![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen enkele behoefte aan. Ik heb niet de gewoonte alles twee keer uit te leggen. Voel je vrij, bij leven en welzijn, de curve terug boven te halen een paar maanden voor de verkiezingen van 2018. Je zal meer succes hebben dan in 2014. Voor jouw sossenclub zal dat niet nodig zijn. De toekomstige mandatarissen zullen vechtend over de straat rollen teneinde hun toekomstig postje veilig te stellen. Vooral in centrumsteden als Hasselt, Leuven, Brugge enz... Op den buiten bestaat de partij nauwelijks nog. Om nog een paar mandaten te behalen zal de partij genoodzaakt zijn afspraken te maken, vooral met de groene betweters. Succes ermee...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik reeds zei : in elke partij vlieg je daar -terecht- voor buiten. Dus ook bij N-VA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je haspelt twee zaken dooreen. Het buiten stampen door BDW slaagt niet op V & V, maar op robert die indertijd buiten is gesjot uit de partij omdat hij lokaal het cordon wou doorbreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe maar gerust verder alsof het 70 puntenplan een onschuldig wissewasje was hoor. En lees wat vlaanderen zijn gevaarlijkste politicus op 24 januari 2016 liet optekenen over zijn plan uit 1992. http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...te-braaf.dhtml "Wij moeten geen schrik hebben van onze schaduw. Het zeventigpuntenplan was correct. Ik trek daar niets van terug. Dan zeg ik: mijn zeventigpuntenplan was nog te braaf", zegt de Vlaams Belang-politicus nog. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lui die zich identificeren met een godsdienst, en dus het burgerschap ondergeschikt maakt aan die godsdienst, kunnen nooit als evenwaardig worden beschouwd.
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoef het niet terug te vinden omdat ik dergelijke kemels onthoud. Jij hebt het trouwens niet ontkend, het zal dus waar zijn.
Je maakt je er zoals gewoonlijk met een onnozele one-liner vanaf. Antwoord liever op mijn bericht. Nu ga je af als een gieter. Laatst gewijzigd door robert t : 28 september 2016 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind die discussie over cordon of niet cordon volledig naast de kwestie. Racisme is geen kwestie van individuen of politieke partijen; het is een maatschappelijke structuur. Je kan dit aanpakken met beleid, maar dat vergt decennia politieke moed. In Centraal-Europa hebben de communisten jarenlang gepoogd om bepaalde etnische minderheden te emanciperen en ongelijkheden weg te werken en dat was niet altijd een onverdeeld succes, dus hoe zouden onze korte-termijn politici zonder visie hier enige impact op kunnen hebben? Met Devos ben ik het nooit eens geweest. Sinardet heeft ook nooit indruk op me gemaakt met diepe inzichten... Als je dat vergelijkt met een vorige generatie proffen, dan zie je duidelijk een verlies van niveau. Alles wat de dagjespolitiek overstijgt, gaat aan deze heren voorbij.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het misschien die goede werken die de franstaligen met de Vlamingen voor hebben; ze willen ze emanciperen en hun achterlijke Vlaamse ingesteldheid wegwerken om tot de gelijkheid van alle Belgen te komen??? Laatst gewijzigd door marie daenen : 28 september 2016 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn in dit land nog altijd veel mensen die zich identificeren met hun geloof, katholiek, moslim, jood, protestant,... maar gewoon de wetten van het land volgen hoor. De overgrote meerderheid van de gelovigen trouwens.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet je nog meer voorbeelden hebben van hoe goed ze zich aanpassen aan onze Belgische wetten??? Voor mij kan de godsdienst mij weinig schelen; maar de onderdrukking van het statuut van de vrouwen kan er bij mij niet door en zeker niet om dat trachten erdoor te wringen zogezegd onder de noemer van godsdienstvrijheid. Een godsdienst die al niet de gelijke rechten van al haar leden, zowel mannen als vrouwen erkent heeft voor mij geen enkel recht meer op de naam van 'godsdienst'. En dat geldt evenzeer voor alle andere achtergebleven secten die zich voor godsdienst uitgeven... Laatst gewijzigd door marie daenen : 28 september 2016 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik woon in Zele, gemeente met ongeveer 15% moslims. Ik herken niets van wat je zegt.
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=GE3oBYWjCfs ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 28 september 2016 om 10:02. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ga eens zes maanden in Kuregem (Anderlecht) of Molenbeek wonen, je zal rap van gedacht veranderen, dat geef ik je op een briefke.