![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is het ook nogal dom om in bepaalde wijken te lopen (zeker snachts). Of als blonde griet alleen in een tentje gaan slapen in India. Heb je dan gevraagd om een gangbang verkrachting? nee, natuurlijk niet. Maar je hebt ook niet aan een risicoanalyse gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent dat wij onze vrijheid kwijt zijn, door terreur die mannen uitoefenen, de focus moet bij die mannen liggen en niet bij vrouwen die gewoon over straat lopen, toch? Je wordt trouwens net zo goed overdag lastig gevallen, moet je dan ook je vrijheid maar opgeven, omdat ' de risicoanalyse' zegt dat dit nu eenmaal zo is? Het buitenland is een ander verhaal, daar zullen we ons inderdaad moeten aanpassen, gewoon wegblijven uit die landen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, maar als vrouw weet je toch ook wel dat je bepaalde signalen niet moet uitzenden. Er zijn nu eenmaal mannen dat deze signalen anders zullen interpreteren dan je lief is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Je MOET niets. Het gaat om wat verstandig is. Risicoanalyse. Van mij MOET je ook niet weg blijven van het spoor, maar het is wel verstandig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, alice schijnt als volgt te redeneren: iedereen weet dat je respect moet hebben van elkaars eigendom. Dus, vanuit dat principe, moet ik mijn auto helemaal niet sluiten. Ik laat dus mijn wagen ongesloten achter in de stationsbuurt.
Wat zal er gebeuren...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus een vrouw kan zich dan beter, om zeker geen verkeerde signalen uit te zenden tegenover bepaalde sujetten, zich kleden als een radicale moslima. Daar gaat dan uw vrijheid van klederdracht.
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat u uw auto ook ongesloten achter in een achterbuurt van een stad? M.a.w. weet u wat risicoanalyse is en hoe u ermee moet omgaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vrouw is geen auto die op slot moet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk dat hier " individuele vrijheid" van bepaalde heren te ver doorgeschoten is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen domme redenering. Dat heet risicoanalyse. Als dat u niet weet te doen en u dat uw dochters en zonen niet leert, mag u niet verwonderd staan over bepaalde minder aangename gevolgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is er iets mis, nl. in die wijken. D�*�*r gaat het juist over en het besef dat vrouwen (en trouwens iedereen) met die realiteit moeten omgaan. De eerste stap is immers de erkenning van de werkelijkheid zoals ze zich aandient. En dus niet uitgaan van een denkbeeld zoals u graag zou hebben dat de werkelijkheid is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er is een verschil tussen onwetendheid, een fout, verkeerde inschatting en blatante misdaad. Het aanranden van een naakte vrouw op't straat die neen/help en soortgelijke roept bij die actie is geen verkeerde inschatting, noch misverstand. Dat is een misdaad. Dat de naaktheid van de dame ook een misdaad is in onze samenleving is een ander verhaal.(Waarom eigenlijk? Uitgezonderd persoonlijk ongemak voor de dame en esthetische gevoeligheden voor de bekijkers zie ik er geen probleem mee)
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien omdat de wetgever u niet als enige referentie neemt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het aanranden van een naakte vrouw blijft een misdaad. Is dan nu in het paleis van schone kunsten, de basilisk van Koekelberg of op de Meir. Ik niet neen. Maar ik heb de indruk dat u het wel goedkeurt, het aanranden van vrouwen die zich onzedelijk gedragen. Of bent u al tevreden met steniging?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 2 juli 2017 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn indruk een leugen?
Het is wat ik denk van uw betoog. Niet wat u als waarheid aanvaard.