![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#861 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Hoeveel "sympathisanten" stemden voor de partij met slechts één lid?
|
|
|
|
#862 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De dag dat we dat mee gaan maken is hij waarschijnlijk 95 en komt nauwelijks nog uit z'n woorden. Wat zijn die nagels met koppen dan? Zoals z'n vorige verkiezingsprogramma? Als een Super-Sinterklaas met geld strooien met een lege portemonnee? Maar hij heeft geleerd. Z'n huidige programma, 1 velletje A-4 met wat losse kreten ipv 56 of 57 blz in abominabel Nederlands. |
|
|
|
|
|
|
#863 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een nageltje om jou te plezieren:
Niet alle moslims zijn terroristen, maar alle terroristen zijn wel moslims. Waarom gaf je geen antwoord op mijn vraag? Hoeveel sympathisanten stemden op de eenmanspartij van Wilders?
|
|
|
#864 | |
|
|
Citaat:
De Partij voor de Vrijheid (PVV) is op 22 februari 2006 geregistreerd bij de Kiesraad. Hoewel er wel een vereniging bestaat met de naam 'Partij voor de Vrijheid' (voorheen Vereniging Groep Wilders) is het niet mogelijk lid te worden van de PVV. Geert Wilders is het enige lid van deze vereniging. Sympathisanten kunnen alleen bijdragen doneren. Geert Wilders was lijsttrekker bij de Tweede Kamerverkiezingen van 2006, 2010 en 2012. Kerngegevens Partijleider Geert Wilders Partijvoorzitter: Geert Wilders Adres secretariaat: Binnenhof 1a, Postbus 20018, 2500 EA Den Haag Opgericht: 30 maart 2005 Oprichter: Geert Wilders Bestuursvorm/invloed leden: De PVV kent geen leden. Geert Wilders is het enige lid van de vereniging Partij voor de Vrijheid. Afdelingen: De PVV kent geen lokale organisaties of afdelingen. Leden: Geen Contributie: Niet van toepassing http://www.parlement.com/id/vhnnmt7m...e_vrijheid_pvv En waar komen die vrijwillige giften vandaan? Voor een flink deel van uiterst rechtse Amerikaanse en Joodse organisaties. |
|
|
|
|
|
|
#865 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met een lege portemonnee kan men geen Sinterklaas spelen, en zeker geen super Sinterklaas. Je bedoelt daarmee dat het partijprogramma van Wilders te duur was aan papier?
Vreemd, want ik las daarstraks dat Wilders zo zwaar gesponsord wordt dat men hem zou willen verplichten om de cijfers publiek te maken. 1.152.000 euro durf ik alles behalve een "lege portemonnee" noemen. Daar kunnen al heel wat A-viertjes van betaald worden. Terloops. Jouw Nederlands is ook niet altijd je dat. Bovendien formuleer je de dingen al eens nogal onduidelijk.
|
|
|
#866 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vermits ik me zelf al een beetje geïnformeerd heb is jouw uitleg grotendeels overbodig.
Citaat:
|
|
|
|
#867 | |
|
|
Citaat:
Als stemmers liever een autoritaire partij aanhangen en wat daar uit voort kan vloeien, hun keus. Een volk krijgt datgene wat het verdient. Later niet zeiken, ze krijgen waar ze voor ze kozen. Laatst gewijzigd door Adrian M : 18 september 2016 om 01:46. |
|
|
|
|
|
|
#868 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens mij is dat geen onzinnige vraag maar wel een vervelende vraag waar jij niet graag antwoord op geeft. Niet erg. Ik zoek het zelf wel op. Wedden dat ik dan in één moeite weet waarom jij die vraag "onzinnig" vindt?
Zwijg mij over democratie en democratische waarden want beide begrippen worden al j�*renlang verkracht dat het niet mooi is om te zien. Citaat:
Waarom krijg ik meer en meer het gevoel dat Wilders véél tevéél stemmen behaalde naar jouw goesting? En nu ga ik maffen. Slaap lekker. Het was aangenaam vertoeven in jouw gezelschap.
|
|
|
|
#869 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb het toch maar even zélf opgezocht voor ik onder de wol duik, en ja hoor, mijn gevoel heeft mij niet bedrogen.
Citaat:
In HLN van 18/10/15 klinkt het zo: Citaat:
Er zitten dus niet alleen in Belgique een pak fascisten/racisten/vreemdelingenhaters.
|
|
|
|
#870 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#871 |
|
Vreemdeling
|
Moesten alle hier geuite platvloerse uitspraken niet gebeuren door anonieme racistische vuilbekken dan waren er ook heel wat cellen te vullen...
|
|
|
|
|
|
#872 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In geen half miljard lichtjaren is dat racisme. Ik zou me daar nooit voor verontschuldigd hebben. Ik zal het zelf eens zeggen : Kitir, ga terug naar Marokko. |
|
|
|
|
|
|
#873 |
|
|
Ze hebben die man zich publiekelijk laten vernederen, bij mij konden ze den boom in job kwijt of niet.
|
|
|
|
|
|
#874 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ga het allemaal nog een stuk erger maken : ga terug naar Holland Jan Jaap van der Wal.
|
|
|
|
|
|
#875 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij moet nu de rest van zijn leven doorbrengen met de leugen die hij gecreëerd heeft.
|
|
|
|
#876 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#877 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het was onbeleefd, maar racisme?? Er zullen In het parlement wel meer aanvaringen zijn met elkaar die erger zijn dan deze en waar geen haan over kraait. Deze keer kwam het goed uit, racisme het moderne toverwoord waarop bijna iedereen tegenwoordig op steigert. Laatst gewijzigd door alberto : 18 september 2016 om 08:13. |
|
|
|
|
|
|
#878 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#879 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#880 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze gehoorzamen zeer goed. Aan de goede raad van de linkiewinkies, die hen opdragen om zoveel als mogelijk van hun kloten te maken en van alles te eisen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|