![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen? | |||
| Ja |
|
11 | 15,49% |
| Nee |
|
60 | 84,51% |
| Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In het VK zijn geen identiteitskaarten. Dus lekker anoniem. En voor de rest, tja :
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...c-scholar.html hier nog een paar beelden van het nieuwe London, ooit de hipste stad ter wereld :
|
|
|
#362 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#363 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#364 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#365 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat bedoel je met het lot van de premier en zo? Vind je dat een staatssecretaris mag liegen tegen de premier? En zo ja, waarom mag dat dan?
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 26 december 2017 om 12:03. |
|
|
|
|
|
|
#366 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat kan de Waalse belangen niet ten goede komen. Met andere woorden, volgende verkiezing oppositie voor de MR wegens serieus stemmenverlies.
|
|
|
|
|
#367 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#368 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#369 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
gij maakt er alleszins meer spel van dan de Premier zelf.
|
|
|
|
#370 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik stel mij steeds de vraag: wie liegt er niet in de Politiek?
Als men dat fijntjes gaat onderzoeken, gaan er weer maar eens een hele resem lijken uit kasten en muren vallen mijn gedacht.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#371 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Oh, maar voor het sossenheil mag er gelogen worden, zonder beperking... Maar oh wee als ze zelfs al maar het vermoeden zouden hebben dat een tegenstander het doet... Het kot is te klein en dan ineens doet het afwachten van een beslissing van een mogelijk gerecht er niet meer toe... Afgeslacht wordt dat kalf, zonder pardon... En oh wee wie durft tegenspreken... vuile nazies is hun antwoord... zelfs als is het de grootste kwezel die het zou durven zeggen... |
|
|
|
|
|
|
#372 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zijn er dan peilingen geweest na het verschrikkelijke bedrog van Theo?
|
|
|
|
|
#373 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe dikwijls zijn hun beweringen, als puntje bij paaltje kwam al afgegaan als een gieter??? En toch weer steeds opnieuw dezelfde grote mond die geen enkele tegenspraak duldt en onmiddellijke sancties eist... Geloof jij die mensen nog??? Ik in ieder geval niet meer... en vele mensen met mij... |
|
|
|
|
|
|
#374 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Inderdaad, la Belgique werkt niet en zal nooit werken, zal nooit kunnen werken met een totaal geindoctrineerde franstalige bevolking onder zijn vleugels... |
|
|
|
|
|
|
#375 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#376 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
t'is duidelijk, het enige wat je nog rest zijn schrijffouten. Goe bezig !!
|
|
|
#377 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#378 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
![]() De situatie die cliché-matig in die cartoon wordt afgebeeld is een typevoorbeeld van personen die in aanmerking komen voor een asiel-aanvraag. De onbeantwoorde vraag is waarom niemand hen bij die asiel-aanvraag heeft begeleid. Het is mij ook onduidelijk wat die identificatieteams juist inhouden. Hieromtrent dient klaarheid te komen. Als de betrokken Soedanezen in eerste instantie hadden verklaard dat ze van Soedan kwamen was er totaal geen reden om Soedanese teams hier te ontvangen.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
||
|
|
|
|
|
#379 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als jij nog politici kent die je nog niet om leugens hebt kunnen betrappen vertelt dit het meeste over jouw eigen zelve.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#380 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Get real. Als dat een reden zouden na elke ministerraad ontslagrondes van ministers volgen.
|
|
|