![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB en N-VA zijn één grote familie waarvan de neuzen allemaal in dezelfde richting wijzen. Broeder- of zusterpartijen. Kies zelf maar. Laatst gewijzigd door Henri1 : 29 januari 2017 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijnheer De Wever mist deze kwaliteiten. Hij is een nar. Zulke mensen rijden naar een arme regio om vals geld uit te delen na eerst de pers verwittigd te hebben. Die hele N-VA-top zijn narren. Eentje krijgt zijn dossiers op zijn kop omdat de andere nar om 9u40 een verdieping hoger op een loopband zijn work-out-exercises aan het doen is. Wat een kolder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs overdag mag ik niet alleen buiten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus omdat Annemans een stelling poneert is die per definitie foutief?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het doet er niet toe wie die stelling poneert, ze is foutief.
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Als ik De Wever was zou ik enkel met Vlaams Belang in zee gaan als ze Filip De Winter aan de deur zetten.
Die man heeft die partij in hoogst eigen persoon een racistisch imago bezorgd. Toen, en nu nog steeds. Het is door dit soort figuren dat stemmers van het Vlaams Belang als marginaal en fascistisch worden beschouwd. Het ontbreekt bij Vlaams Belang aan leiderschap. Dat kwezeltje Van Grieken ziet eruit alsof hij net van de schoolbanken komt. Vlaams belang heeft een Pim Fortuyn nodig. Een Donald Trump maar iets intelligenter. Een Farage, Le Pen of Wilders met een betere haircut. Extreem (cultureel) rechts is zeer zwak vertegenwoordigd in België
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 29 januari 2017 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij zegt wat hij denkt ja. Akkoord. Maar dat op zich maakt hem nog geen goed leider. Die partij moet van hem af, bouwen aan een nieuw imago met een sterke persoonlijkheid aan het roer. Niet dat kwezeltje met te veel gel in zijn haar
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen hem en die kwezel is dat De Winter geen hypocriet is, je weet dat het uitschot is en handeld er ook naar, de rest is dat ook maar doen daar schijnheilig en hypocriet over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. bon .. dit is lastig volgen voor mij : blokkers vinden das bärberischen Bartchen hypocriet èn vinden dat zij de man in kwestie moeten dépanneren ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 29 januari 2017 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Winter zei letterlijk op TV dat hij het erg zou vinden als zijn dochter thuis met een "neger" zou thuis komen. Ongeacht de kwaliteiten van de persoon op zich. Waar ligt de grens tussen racisme en vrijheid van meningsuiting? Verder heeft De Winter tijdens zijn campagnes letterlijk gescandeerd dat het Vlaams Blok voor een blank Europa gaat. Dit was eerder zijn eigen standpunt dan een partijbelang. Blank Europa Het gaat voor hem over huidskleur en hij steekt dat niet onder stoelen of banken. Ook over homoseksuelen heeft hij zich zeer discriminerend uitgelaten. Maar door de jaren heen is hij op zijn persoonlijk standpunt moeten terugkomen omdat het niet past binnen de partijbelangen. Ik pleit voor een duurzame relatie tussen man en vrouw Conclusie is dat de persoonlijke standpunten van De Winter niet eens grondwettelijk zijn
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 29 januari 2017 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die drollen stinken niet harder dan die van al die andere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat die grondwet aanbelangt, de grondwet staat ten dienste van het volk en niet het volk ten dienste van de grondwet. Het is het volk dat de grondwet maakt en niet andersom. Dat iemand standpunten heeft die niet compatibel zijn met de inhoud van de grondwet is dus volstrekt normaal. We moeten de wet respecteren wat niet wil zeggen dat we niet kunnen tegen bepaalde wetten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat u toch het verschil kunt maken tussen een mening en een handeling. Discriminatie is een handeling. |
|
![]() |
![]() |