Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juli 2017, 18:53   #1
HOUZEE !
Minister-President

Standaard vrouw én goed autochauffeur

Ik was vandaag onder de indruk van een vrouwelijke autobestuurder.

Zij reed met de remorque perfect achteruit en zij nam ook perfect haar draai om ergens tussen te rijden.

Dat bewijst dat sommige vrouwen wel degelijk kunnen autorijden, en dat vooroordelen soms niet correct zijn.

Ik wil dat maar eens zeggen, omdat als er eens iets positiefs kan gezegd worden, dat ook mag gebeuren. Niet alle vrouwen rijden slecht per auto.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2017, 19:06   #2
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

het was een travestiet waarschijnlijk
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2017, 20:31   #3
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Eduard Khil's schermafbeelding

Standaard

Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 06:45   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ik was vandaag onder de indruk van een vrouwelijke autobestuurder.

Zij reed met de remorque perfect achteruit en zij nam ook perfect haar draai om ergens tussen te rijden.

Dat bewijst dat sommige vrouwen wel degelijk kunnen autorijden, en dat vooroordelen soms niet correct zijn.

Ik wil dat maar eens zeggen, omdat als er eens iets positiefs kan gezegd worden, dat ook mag gebeuren. Niet alle vrouwen rijden slecht per auto.
Dat moeten we inkaderen want dat moet een unicum geweest zijn.
Oud 18 juli 2017, 13:18   #5
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Wat zijn de forum-alfa-mannetjes weer goed bezig
Kijk eens in de statistieken wie het meeste brokken maken op de weg.
Ik alvast niet. Ik rijd van in 1989 met de auto en heb nog nooit een ongeval veroorzaakt.
Zelfs nooit een boete gehad, never, nimmer.
Ik ken geen enkele man die mij dat al nagedaan heeft.
Nu terug aan jullie, mannetjes: biecht hier eens op hoe vaak jullie brokken gemaakt hebben en hoeveel boetes jullie gekregen hebben.....ik lach al op voorhand in mijn vuistje
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 13:29   #6
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Ik alvast niet. Ik rijd van in 1989 met de auto en heb nog nooit een ongeval veroorzaakt.
Nu terug aan jullie, mannetjes: biecht hier eens op hoe vaak jullie brokken gemaakt hebben en hoeveel boetes jullie gekregen hebben.....ik lach al op voorhand in mijn vuistje
live a little! duw eens op die gaspedaal, NN!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 13:42   #7
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Ik laat 'ze' niks verdienen aan mij zenne!
Maar da's serieus: ik heb nog nooit een boete gekregen en wil dat ook zo houden.
Oud 18 juli 2017, 13:43   #8
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat blijft het hier opeens akelig stil...............
Oud 18 juli 2017, 13:46   #9
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Ik houd angstvallend dat wijzerke in't oog.
Ik lacht mij soms eens blauw als ik zo ne gehaaste chauffeur achter mij heb.
Als die TE dicht komt dan ga ik expres heel traag rijden....dat zal hem/haar maar leren. Ik ga echt geen boete betalen om te rap rijden voor ne wildvreemde.

Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 18 juli 2017 om 13:46.
Oud 18 juli 2017, 14:03   #10
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Als die TE dicht komt dan ga ik expres heel traag rijden....dat zal hem/haar maar leren. Ik ga echt geen boete betalen om te rap rijden voor ne wildvreemde.
zie maar dat ge genoeg op de weg let ipv heel de tijd met uw hoofd in uw dashboard te zitten !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 16:05   #11
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
I
Als die TE dicht komt dan ga ik expres heel traag rijden....dat zal hem/haar maar leren..
er zijn landen in de wereld waar je voor dergelijk slecht rijgedrag de boete krijgt, niet de te snel rijdende piloot. En maar goed, met dat soort achterlijk rijgedrag veroorzaak je ongevallen of files.
Oud 18 juli 2017, 16:54   #12
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
En over hoeveel kms hebben we het zoal ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 16:56   #13
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 17:22   #14
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel ik zal u daar met plezier op antwoorden.

Hoeveel kilometers rijdt de gemiddelde vrouw ? Wel volgens de statistieken is dat nog geen vijfde van de gemiddelde man.
Komt er nog eens bij dat zo gauw de weersomstandigheden wat minder worden de vrouwen niet meer durven willen of kunnen rijden. Ik ken heel wat koppels waar de vrouwen bijvoorbeeld nooit s'nachts of s'avonds willen durven of kunnen rijden.
Als het sneeuwt ijzelt of stormt rijden vrouwen niet.
Kijk wie er rijdt als een familie op vakantie gaat of samen ergens heen gaat...9 op 10 is dat de man.
Het is nogal logisch dat gezien deze gegevens mannen wat meer kans maken dan vrouwen op een boete ....gezien deze laatste hun rijden zich meestal beperkt tot heen en terug naar het kapsalon de bakker of den Delhaize....en dan alleen tijdens de dag als het niet glad is buiten.

https://autorai.nl/cbsmannenzijndeec...ometervreters/

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 juli 2017 om 17:32.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 17:34   #15
Tavek
Banneling

Standaard

Er zijn dus echt nog boerekinkels die denken dat vrouwen slechter rijden dan mannen ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 18:10   #16
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wel ik zal u daar met plezier op antwoorden.

