![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U leest schijnbaar dan niet wat anderen schrijven, want ik heb die taken al vermeld. En daarbij ook aangegeven dat al die taken ofwel nutteloos zijn ofwel waargenomen kunnen worden door andere instanties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het verbaast me niet dat ze zich bij Unia geconfronteerd zien met wereldvreemde rechters, maar die had ik hen eerder zien vinden bij zaken die ze zelf opstartten, waar een rechter geen haatmisdrijf in ziet, dan in een zaak waar ze zich geen zak hoeven van aan te trekken waarbij een klacht tegen een vermoedelijke haatzaaier door de rechter wordt bekrachtigd.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Elke burger die zich met een vraag naar bemiddeling richt tot het justitieel apparaat heeft recht op een onpartijdige benadering van de kwestie die hij wil aankaarten door de rechter. De neutraliteit en onpartijdigheid van de gerechtelijke overheden vormen de bouwstenen van onze democratische rechtsstaat. Hetzelfde geldt evenzeer voor Unia, en elke andere overheidsinstantie.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om in te kaderen.
Citaat:
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op hun site las ik ooit '' de man die racistische taal uitte'' moet daarvoor terecht staan. Toen ik hen via mail zei dat ze al iemand schuldig bevonden voor het vonnis was uitgesproken zeiden ze dat dit niet hun stelling was maar die van de media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hypocriet centrum kiest overduidelijk voor de kant van de daders inplaats van de slachtoffers ! Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 28 februari 2017 om 03:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en?
![]() |
#273 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
UNIA had wel degelijk een reden om dat vonnis van dichterbij te bekijken. Citaat:
Ik wacht eigenlijk op de dag dat de rollen omkeren en dat Joden of Vlamingen met zo'n rechtspraak geconfronteerd zullen worden. Het kot zal te klein zijn.
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Michael Freilich veroordeeld wegens voorlezen uit Thora. Aambiance ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar mijn persoonlijke mening zijn diverse instellingen, waaronder ook dat zg. UNIA (de naam alleen al), gewoon uitvindingen van de traditionele partijpolitiek om nog wat meer vriendjes aan een postje te helpen.
Het land heeft wetten: dat de daartoe bevoegde macht ze toepast. Punt en einde verhaal .
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag er gerust een soort van (Vlaams) Unia bestaan. (liefst dan wel met een iets duidelijkere naam).
Vergelijk: de keizer van Oostende heeft ooit een soort van dienst en budget in het leven willen roepen, om tussen te komen voor moeders met kinderen, waarvan de vader er uit getrokken is, en weigert van alimentatie te betalen, in weerwil van een veroordeling. Je kan ook zeggen dat die moeders maar naar deurwaarders en advocaten moeten gaan. Maar zo werkt dat blijkbaar niet ... Die dienst en dat budget, en hun middelen/wettelijke mogelijkheden, zijn onvoldoende uitgewerkt (wat wilt ge? een sos kan alleen profiteursschap uitwerken ...) Zo heb ik er geen probleem mee dat de staat bevordert dat sommige ongewenste gedragingen minderen in aantal of in graad van zwaarte. Alleen: het moet intelligent gebeuren en het mag niet politiek misbruikt worden. En dat is moeilijk in PS-land. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
....wacht...even de NVA debatfiches raadplegen ....boeee Unia, boeee, Unia slecht ![]() |
|
![]() |
![]() |