerlingen....Maar een Braziliaan Chinees of een Vietnamees is nu een stuk welvarender dan zijn ouders dat waren. In het westen daarentegen zijn we op ons hoogtepunt geweest vanaf nu zal het inleveren zijn.....er is ook nog amper groei mogelijk hier en we zullen er al alles aan moeten doen om te kunnen stagneren. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 mei 2016 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |