![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1181 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dit lijkt me een bekentenis.
|
|
|
#1182 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bottom line blijft dat iemand die zich voordeed op dit forum de moraal in pacht te hebben blijkbaar in realiteit een ander persoon is. Ik ben niet zo naïef te geloven dat hij er niets met te maken had. Zoals ik reeds gezegd heb is dit de klassieke rode draad in al die drugzaken waar westerlingen in Azie en Zuid Amerika in betrokken geraken. Ze weten van niets en ze werden er door iemand anders ingeluisd en ze zijn zelf een slachtoffer. Die landen die ze voorheen op de handen droegen zijn ineens corrupte bananenrepublieken geworden. |
|
|
|
|
|
|
#1183 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1184 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1185 |
|
Banneling
|
Staat allemaal in het strafdossier wat blijkbaar vrij te consulteren is...
|
|
|
|
|
|
#1186 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1187 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die Argentijn zou nog vast zitten maar binnenkort vrijkomen, die Nederlandse is al een tijdje vrij, maar zou nog in Bolivië wonen. (haar man is Boliviaan)
|
|
|
|
|
|
#1188 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
parcifal
Citaat:
Ja, justitie in Rusland is corrupt maar dus ook in Bolivië en veel andere landen. De stelling "laat de rechter z'n werk doen" gaat enkel op als die rechter, en nog belangrijker de aanklager, recht door zee is. Citaat:
Je WIL het natuurlijk niet snappen, je hoort "Johan Bollen" en drugs en reeds vanaf het begin van deze draad noemde je Johan een drugsdealer. Citaat:
Citaat:
Dit heeft echter een voordeel, nu weet Johan wie z'n echte vrienden zijn en wie niet. En dat hij een schat van een vrouw heeft die ook "in slechte dagen" voor hem blijft opkomen. Ik heb ook al een moeilijke periode gehad, en de vrienden die je dan laten vallen hoeven bij mij nooit meer aan te kloppen. Citaat:
Citaat:
Geen heilige Bollen, maar zoals ook Luk Alloo al concludeerde hij is slachtoffer van een corrupte bende en van mensen die misbruik maakten van z'n goedheid. |
||||||
|
|
|
|
|
#1189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik stel meer vertrouwen in het Boliviaans gerecht. Uw vriend is van zijn piedestal gevallen die zichzelf heeft toegemeten. En dat hij daarin verzeild is verwonderd mij niet eens. Wat een afgang voor de moralist van het forum! Dat hij voor geld gaat zou ik hem nog niet kwalijk nemen maar dan nog door middel van drugs. |
|
|
|
|
|
|
#1190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=155 |
|
|
|
|
|
|
#1191 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik herinner me trouwens de reportage van het Franse A2 die naar Indonesië zijn getrokken ivm de Fransman die op het nippertje niet is ge-executeert. Maar die ondertussen nog altijd het op ieder moment kan worden. De man was een machinebouwer die bekwaam is en de capaciteiten heeft voor machines die drugs maken te bouwen.
