![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb niet gezegd hoofdzakelijk, het komt van 2 kanten natuurlijk. Maar neem Gent-Dampoort, die cafés staan open voor niet-Turken zoals ik, ik word daar altijd hartelijk ontvangen. Maar je ziet er geen enkele Belg, soms een Bulgaar of zo. Die Belgen, nochtans van de hippe soort in Gent (met obligate "manbun" ) gaan allemaal naar dezelfde "hippe" plaatsen waar alles veel meer kost, waar ze dan zitten te zeggen, terwijl ze aan hun hip drankje van 8 euro zitten te sippen, hoe multicultureel ze wel niet zijn. En dan heb ik het nog niet over de oude, rechtse en racistische zakken, waarvan er ook genoeg zijn in België. En zelfs de hippe Belgen sturen hun kinderen niet naar "zwarte " scholen, zodat die nog zwarter worden en een echt getto. Marokkanen daarentegen hebben niet de juiste kennis meestal om hun kinderen naar een goede school te sturen. Fenomeen wordt nog erger dankzij de import-bruiden(dat mag zomaar), die vrouwen kennen niets van België en kunnen dat dus ook niet doorgeven aan hun kinderen. |
|
|
|
|
|
#342 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk eerder dat de aanpak van president, Assad, en president Sisi, en voor ze door het Westen vermoord werden Saddam en Khadafi, en de ex-sovjet landen, voor die landen de enige juiste aanpak is. Gewoon het islamisme met harde hand onderdrukken. Dat wist het leger in Turkije ook, maar het Westen wilde slechts onderhandelen over EU-toetreding als ze de islamisten niet langer zouden onderdrukken. Dat gebeurde, en nu hebben de islamisten de macht, die ze niet vlug meer zullen afstaan. En zitten wij met de gebakken peren. |
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men moest gettovorming ten allen prijze vermijden, de cursussen en bijscholingen kwam veel te laat, en aan de proliferatie van radicale moskeeën werd niets gedaan. (schuin over mij was er een toen ik in Brussel woonde, daar zag je allemaal bebaarde mannen uitkomen, en je wist genoeg, nooit politie gezien). Men heeft ook niets gedaan aan het probleem van witte en zwarte scholen. De Belgen ontvluchten gewoon die wijken en scholen, en verder niets, alles werd op z'n beloop gelaten, erg moeilijk om met een Arabisch klinkende naam een goede job te vinden in de privé, waarom denk je dat er zoveel werken voor de MIVB? |
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#346 |
|
Europees Commissaris
|
U moet niet over iets anders beginnen. Kan u uw sprookje over de goede integratie van moslims in de voormalige Sovjet-Unie met bewijzen staven?
|
|
#347 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Nu is het nog onze schuld dat het misgelopen is. Natuurlijk moeten die losers zelf geen moeite doen. Stem de volgende keer, alsook uw moslimvrienden, op het VB. Als u toch een hardere aanpak nodig vindt.
|
|
|
#348 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Samenvatting van dit topic: het is allemaal de schuld van de witman !!
Wat een treurnis. |
|
|
|
|
#349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik zou zeggen, bezoek eens Kyrgyzstan bvb., een land met 80% moslims, fantastisch land met fantastische natuur, fantastische mensen (en wijven) en oordeel dan zelf. Zelfs na al die jaren is er op dat vlak niet zoveel veranderd, alleen veel verarmd na de val van de Sovjet-Unie. M'n favoriet: veel vrijer en ongeremder dan waar ook in het Westen, zelfs al denken ze dat ze het Westen kopiëren (maar hun beeld van het Westen is blijven hangen in de jaren 80, "modern talking" hoor je om de 5 minuten, gelukkig geen mannen met "manbuns", dat bestond hier nog niet in de jaren 80), ook alle leeftijden, van tieners tot vijftigers. Oh ja, voor ze naar de disco gaan bidden de etnische Kirgiezen (anders dan de orthodoxe etnische Russen) op een goede afloop van de avond. De video zegt niet veel, maar wel deze plaats. https://www.youtube.com/watch?v=mL51tLnV89U Laatst gewijzigd door tomm : 19 juli 2016 om 23:13. |
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#351 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het VB zijn een bende racisten, daar komen we niet verder mee. Moest Marine Le Pen hier opkomen zou ik wel nog overwegen om op haar te stemmen. Laatst gewijzigd door tomm : 19 juli 2016 om 23:24. |
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En toch eigenlijk echt wel straf dat het vermeldenswaardig is dat de cafés in Gent-Dampoort openstaan voor niet-Turken... Stel je eens voor dat we dat zouden zeggen over cafés uitgebaat door blanken: "ja, de cafés staan zelfs open voor Turken en Marokkanen". Dat er überhaupt cafés zijn die niet openstaan voor niet-Turken is al waanzinnig. |
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of denk je dat een zwarte altijd welkom is in een café uitgebaat door Arabieren? |
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In die Turkse cafés in Gent wordt alcohol gedronken en zitten ook vrouwen. Je hebt ook cafés met Erdogan strekking, daar zitten geen vrouwen en wordt geen alcohol geschonken, ligt het lijfblad van Erdogan's partij, en daar ga ik (uiteraard) niet. Maar goed, hoewel veel Belgen dat doen, Turken en Marokkanen kun je niet vergelijken. Ga eens uit in Istanbul en je ziet meer minijurkjes en zoenende homo's op straat dan in Brussel. (ook omdat ze Brussel lastig gevallen worden door Marokkanen...) |
|
|
|
|
|
#356 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je kunt een probleem niet oplossen wanneer er een taboe blijft hangen op het benoemen van factoren die het probleem in stand houden. Marokkanen " moeten niet meer kansen krijgen" maar aangesproken worden op eigen verantwoordelijkheid, ze krijgen gelijke kansen, maar toch verzieken vooral nogal wat Marokkaanse jongens het al heel vroeg in het onderwijs. Thuis zijn het dan ook halve prinsen, ze leren geen zelfdiscipline, kritisch kijken naar eigen handelen , liegen is heel gewoon want wat je niet bekent is niet zo ( eer versus geweten) en dat beperkt hun kansen buiten die voordeur. Uw jeugdherinneringen zijn leuk maar staan buiten deze discussie. |
|
|
|
|
|
#358 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#359 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ze hebben die ghetto's zelf gecreeërd. Ikwoonde vroeger in een homogene "witte" buurt. Islamieten kwamen zich vestigen, en stelselmatig gingen autochtonen weg. Ik ook toen het niet meer leefbaar was. Die bewuste buurt is nu een homogene islam-buurt.
|
|
|
#360 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ze hebben die ghetto's zelf gecreeërd. Ik woonde vroeger in een homogene "witte" buurt. Islamieten kwamen zich vestigen, en stelselmatig gingen autochtonen weg. Ik ook toen het niet meer leefbaar was. Die bewuste buurt is nu een homogene islam-buurt.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 20 juli 2016 om 14:43. |
|
|
|