Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 september 2016, 17:08   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. postje pakkeuh ..
Je plaat is grijsgedraaid. Zet maar gauw een andere op.
Oud 21 september 2016, 17:11   #22
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je plaat is grijsgedraaid. Zet maar gauw een andere op.
.. vuyghe&veerle stappen op bij de vlaemsch nazionaaltjes, maar behouden hun zitje in het parlement : postjeuh pakkeuh ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 17:14   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Analytisch vermogen en politiek doorzicht zijn duidelijk uw sterkste kanten niet, mijnheer. Nu ja, anders zou u de BUB-doctrine niet aanhangen, vanzelfsprekend.
Die zit!
Oud 21 september 2016, 17:45   #24
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. vuyghe&veerle stappen op bij de vlaemsch nazionaaltjes, maar behouden hun zitje in het parlement : postjeuh pakkeuh ..
Groot gelijk. Het zitje is eigendom van de kiezers, niet van de (wettelijk onbestaande) partijen.
Oud 21 september 2016, 18:37   #25
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Allez, een vergissing van mijnentwege.

VU, ID 21, Vlaams Blok-Belang, VVP, VNP, Spirit, VlaPro, SLP, N-VA, LijstVuyeWouters Wat gaan we nog meemaken met die zotten?
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 18:40   #26
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Groot gelijk. Het zitje is eigendom van de kiezers, niet van de (wettelijk onbestaande) partijen.
.. mijn excuses .. ik vergat even dat de kiezer vuyghe&veerle omwille van hun onnavolgbare kwaliteiten de kamer binnenloodste ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 18:44   #27
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. mijn excuses .. ik vergat even dat de kiezer vuyghe&veerle omwille van hun onnavolgbare kwaliteiten de kamer binnenloodste ..
Lol
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 19:51   #28
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik herhaal: in een democratisch bestel kan een zetel geen eigendom van een (wettelijk onbestaande) instelling als een partij. Het is door de kiezer tijdelijk in bruikleen gegeven aan de verkozene - en als het van mij afhangt zou de kiezer dat op elk moment moeten kunnen terugnemen ('recall').
Oud 21 september 2016, 20:05   #29
Matonge
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Die zit!
I bet though dat sommigen over De Wever ca dezelfde mening moeten dragen tegenwoordig.
Oud 21 september 2016, 20:06   #30
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Allez, een vergissing van mijnentwege.

VU, ID 21, Vlaams Blok-Belang, VVP, VNP, Spirit, VlaPro, SLP, N-VA, LijstVuyeWouters Wat gaan we nog meemaken met die zotten?
Terechte vraag, vooral gelet op het feit dat die zotten inmiddels meer dan 1.366.000 kiezers weten te overtuigen, wijl een zolderkamertje nog steeds volstaat om er het ledencongres van uw partij te organiseren.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 20:07   #31
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Terechte vraag, vooral gelet op het feit dat die zotten inmiddels meer dan 1.366.000 kiezers weten te overtuigen, wijl een zolderkamertje nog steeds volstaat om er het ledencongres van uw partij te organiseren.
Oud 21 september 2016, 20:13   #32
Matonge
Schepen

Standaard

Citaat:

Er is dus alvast nog ruimte voor 1.365.990 verschillende partijkes.
Oud 21 september 2016, 20:42   #33
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Bart De Wever is naast politicus ook historicus. Hij weet dat er in de Vlaamse beweging een ware cultus van het martelaarschap bestaat. Nooit ofte nimmer zal hij van Vuye en Wouters martelaars willen maken die dan buiten de N-VA de doctrinaire zuiverheid zullen verdedigen. Daarom dat Vuye en Wouters aan boord zullen blijven en zelfs voort zullen werken aan het hoofd van Objectief V. Met een berisping, nieuwe "goede" afspraken. En wellicht een loonsverhoging voor beiden.

Ik ben hier 100% zeker van. Geef me eens ongelijk
Je hebt ongelijk

Nu: dat was wel te makkelijk van mij. Je hebt de moed gehad om een riskante voorspelling te doen en ja, dan heb je één kans op twee, hé. Volgende keer meer geluk.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 20:44   #34
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je hebt ongelijk

Nu: dat was wel te makkelijk van mij. Je hebt de moed gehad om een riskante voorspelling te doen en ja, dan heb je één kans op twee, hé. Volgende keer meer geluk.
Moed ?

Heet een gebrek aan politiek inzicht zo tegenwoordig ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 20:55   #35
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matonge Bekijk bericht
Er is dus alvast nog ruimte voor 1.365.990 verschillende partijkes.
Véél meer. In 2014 waren er over gans België meer dan 6.730.000 kiezers : er is dus in België plaats voor meer dan 6.700.000 partijtjes. Evenwel, als men enkel rekening houdt met partijen van een omvang zoals de B.U.B. is er inderdaad slechts plaats voor ongeveer 1.366.990 partijen, met elk hun zolderkamertje en hun partijkas, zijnde de geldbeugel van hun voorzitter. In voorkomend geval zal België ook wereldrecordhouder zijn inzake de lengte van de kiesbrieven.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 21:23   #36
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2016, 08:42   #37
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Moed ?

