![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, dat is niet erg hoor. Het is alleen bizar dat u daar mee te koop loopt. Ik loop niet te koop met mijn blinde vlekken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ik heb exact uitgelegd wat en wiens prestatie me stoorde in die serie, daar gaat u niet op in, maar wel op de man spelen en elitarisme verwijten in het rond zwieren ...
Laatst gewijzigd door Anna List : 22 november 2016 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het op voorbaat afschrijven van alles wat Vlaams is past trouwens perfect in dat kader. Niet weten wat iets inhoudt, maar het per definitie afschrijven, is blijkbaar een teken van intellectuele grootheid. Ik zou het eerder tunnelvisie noemen, maar kom.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben het niet over u Anna.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() nee, t gaat hier over de essentie, ge probeert iemand af te kraken op zijn smaak over (kleine) kunst ... hoe onnozel is dat ?!
en Skobelev heeft toch een punt zeker, als hij zegt dat het merendeel van de Vlaamse (en Nederlandse) producties brol zijn. op de uitzonderlijke parels die uitspringen na, is het 80 �* 90% inspiratieloos slecht geacteerde pulp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de Gloria, Het Eiland, De parelvissers, Eigen Kweek 1 vond ik dik ok. Daarnaast is er natuurlijk ook absolute bagger te vinden, maar dat is niet het alleenrecht van de Vlaamse tv hoor. Ook bij buitenlandse series moet je heel wat doorspartelen om dat ene pareltje te vinden dat je kan boeien. Verder is het natuurlijk ook zo dat ik bepaalde figuren ken zonder dat ik ze volg. Ik ken bijvoorbeeld wel degelijk het personage Balthazar Boma, ook al vind ik "De Kampioenen" grote bagger. Ik voel me dan ook niet geroepen om elke keer dat dit personage ter sprake komt "wie?" te antwoorden om aan te duiden dat ik dat niet volg.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 22 november 2016 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
eigenlijk heeft Skobelev gewoon gelijk, maar ik kan zijn persoon en stijl niet pruimen. incident gesloten, me dunkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, de instelling "alles wat Vlaams is is per definitie slecht", dat is wat mij stoort. Voor de rest heb ik denk ik nog nooit echte akkefietjes gehad met de forummer Skobalev.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey gasten, ieder zijn smaak hé seg.
Sta me echter toe om Vlaamse Filmpjes bij voorbaat geen kans meer te geven. Het Eiland, Eigen Kweek....dergelijke platte komedie waarbij elk greintje intellect totaal niet aanwezig hoeft te zijn bij de kijker, noch bij het script of "acteurs", hoeven, al ben ik me terdege bewust dat er een publiek voor is, nu eenmaal voor mij niet. Is dat tunnelvisie? Met een paar duizend kanalen op mijn tv? En een openbare bibliotheek met duizenden boeken? Ik dacht het niet, eerder een doorgedreven selectiviteit. Laatst gewijzigd door Skobelev : 22 november 2016 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() awel, dat was er nochtans één waar ik graag naar gekeken heb!
fantastische spiegel ! dien overbuurman, "met mij kunde lachen" ... echt, die mens woonde in t echt over mij! hij is ondertussen overleden, maar dat was echt binnenvluchten als ge die zag komen, en hij had u altijd gezien voor gij hem gezien had! ![]() alleen voor dien typ al, vond ik die serie fantastisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
erger, en warmer ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Das inderdaad erg en is me gelukkig nog nooit overkomen. In mijn broek schijten is al even geleden maar wie weet zit het er weer aan te komen binnen geruime tijd. ![]() |
|
![]() |
![]() |