![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beter effe totalitair de boel opkuisen dan eeuwen onder dreiging van terreur leven he. |
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij is onderbemand, elke beslissing wordt bekritiseerd en hij moet de wetten gemaakt door de vorige regeringen uitvoeren, of hij er nu akkoord mee gaat of niet. |
|
![]() |
![]() |
#183 | |
|
![]() Citaat:
Veel Noord-Afrikanen die hier illegaal zijn, beweren trouwens dat ze Algerijnen zijn omdat het algemeen gekend is dat Algerije niet snel Algerijnse illegalen terugneemt. |
|
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zegt dus, met andere woorden, dat hij er gewoon zit om z'n zakken te vullen. Maar dat wisten we al hoor.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#185 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoelde slachtoffers langs alle kanten... Plus, je schijnt nogal overtuigd te zijn van dat 'effe', de boel escaleert dan pas goed.
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De wereld is nu heel klein geworden, het rijk is gekomen en ze verklaren ons de oorlog. Ze lokken ons uit ons tent en de EU kijkt toe. Omdat ze te laf zijn actie te ondernemen. Het Westen heeft miljarden kogels, maar er zijn maar een miljoental vluchtelingen. Waarvan MILJOENEN opstandig zijn. Wat doen we ermee? Werk is er niet, noch huisvestiging. Wat doen we er dan mee? aan de infuus hangen en de Vlaming langer laten werken? IK DACHT HET NIET. Laat de boel dan maar escaleren en kuist het ineens deftig op. |
|
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
Het is zonneklaar dat u maar wat oeverloos gezeik uit uw duim zuigt, en niet beseft waar deze discussie over gaat. |
|
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil alleen maar dat men terug vecht en zich niet laat doen. In Parijs hadden ze met scherp moeten schieten. |
|
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet omdat ik het met u eens ben, uiteraard niet. Maar omdat u tenminste de eerlijkheid hebt om ervoor uit te komen dat u een totalitair bewind wilt. Dat gezegd zijnde, zou ik nog liever eeuwen onder de huidige terreurdreiging leven dan een jaar onder een totalitair bewind. Zonder de minste twijfel.
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw redenering is niet zo verkeerd. Maar ik zie daar geen probleem in. De lonen in België zouden dalen (toch voor die arbeiders die slechts dezelfde kwalificaties hebben als vluchtelingen*). Het zou minder goed leven zijn in België. Waardoor mensen zullen emigreren naar plaatsen waar het beter is. Het is gewoon een spel van vraag en aanbod. Dezelfde manier waarop o.a. de stadsvlucht is ontstaan. Ik zie daar geen maatschappelijk probleem in. * Het feit dat een autochtoon, met alle mogelijkheden die er in België zijn, geen betere kwalificaties heeft dan de gemiddelde vluchteling, getuigt natuurlijk al van een gigantisch falen van dat individu.
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is een idioot idee.
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer het aanvaard wordt in bredere politieke kringen, laat dan zeker niet na dat hier te melden. |
|
![]() |
![]() |
#200 |
Minister-President
|
![]() Voor de elfendertigste keer: ik ben niet geïnteresseerd in partijpolitieke hoererij.