Heet een gebrek aan politiek inzicht zo tegenwoordig ?
Politiek inzicht moet je niet verwarren met de gave om de toekomst te voorspellen. Niemand heeft een glazen bol. De voorspelling was dus misschien eerder roekeloos dan moedig. Maar ik ben een aimabel man...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2016, 09:08   #38
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Politiek inzicht moet je niet verwarren met de gave om de toekomst te voorspellen. Niemand heeft een glazen bol. De voorspelling was dus misschien eerder roekeloos dan moedig. Maar ik ben een aimabel man...
Niets is dwazer dan de toekomst willen te voorspellen steunend op wat voorvalletjes, zoals het voorval met die twee dessidenten...

Bekijk la Belgique van op afstand; zie hoe het Vlaamse journaille, 100% gesteund door de Belgische maffia, Vlaamse politieke overlopers op kop er alles aan doen om de Vlamingen verder te verdelen...
Uitgaande van dit, op dit ogenblik onwrikbaar vaststaand gegeven kan je de toekomst trachten te voorspellen... Wie gaat er winnen en waarom???

- Gaat la Belgique, Vlaanderen incluis zichzelf verder de afgrond invoeren;

- Gaan de franstalige eens de Vlaamse melkkoe leeggezogen zelf de splisting vragen of mag Vlaanderen als leeggebloed aanhangsel in la Belgique blijven hangen (maar ik denk, gezien de sociale wetten in la Belgique dat dat veel te duur zal zijn voor de franstaligen en dat ze het liever zullen afstoten);

- Gaan de franstalige, zichzelf het mes op de keel gezet en door een sterk Vlaanderen aan hun beloftens gehouden, de scheiding vragen;

- Gaat Vlaanderen erin slagen (en voor het ogenblik zie ik alleen de NVa als betrouwbare partij om daarin te slagen) om zijn eigen politieke collabo's, die electoraal al heel erg verzwakt zijn, samen met het Vlaamse journaille, dat in zijn Belgische gedrevenheid al heel veel om niet te zeggen alle geloofwaardigheid in Vlaanderen verloren heeft... gaat Vlaanderen erin slagen om zijn rechtmatige macht en beslissingsrecht in la Belgique te herstellen en uit te voeren...
Het kan zijn dat in dat geval de franstaligen de scheiding aanvragen; maar dat is dan hun probleem...;

- en last but not least; maak la Belgique het veel en veel te bont zodat er in Vlaanderen een opstand komt en Vlaanderen zijn onafhankelijkheid éénzijdig uitroept...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2016, 09:24   #39
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Niets is dwazer dan de toekomst willen te voorspellen steunend op wat voorvalletjes, zoals het voorval met die twee dessidenten...

Bekijk la Belgique van op afstand; zie hoe het Vlaamse journaille, 100% gesteund door de Belgische maffia, Vlaamse politieke overlopers op kop er alles aan doen om de Vlamingen verder te verdelen...
Uitgaande van dit, op dit ogenblik onwrikbaar vaststaand gegeven kan je de toekomst trachten te voorspellen... Wie gaat er winnen en waarom???

- Gaat la Belgique, Vlaanderen incluis zichzelf verder de afgrond invoeren;

- Gaan de franstalige eens de Vlaamse melkkoe leeggezogen zelf de splisting vragen of mag Vlaanderen als leeggebloed aanhangsel in la Belgique blijven hangen (maar ik denk, gezien de sociale wetten in la Belgique dat dat veel te duur zal zijn voor de franstaligen en dat ze het liever zullen afstoten);

- Gaan de franstalige, zichzelf het mes op de keel gezet en door een sterk Vlaanderen aan hun beloftens gehouden, de scheiding vragen;

- Gaat Vlaanderen erin slagen (en voor het ogenblik zie ik alleen de NVa als betrouwbare partij om daarin te slagen) om zijn eigen politieke collabo's, die electoraal al heel erg verzwakt zijn, samen met het Vlaamse journaille, dat in zijn Belgische gedrevenheid al heel veel om niet te zeggen alle geloofwaardigheid in Vlaanderen verloren heeft... gaat Vlaanderen erin slagen om zijn rechtmatige macht en beslissingsrecht in la Belgique te herstellen en uit te voeren...
Het kan zijn dat in dat geval de franstaligen de scheiding aanvragen; maar dat is dan hun probleem...;

- en last but not least; maak la Belgique het veel en veel te bont zodat er in Vlaanderen een opstand komt en Vlaanderen zijn onafhankelijkheid éénzijdig uitroept...
Hier een uitgeklaard en objectief voorbeeld van hoe dat anti-Vlaams Vlaams Belgisch journaille te werk gaat; het zou verplichtte literatuur moeten zijn voor iedereen die zijn persoonlijke vrijheid stelt boven staatsterrorisme:

https://doorbraak.be/nl/nieuws/hoe-i...gant-meer-werd
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2016, 09:26   #40
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Hier een uitgeklaard en objectief voorbeeld van hoe dat anti-Vlaams Vlaams Belgisch journaille te werk gaat; het zou verplichtte literatuur moeten zijn voor iedereen die zijn persoonlijke vrijheid stelt boven staatsterrorisme:

https://doorbraak.be/nl/nieuws/hoe-i...gant-meer-werd
idd geweldig sterk stuk!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be