Voor grof geld hebben drugbarons hem aangetrokken om ter plaatse in Indonesië die machines te bouwen. Die man beweert bij hoog en laag dat hij niet wist waar hij met bezig was. Het is nogal evident dat hij met kennis ter zake naar Indonesië getrokken is. Welnu tijdens de uitzending zijn de A2 reporters niet eens in die aberratie meegegaan. Ze hebben zich beperkt tot de context van het strenge beleid van Indonesië tegenover drugs en de doodstraf in het bijzonder waar Frankrijk tegen is. Op geen enkel moment hebben ze de beweringen van die man voor geloofwaardig aanzien omdat ze dan net hun eigen geloofwaardigheid zouden verliezen. Een gans ander niveau dan Alloo die op dat gebied een zero is. Als de aanhang van JB zich daaraan optrekken als de laatste strohalm is het eerder pijnlijk. |
|
|
|
|
|
#1192 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als iemand z'n skills aanwendt om machines te bouwen voor drugsproducenten, is die natuurlijk niet onschuldig. Dus jij vindt dat iemand 25 jaar moet vastzitten voor enkele plantjes en wat champignons (die in ons buurland legaal zijn, en waarvoor je hier maximaal een boete krijgt) die niet eens van hem waren? "Vertrouwen in de Boliviaanse rechtspraak". U blijft de vele bewijzen negeren dat dit zuiver een zaak van corruptie en smeergeld is. dus als iemand in een Arabisch land tot de doodstraf veroordeeld wordt voor het bezit van een flesje bier, en omdat hij zich niet vrijkocht, zult U dat ook bejubelen als "het recht heeft gesproken"? Overigens zowel in Bolivië als in Indonesië zijn politici en rechters betrokken bij veel ergere criminele feiten. In Indonesië bvb. werden vele 100000'en onschuldige mensen vermoord, geen enkele schuldige, die er nochtans over opscheppen, werd ooit veroordeeld. Dat is dus uw voorbeeldland. Chapeau... http://edition.cnn.com/2016/07/21/as...enocide-panel/ https://www.youtube.com/watch?v=EwJMJqjqEdw More than 8 in 10 Indonesians say that corruption is widespread throughout the nation's government and businesses. Compared with citizens in other Southeast Asian countries, Indonesians are much more likely to say that corruption is prevalent in both the government and business sectors. http://www.gallup.com/poll/157073/co...indonesia.aspx De rechtsstaat Indonesië, grote voorbeeld van Gipsy... Voor een verdord plantje marihuana gaat je kop er af, maar miljarden stelen dat mag. |
|
|
|
|
|
|
#1193 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mja Alloo is niet de bigste - er zijn inderdaad betere reportagemakers - maar door zijn toedoen is die B. Feys toch maar mooi mogen vrij komen, en dat was een echte drugdealer. Overigens als het klopt wat tomm zegt dat die Frans-Nederlandse inmiddels op vrije voeten zou zijn en die Argentijn binnenkort waarschijnlijk ook, vind ik het niet kunnen dat Johan nog steeds zit te brommen..... Dit zaakje stinkt, ik geloof niet dat hij het brein achter dit alles is, ze hebben misbruik van hem gemaakt that is.......
|
|
|
|
|
|
#1194 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ronduit walgelijk.... En dan te zeggen dat zonder hen Johan naar alle waarschijnlijkheid een vrij man zou zijn.......
|
|
|
|
|
|
#1195 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De graad van de betrokkenheid van JB daar zal het Boliviaans gerecht over oordelen en geen Allloo of Tomm. |
|
|
|
|
|
|
#1196 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Indonesië is helemaal geen rechtstaat laat dat duidelijk wezen. Zelf stel ik ook altijd aan mensen die zo'n barbaarse regimes verdedigen dezelfde volgende vragen : Bejubelen ze ook landen waar als hun zoon een homo is hij aan een boom wordt opgehangen ? Of landen waar je dochter gestenigd wordt tot de dood er op volgt als ze seks heeft voor het huwelijk ? Of landen waar je kleinzoon zijn handen worden afgehakt als hij een kilo bananen steelt ? Of landen waar je schoondochter lam wordt geslagen opdat ze vreemdging ? Of landen als Soedan waar je idd halfdood wordt geslagen als je met een flesje bier over straat zou lopen? Deze vrouw kwam er nog levend vanaf in deze dictatuur. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...verkocht.dhtml Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 maart 2017 om 21:07. |
|
|
|
|
|
|
#1197 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://news.nationalpost.com/news/re...h-a-1m-ferrari Hier staat zelfs iets specifieks te lezen over drugs en Indonesie http://www.ipsnews.be/artikel/zuidoo...-gooien-opinie Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 maart 2017 om 21:24. |
|
|
|
|
|
|
#1198 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1199 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1200 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En kom niet zeveren over legaal of illegaal......dat is politiek en doet niets ter zake Of ben jij één van de vele hypocrieten die met in de ene hand een glas cognac in de andere een sigaar en in hun binnenzak een doosje temesta staat te lallen hoezeer hij tegen drugs is ? https://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...gevaarlijkste/ https://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...ohol-of-drugs/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 maart 2017 om 21:40. |
|
|
|
|