![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik was vandaag onder de indruk van een vrouwelijke autobestuurder.
Zij reed met de remorque perfect achteruit en zij nam ook perfect haar draai om ergens tussen te rijden. Dat bewijst dat sommige vrouwen wel degelijk kunnen autorijden, en dat vooroordelen soms niet correct zijn. Ik wil dat maar eens zeggen, omdat als er eens iets positiefs kan gezegd worden, dat ook mag gebeuren. Niet alle vrouwen rijden slecht per auto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het was een travestiet waarschijnlijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn de forum-alfa-mannetjes weer goed bezig
![]() Kijk eens in de statistieken wie het meeste brokken maken op de weg. Ik alvast niet. Ik rijd van in 1989 met de auto en heb nog nooit een ongeval veroorzaakt. Zelfs nooit een boete gehad, never, nimmer. Ik ken geen enkele man die mij dat al nagedaan heeft. Nu terug aan jullie, mannetjes: biecht hier eens op hoe vaak jullie brokken gemaakt hebben en hoeveel boetes jullie gekregen hebben.....ik lach al op voorhand in mijn vuistje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik houd angstvallend dat wijzerke in't oog.
Ik lacht mij soms eens blauw als ik zo ne gehaaste chauffeur achter mij heb. Als die TE dicht komt dan ga ik expres heel traag rijden....dat zal hem/haar maar leren. Ik ga echt geen boete betalen om te rap rijden voor ne wildvreemde. Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 18 juli 2017 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zijn landen in de wereld waar je voor dergelijk slecht rijgedrag de boete krijgt, niet de te snel rijdende piloot. En maar goed, met dat soort achterlijk rijgedrag veroorzaak je ongevallen of files.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel kilometers rijdt de gemiddelde vrouw ? Wel volgens de statistieken is dat nog geen vijfde van de gemiddelde man. Komt er nog eens bij dat zo gauw de weersomstandigheden wat minder worden de vrouwen niet meer durven willen of kunnen rijden. Ik ken heel wat koppels waar de vrouwen bijvoorbeeld nooit s'nachts of s'avonds willen durven of kunnen rijden. Als het sneeuwt ijzelt of stormt rijden vrouwen niet. Kijk wie er rijdt als een familie op vakantie gaat of samen ergens heen gaat...9 op 10 is dat de man. Het is nogal logisch dat gezien deze gegevens mannen wat meer kans maken dan vrouwen op een boete ....gezien deze laatste hun rijden zich meestal beperkt tot heen en terug naar het kapsalon de bakker of den Delhaize....en dan alleen tijdens de dag als het niet glad is buiten. https://autorai.nl/cbsmannenzijndeec...ometervreters/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 juli 2017 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Er zijn dus echt nog boerekinkels die denken dat vrouwen slechter rijden dan mannen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ja, ook als het donker is en bij sneeuw en ijzel rijd ik wel want ik heb geen keuze. En het is niet omdat gij uw vrouw/vriendin niet laat rijden op vakantie of op uitstap dat dat voor alle koppels geldt. Ik rijd regelmatig naar de Ardennen of naar Luxemburg, naar Nederland of naar zee, whatever. En Albeir zit op de passagiersstoel, lekker relax. Jaloers mss? 50 j geleden was het idd bijna altijd de man die reed maar we zijn 2017! Halloooooo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar U ontkent de feiten. Vrouwen rijden nu éénmaal een pak minder kilometers dan mannen.....en ja ook nog in 2017 is dat zo .....Ik herhaal volgens het Duitse autoblad Auto Motor und Sport (reputatie op autogebied) rijden vrouwen 5 x minder kilometers dan mannen. Wie 5 x minder kilometers rijdt heeft 5 x minder kans op een ongeval en 5 x minder kans om beboet te worden ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() BIVV:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen zijn dan ook zelden goede rallyrijders. Maar ik ben wel akkoord dat vrouwen in veel gevallen minder risico nemen. |
|
![]() |
![]() |