![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U vind dat persoonlijk onlogisch, ook al heb ik dat hier al uitgelegd. Er is mij gezegd dat te doen. Ik zeg mijn ervaring, zo is het verlopen. Ik ben gehandicapt genoeg voor een uitkering. Ik heb een erkenning bij VAPH, etc.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 4 november 2016 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat jij gehandicapt genoeg bent voor een uitkering. Alleen maakt dat geen werkzoekende van jou. Zoek eens op waar "VDAB" voor staat. Focus even op de A en de B. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
|
![]() Heel gewoon: ik krijg een uitkering van RVA en via de ziekenkas. Samen een "gewone" gehandicapten uitkering. SOmmige zijn nu officieel werkzoekend en zoeken praktisch niet. Dat kan zijn dat u dat onlogisch vind. Toch ISSSSS dat zo. Raar maar waar.
Dat u dat hier al pagina's zit niet te snappen, daar kan ik niet bij. Laatst gewijzigd door Bhairav : 4 november 2016 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
|
![]() Waarom niet gewoon helemaal van de ziekenkas? Geen idee. Ik ben geen deskundige.
Ik ga niet zomaar beslissen op een dag waar ik ga aankloppen. Laatst gewijzigd door Bhairav : 4 november 2016 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() Het is eigenlijk cynisch grappig wanneer ik mijn Vlaamse maatschappij evalueer op politieke online fora en in real life. Eerst praat de Vlaamse maatschappij blowers een probleem aan. Dan volgen die brave blowers in het verhaal, dan klaagt de maatschappij op het feit dat andere problemen zichtbaar worden. Eerst moeten ze naakt staan en dan wat later veroordelen ze het lichaam. De waanzin voorbij! Het is nooit goed. Dan zijn het luie honden die niet willen werken. Neen die “luie honden” zijn gewoon mank gemaakt. Zij hadden een wandelstok, maar die wandelstok mag niet zijn. Iedereen praat problemen aan waar de oplossing ervaren wordt. En zo kan je als autist een samenleving simpelweg nooit behagen. Wee beïnvloedbare autisten die willen behagen in een “vrije” westerse samenleving. Mijn advies? Behaag niemand behalve jezelf. De maatschappij lijkt mij vanuit een nuchtere bril goed ziek te zijn. Zoals bij iedere ziekte maakt het lichaam anti lichaampjes aan. Zijn mensen met ASS het antilichaampje voor deze zieke maatschappij? Het moet duidelijk ANDERS. De progressiviteit is ver zoek. We leven in een samenleving van vervolging en bepaalde mensen zijn blij wanneer de ander vervolgd wordt. Het verheugt hen en maakt hun dag. Hoe kan één als mij zich daar überhaupt thuis in voelen? De hele maatschappij wijst me na, is het niet voor X is het wel voor Y. Ik heb intussen wel een mooiere vinger leren terugwijzen. Maar al die oordelen hebben me wel beïnvloed. Ik zoog het als een spons op. Ik mag mijn spons zoveel ik wil uitknijpen, ze zuigt zich telkens met dezelfde bullshit op. Hoe kan ik mezelf aanvaarden als ik niet mag zijn zoals ik wens te zijn? Vrije westen my ass.
Men beoordeelt ASS en als men het uitschakelt is er ook een oordeel klaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai Peche, gij hebt karakter.
Volle 6 dagen en 'n klets volgehouden. Dat doet niemand je na. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er kruipt dan een autist vanonder zijn steen om mijn plaats in te vullen, maar de nuance blijft achter zich schreeuwen. Waarvan we allemaal unaniem weten dat alleen ik die zo welbefaamd kan droppen zoals het betaamt te zijn. Kan dit topic nog méér achter nuance kreunen? Bij deze... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() Het uithoudingsvermogen van Peche is ongekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() Neen Peche heeft op 6 dagen tewerkgesteld waarvoor hij 30 tot 40 dagen had berekend. Maar Tavek, er staat een hele post neer gedrumd en uw reacties zijn er mee in verwerkt. Daar ga je vakkundig overheen of niet gelezen?
Concreet, als jullie willen dat ik voldoe aan het plaatje van de maatschappij wil ik mijn überklein deeltje. Laatst gewijzigd door Peche : 7 november 2016 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dat eigenlijk? Gewoon jezelf zijn en daaruit kracht putten is al voldoende, daar heb je geen middelen voor nodig die je bedwelmen. (Had iemand je die raad niet gegeven voordat je met grote trom aankondigde hier nooit meer te komen en jehova te worden?)
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() dbbl
Laatst gewijzigd door Peche : 7 november 2016 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom ook niet? En als ik dat niet mag, waarom is er geen wettelijke variant? Jordy? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waardoor versnelt je geest, door jezelf dingen aan te praten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() Komaan SDX doe niet onnozel. Lees eens wat ADHD en ASS is.
En zelfs als je 100 verhalen van verschillende individuen las, dan heb je het nog niet in perspectief. Je pleegt nu gewoon een Tavekje. ASS en ADHD is als een vingerafdruk, uniek aan het individu. Al wat ik vraag is een pil die doet wat mijn zelfmedicatie doet zodat ik legaal kan zijn en terug paranoia vrij auto kan rijden. Dat is toch fair? Laatst gewijzigd door Peche : 7 november 2016 om 23:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als dat niet helpt...aan kikkers likken.
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die vroeg opstaan om te gaan werken vallen veel sneller in slaap.
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar fak it gast, ik ben nu gestopt, ik doe het wel sporadisch waar ze mij niet kunnen pakken of buren het rieken. Niet zagen achter de gevolgen ervan. Noch mij goede raad aanpraten. Ik heb ene keer geluisterd, geen twee keer. Aanschouw het gevolg van de kracht van verandering. "Hoe hervormen we werklustige tot niets." Heimwee naar PAARS! Laatst gewijzigd door Peche : 8 november 2016 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() Ik zou wel eens willen weten hoeveel invaliden er meer zijn na deze regering?
Het cijfer zal zo significant hoog liggen dat het nooit gepubliceerd zal worden. En dat is de kracht van verandering waarop dom vlaanderen opnieuw zal stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu gij? Need I remind you of the gospels? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=-bzWSJG93P8 Laatst gewijzigd door zonbron : 8 november 2016 om 03:01. |
|
![]() |
![]() |