![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Klein Licht;8441915]De reacties in dit topic geven al goed aan waarom het de foute richting uitgaat met de Vlaamse pers: "ze schrijven toch niet wat ik wil horen dus lees ik geen kranten meer". /QUOTE]
Even duiden over ze schrijven niet wat ik wil horen: - ze schrijven nooit iets positief over bv het Vlaams Belang OF ze schrijven nooit iets over het Vlaams Belang. Is voor mij een groot verschil. In dat laatste geval is het duidelijk dat ik die krant niet lees want ik blijf achter op mijn honger.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom kan apache.be het wel en kunnen de grote mediagroepen het niet? Ik zal het u zeggen? Het is van niet willen en de reden is eenvoudig. Als alle kranten toch onder hetzelfde huis vallen is het niet nuttig om elkaar als krant concurrentie aan te doen door met scoops en goeie journalistieke stukken te komen. Dan is het gewoon gemakkelijker om overal dezelfde pulp te publiceren. Maar zeg aub niet dat het te duur is. Moest je in een concurrentiele markt zitten zou het wel kunnen, want dan heb je het nodig om lezers aan te trekken. Nu boeit het hen niet want of ze nu meer HLN verkopen, of meer nieuwsbladen, het komt in dezelfde zak terecht en dat is nefast voor de onderzoeksjournalistiek, niet de kostprijs.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 5 mei 2017 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En HLN of Het Nieuwsblad is wel degelijk een verschil hoor : 2 verschillende eigenaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vreemde vorm van persvrijheid... Laatst gewijzigd door marie daenen : 5 mei 2017 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als ge denkt dat het niet meer dommer kan ... Het is Knuppel die dat hier beweert!!!!! http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=70 Diepe diepe zucht .... ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten andere wie spreekt er over complottheorieën??? Het hele drama wordt open en bloot gespeeld, dat is iets anders dan complottheorieën... Laatst gewijzigd door marie daenen : 5 mei 2017 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zitten we hier met een geval van meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu geef je zelf al een goede reden om la Belgique op te blazen.
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
En wat heeft u tegengehouden om journalist te worden? Stoute linksen hebben u de toegang versperd tot de journalistenschool? Wat houdt u tegen om een rechtse krant op te richten? Altijd dat gejammer en gejank van hoe stout de anderen zijn, en hoe hard gij het slachtoffer zijt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Naar welke voetbalploeg gaat men kijken en supporteren? Mensen; zelfs de grootste nullen; vereenzelven zich graag met de winnaars. Het bevestigt zelfs hun gelijk in het ongelijk. Vandaag op de VRT weer een typisch voorbeeld in het nieuws. Macron gaat ruim 60 % van de stemmen halen. Le Pen een schrale 30 %. Bovendien is er "alarm" geslagen door alle partijen. En verschenen er onfrisse artikels in de pers tot zelfs over haar scheefpoeperij. Insinuaties bij de vleet dus. En op het gepaste moment. Ik herinner mij nog de eerste keer dat de VU opkwam. De avond voor de verkiezing was er door twee VU-leden in Voeren brand gesticht bij Walen. Oei, oorlog in het vooruitzicht? Achteraf niks meer over vernomen. Zijn die twee brandstichters misschien in een vergeetput gesukkeld? Waarom heeft de bende van Nijvel gediend soms? Om zogezegd een paar honderd euro te roven? Nee; de bende van Nijvel heeft gediend om de mensen schrik aan te jagen. En mensen met schrik stemmen natuurlijk op de vermoede sterksten. Dezelfde pschologische drijfveer als bij het voetbal. Alleen licht genuanceerd als men de vergelijkingen maakt tussen de hier voor aangehaalde voorbeelden. Daarom neem ik berichtgeving met meer zout dan er aardappelen zijn. Maar ik vind het wel aangenaam tijdverdrijf. Zoeken achter de echte waarheid kan plezierig zijn als men deze ontdekt en de echte drijfveer vind van de dadingen. Maar één euro heb ik voor onze pers niet meer over hoor. Weggesmeten geld. Zoals ze nu al jaren bezig zijn is er ver over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sorry; dubbel!!! Laatst gewijzigd door werkman : 5 mei 2017 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Regelrechte kleuterpraat. Nog erger is het dat als men de waarheid vertelt men dan uitgescholden wordt van gejammer, gejank en de anderen voor stoute mensen te houden... Man, man, man, opnieuw zuivere kleuterpraat... De bijdrage van Knuppel #69, #70 en #71 niet gelezen. Vergeten hoe ze de geest van de gazet van Antwerpen totaal gecorrumpeerd hebben van eerder rechtse, Vlaamse ingesteldheid naar linkse, Belgische geijkte zever die we overal lezen in onze officiële gesubsidieerde media??? Waarom noem je de waarheid zeggen janken en jammeren... Voel je je misschien aangesproken en in je wiek geschoten??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja de officiële media doet het hen voor om hun eigen gezicht te redden uit hun totaal onhoudbare en gekleurde stellingen... Anderen beschuldigen van racisme waar er totaal geen sprake is van racisme...; anderen beschuldigen van extremisme terwijl het zijzelf zijn die extremistische houdingen wensen goed te praten... Waarom denk je dat ze met de dag meer en meer aan geloofwaardigheid inboet??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Het is daarom dat ze, samen met de radio en de TV dagen lang op voorhand stakingen aankondigen en de mensen oproepen om mee te gaan staken...
Gewelddaden bij de stakingen verschonen, met veel lof spreken indien die stakingen geslaagd zijn en veel mensen op de been hebben gebracht... Maar je hebt gelijk, dat is inderdaad omdat het potentaat boven la Belgique gouden zaken doet en dat is dan dus inderdaad economisch recht in hun zakken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar nog nooit zo'n zaken in gelezen. Het zal waarschijnlijk De Gazet van Antwerpen of De Tijd zijn waar die linkse pocos reclame maken voor stakingen. In het cachot ermee! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Marie; zolang er regen uit de hemel valt zal een poreuze steen bealgen. Het heeft geen zin om hem te poetsen. Bij de eerste regenbui wordt hij toch opnieuw groen. ![]() |
|
![]() |
![]() |