![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om welke andere reden sleurde jij er dan haar "goede fotoshoots" bij uit het verleden als het niet was als fotomodel?
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Noem jij dat "afgunstig" zijn, een schuinsmarsjeerder en een klaploper te kijk zetten voor de waardeloze klaploper dat hij is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De fotoshoot van Zuhal door P-magazine schoot blijkbaar in het verkeerde keelgat van Catherine Fonck. Zij noemde dat niet bevordelijk voor de geloofwaardigheid van politici, maar dademelee wil meer van dat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bembem is niet het soort dat alles op een hoopje gooit. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#367 |
Europees Commissaris
|
![]() Oorspronkelijk was dit een soort enkelband. Demir heeft een paar maanden geleden haar kat vergiftigd omdat ze geen Turks wilde begrijpen waarna Gaia een klacht heeft ingediend. 2 maand voorwaardelijk en een enkelband aan haar been. Op dit moment beschouwt ze de band als haar handelsmerk. Goed zo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klinkt noagl Emiel Goelen-achtig.
Het is aardig van jou om mij onder de poco-pannen te willen onderbrengen, maar je wordt bedankt voor de moeite. Ik ben een Vlaams-nationalistische separatist, racist, fascist en neo-nazi, en blijf dat liever dan poco te worden. ![]() ![]() ![]()
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er dan mannen zijn die zeggen dat ZH een knappe madam is (de meeste mannen op dit forum) dan worden die ineens uitgescholden voor sexistische racisten. Catfight ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En neen, ik dacht niet aan Anke Vandermeersch of een andere Belgische schoonheidskoningin toen jij over fotoshoots begon waar jij graag meer van wilde zien.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 februari 2017 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof me maar als ik zeg dat ik geen reden heb om jaloers te zijn op mooie vrouwen en/of de fotoshoots die P-Magazine van hen maakte. Mijn privé-fotograaf is al een tijdje dood en ik ben een jaartje ouder, maar jaloezie is niet aan mij besteed. Ik heb mijn tijd gehad en neem daar méér dan vrede mee. Vermits ik alles heb wat mijn hartje begeert, zelfs datgene waar ik het meeste belang aan hecht, laat ik afgunst en jaloezie over aan domme mensen. Ik weet uit ervaring dat er zat zijn van dat soort domme vrouwen....en mannen.
![]() |
![]() |
#374 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilde je nog meer bevestiging voor jouw fantasie of volstaat het zoveelste pak virtuele rammel?
![]() |
![]() |
#376 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat had ik ergens al zien aankomen ...
Zuhal Demir: "Dit soort bagger aanvaard ik niet meer. Ik dien klacht in bij iedere bedreiging" Citaat:
Uiteindelijk zullen die mensen toch moeten kiezen denk ik, je bent turkse of je bent Belgische anders uitzetten hand in hand met Meyrem Almaci die ook nog van de dubbele Nationaliteit weet te genieten dacht ik. Nu is dat weer in leven geroepen op het net en in andere media dat artikel over Zuhal en kan je u daar vragen bij stellen op de echtheid ervan. Misschien is het ook daarom dat éne zekere Trump zo tekeer gaat tegen de pers??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 februari 2017 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik val niet op leugenachtige fantasten.
Veel geluk met de -80-jarigen uit jouw fantastenwereld die hun valse tanden in een glas leggen als ze gaan slapen, hun bril en hoorapparaat op het nachtkastje, en hun hersens bij demonen in verzekerde bewaring.
![]() |
#380 |
Banneling
|
![]() Mevrouw, ik droom niet. Ik neuk elke dag een poes van 34 jaar.
|
![]() |
![]() |