Hoeveel kilometers rijdt de gemiddelde vrouw ? Wel volgens de statistieken is dat nog geen vijfde van de gemiddelde man.
Komt er nog eens bij dat zo gauw de weersomstandigheden wat minder worden de vrouwen niet meer durven willen of kunnen rijden. Ik ken heel wat koppels waar de vrouwen bijvoorbeeld nooit s'nachts of s'avonds willen durven of kunnen rijden.
Als het sneeuwt ijzelt of stormt rijden vrouwen niet.
Kijk wie er rijdt als een familie op vakantie gaat of samen ergens heen gaat...9 op 10 is dat de man.
Het is nogal logisch dat gezien deze gegevens mannen wat meer kans maken dan vrouwen op een boete ....gezien deze laatste hun rijden zich meestal beperkt tot heen en terug naar het kapsalon de bakker of den Delhaize....en dan alleen tijdens de dag als het niet glad is buiten.

https://autorai.nl/cbsmannenzijndeec...ometervreters/
Tiens.....wie gaat mij 's winters naar mijn werk brengen en na mijn werk weer thuis? Gij? En mijn werk ligt niet bepaald naast de deur.
En ja, ook als het donker is en bij sneeuw en ijzel rijd ik wel want ik heb geen keuze. En het is niet omdat gij uw vrouw/vriendin niet laat rijden op vakantie of op uitstap dat dat voor alle koppels geldt. Ik rijd regelmatig naar de Ardennen of naar Luxemburg, naar Nederland of naar zee, whatever. En Albeir zit op de passagiersstoel, lekker relax. Jaloers mss? 50 j geleden was het idd bijna altijd de man die reed maar we zijn 2017! Halloooooo
Oud 18 juli 2017, 18:15   #17
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tiens.....wie gaat mij 's winters naar mijn werk brengen en na mijn werk weer thuis? Gij? En mijn werk ligt niet bepaald naast de deur.
En ja, ook als het donker is en bij sneeuw en ijzel rijd ik wel want ik heb geen keuze. En het is niet omdat gij uw vrouw/vriendin niet laat rijden op vakantie of op uitstap dat dat voor alle koppels geldt. Ik rijd regelmatig naar de Ardennen of naar Luxemburg, naar Nederland of naar zee, whatever. En Albeir zit op de passagiersstoel, lekker relax. Jaloers mss? 50 j geleden was het idd bijna altijd de man die reed maar we zijn 2017! Halloooooo
Dat U naar uw werk rijdt in de sneeuw kan zijn. Ik beweer niet dat U dat niet doet....sowieso zegt U dat U geen keuze hebt....Misschien hebben de meeste vrouwen die keuze net wel.
Maar U ontkent de feiten. Vrouwen rijden nu éénmaal een pak minder kilometers dan mannen.....en ja ook nog in 2017 is dat zo .....Ik herhaal volgens het Duitse autoblad Auto Motor und Sport (reputatie op autogebied) rijden vrouwen 5 x minder kilometers dan mannen.
Wie 5 x minder kilometers rijdt heeft 5 x minder kans op een ongeval en 5 x minder kans om beboet te worden .....
Oud 18 juli 2017, 18:28   #18
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat U naar uw werk rijdt in de sneeuw kan zijn. Ik beweer niet dat U dat niet doet....sowieso zegt U dat U geen keuze hebt....Misschien hebben de meeste vrouwen die keuze net wel.
Maar U ontkent de feiten. Vrouwen rijden nu éénmaal een pak minder kilometers dan mannen.....en ja ook nog in 2017 is dat zo .....Ik herhaal volgens het Duitse autoblad Auto Motor und Sport (reputatie op autogebied) rijden vrouwen 5 x minder kilometers dan mannen.
Wie 5 x minder kilometers rijdt heeft 5 x minder kans op een ongeval en 5 x minder kans om beboet te worden .....
als die statistiek klopt, dan heb je gelijk.
Oud 18 juli 2017, 19:07   #19
Tavek
Banneling

Standaard

BIVV:

Citaat:
Vrouwen nemen vaker kortere trajecten in een stadsomgeving waar het risico op een ernstig ongeval veel minder groot is. Toch kunnen deze factoren niet alles verklaren. Vrouwen zijn minder vaak betrokken bij ernstige ongevallen dan mannen omdat ze minder risico’s nemen. Vrouwen gedragen zich duidelijk voorzichtiger dan mannen achter het stuur. Ze voelen zich meer verantwoordelijk en tonen meer respect voor de andere weggebruikers. Omgekeerd zijn mannen eerder geneigd om hun fouten te relativeren en zijn ze zich minder bewust van het gevaar dat ze lopen (of waarin ze anderen brengen). Zeker als het op snelheid aankomt, concludeert het BIVV.
Er is een factor gereden km's, maar dan nog, als je die er uit haalt, rijden vrouwen beter.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 19:51   #20
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
BIVV:

Er is een factor gereden km's, maar dan nog, als je die er uit haalt, rijden vrouwen beter.
Objectief gezien zeker niet. Uit testen blijkt dat de reactiesnelheid van vrouwen minder goed is als van mannen. Ook zouden vrouwen een minder goed dieptezicht hebben en een verkeerssituatie minder snel inschatten.
Vrouwen zijn dan ook zelden goede rallyrijders.

Maar ik ben wel akkoord dat vrouwen in veel gevallen minder risico nemen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be