![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moraalridders en lesjesgevers worden niet graag geconfronteerd met hun hypocriete inkonsekwenties. Als zelfs de leiders van de kerk het in hun aars voelen jeuken hoe kunnen ze dat bruindreef plezier ontzeggen aan de plebs die ook anders geaard zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijnbaar laat u uw idealen afhangen van de mislukking van anderen. Dat klinkt defaitistisch, als u het mij vraagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie kinderen opfokt tot van haat en misprijzen doortrokken gewelddadige maniakken, hoeft alleszins niet op mijn sympathie te rekenen. Met "seks & drugs & rock-'n-roll" heb ik toch al wat minder moeite. Als 'n bepaalde mede-forummer net zo verontwaardigd zou doen over wat pakweg IS of Hamas of om het even welke ultra-'nationalistische' vereniging met kinderen aanvangt, zou ik al wat minder gemeen uit de hoek proberen te komen. Het was de selectieve verontwaardiging die me stoorde. En als zulks mij tot een 'ziekelijke maniak' maakt, dan beschouw ik dat voortaan als een ere-titel. 2) Spijtig. Ik zal het evenwel blijven proberen. Mijn collectie is nog niet volledig.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 juni 2017 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meer opportunisme dan overtuiging, lijkt het wel. "Om den wille van het smeer likt de kat de kandeleer."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Tegelijkertijd achtte men het kennelijk ondenkbaar dat bij gebrek aan vrouwelijk 'gerief' de geestelijken hun driften op weerloze jongens zouden botvieren. Je zou je desgevallend zelfs kunnen afvragen of de combinatie van seksuele onthouding en vrijere beschikbaarheid van jongens de homoseksuele voorkeur van die geestelijken niet in de hand werkte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() Laten we even veronderstellen dat de homoseksuele voorkeur een afwijking is - een zienswijze waar ik mij als homoseksueel in kan vinden. Wat dan nog? Bijziendheid is ook een afwijking. Kwalificaties als 'normaal' of 'afwijkend' volstaan derhalve niet om morele categorieën te funderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
misschien geen slecht idee.. Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 25 juni 2017 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Over die "intolerante conservatieve boerkes die gewoon alles haten wat anders was omdat ze bang waren van de bebaarde man in lucht" nog veel minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja, dat moet toch kwalificeren als het gedrag van een "ziekelijke maniak".
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 25 juni 2017 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens, hoor. Ik heb dan ook niets met de 'muh voorouders' redenering. Je kan immers heel goed aantonen dat deze tijd degeneraat is en dat allerlei freaks genormaliseerd dienen te worden zonder dat je een overdreven romantisch beeld hebt over de geschiedenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() Jullie moeten vooral ver bij kinderen wegblijven. Er lopen al genoeg progressieve hetero-degeneratieve maniakken rond die hun zoon aan de oestrogenen helpen als ze hem eens met een Barbie zien spelen, of hun dochter aan de testosteron.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 25 juni 2017 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In geen énkel geval, onder geen énkele voorwaarde. Er is niettemin wel degelijk een groot verschil tussen een tiental onnozele janetten enerzijds en honderdduizenden goed georganiseerde & geüniformeerde sadisten anderzijds. Daar kunt ge gerust gif op innemen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Eens met een barbie spelen... Je hebt werkelijk geen enkel benul eh.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |