![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Moeten de overheden zich borg stellen voor Arco ? | |||
| 1. De federale overheid moet borg staan. |
|
2 | 3,92% |
| 2. De gewesten moeten borg staan. |
|
0 | 0% |
| 3. De federale en gewesten moeten tezamen borg staan. |
|
1 | 1,96% |
| 4. Laat het ACW desnoods maar stikken. |
|
22 | 43,14% |
| 5. Laat de particuliere vennoten desnoods maar stikken. |
|
1 | 1,96% |
| 6. Laat het ACW en de particulieren desnoods maar stikken. |
|
22 | 43,14% |
| 7. Ik geloof dat de aandeelkoers van Dexia fictief is en we moeten ons geen zorgen maken. |
|
1 | 1,96% |
| 8. Geen idee, ik vertrouw op .... ( naam kan je hieronder weergeven). |
|
2 | 3,92% |
| Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2061 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2062 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2063 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2064 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jouw te betalen eind-afrekening vereffenen?
|
|
|
#2065 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat telt in een "rechtsstaat" is het geschrevene.Ondergetekende is ook "gelukkige" Arco aandeelhouder en kan op zijn papierke niks terugvinden over "sparen".... Er is dus GEEN bedrog door Arco,enkel flagrante onbekwaamheid,maar dat is blijkbaar niet strafbaar.Die firma is kapot gegaan.jammer maar helaas....van die boer geen eieren meer en ik heb mijn "verlies" al lang doorgeslikt en wens niet dat "mijn" overheid Europese vervolgingen (met als gevolg alweer afleiden van overheidsgeld,eigenlijk ook MIJN geld) riskeert Er is WEL bedrog door politici van Christendemocratische huiize die op een of andere manier daar meer van maken dan het is,en gezien ze totnogtoe mathematisch nodig waren om een regering te vormen,ondertussen andere partijen mee trekken in die zever...Eerst Sossen en nu zelfs Nationalisten. DAT is bedrog,maar jammer goenoeg,gezien het "poilitiek" is,niet strafbaar.... Er is poging tot diefstal van de staat door belangenverenigingen van arcopar-aandeelhouders.....aandeelhouders die gelukkig met duizenden per jaar in onze crematoria verdwijnen....dat lost zichzelf dus op. Er is ,momenteel,nog een beetje gebrek aan moed van partijen andere dan de Kaloten die vlakaf zeggen waarop het staat en weigeren er verder nog aan mee te werken.(het zou een verkiezingspunt kunnen zijn,wij werken NIET meer mee aan die Arcopar zever)
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : 1 mei 2018 om 10:03. |
|
|
|
|
|
|
#2066 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En toch is de regering, met daarin misschien de partij waarop u gestemd heeft - en het ACW/CD&V, net dat aan het proberen regelen.
|
|
|
|
|
#2067 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- Leugenachtige praktijken. - Fraude. - Misbruik van vertrouwen. - In bende. En waarschijnlijk kunnen de procureurs - moesten ze niet in de zak van het ACW zitten, nog meer beschuldigingen vinden.
|
|
|
|
|
#2068 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2069 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2070 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is een goede vraag, maar ik heb geen antwoord.
Zou ik de vier pagina's kleine lettertjes gelezen hebben, waarschijnlijk niet.
|
|
|
|
|
#2071 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tip: als de uitgever van een investeringsfonds falliet gaat ben je je geld kwijt. Nu nog altijd, zelfs met 100% kapitaalsgarantie.
|
|
|
#2072 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat heeft weinig of niets te zien met het feit dat bedriegelijke verkoop, fraude en dergelijke meer, voor andere mensen en of organisaties dan het ACW, verboden en strafbare feiten zijn. En als de andere regeringspartijen meegaan in dit perfide spelletje om de belastingbetaler te laten opdraaien voor de misdaden van het ACW, dan zijn ze even grote crapuleuze smeerlappen als die van de CD&V zelf.
|
|
|
|
|
#2073 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
conclusie achteraf. Eerlijk gezegd, ik durf dat eigenlijk wat te betwijfelen. Wat we zeker kunnen stellen is dat het Arco-management enorme risico's heeft genomen door de coöperanten-bijdragen nagenoeg uitsluitend te beleggen in één enkel financieel actief, met name Dexia-aandelen. Ik kan mij niet voorstellen dat dergelijke foute beleggingsstrategie zomaar uitsluitend werd bedacht door het Arco-management alleen. Want de Arco-vennootschappen (Arco-par, Arco-fin enz.) zijn allemaal dochterorganisaties van ACW/beweging.net. Het is aan de top van het ACW/beweging.net dat ze verantwoording verschuldigd waren. En die waren (en zijn) helemaal geen onwetende kerstekinderen. Het ACW wilde kost wat kost een machtspositie verwerven in het Belgisch financieel establishment. Dat valt slechts te realiseren via het verwerven van een zware participatie in een belangrijke financiële instelling waardoor je een "referentie-aandeelhouder" wordt. Het Gemeentekrediet (later Dexia) was zo een belangrijke instelling. De teloorgang van Arco is dus in de eerste plaats toe te schrijven aan de machtshonger van de middenveld-organisatie ACW/beweging.net. |
|
|
|
|
|
|
#2074 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() cheeren voor minster Johan, de Arco kampioen, de minister die denkt aan de kleine spaarder ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#2075 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarschijnlijk niet, zoals 99% van de cooperanten het waarschijnlijk ook niet zullen geweten hebben.
Maar Leterme en zijn bende, zullen het maar al te goed geweten hebben. Hij is een stap tever gegaan in de operatie "redding van de banken" (eigenlijk was ethias al ne stap tever). |
|
|
|
|
|
#2076 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
OK. Bij garantie hangt het altijd af wie de garantie geeft. Zo heeft LehmanBrothers voor miljarden kapitaalsgarantie gegeven, garantie die waardeloos werd bij het faillissement van LehmanBrothers.
|
|
|
|
|
|
#2077 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2078 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Worden door politici benoemt waarschijnlijk. Dan weet je toch genoeg. En daarmee zijn we terug bij mijn stelling, alle Belgische politici zijn crapuleus uitschot.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 mei 2018 om 14:55. |
||
|
|
|
|
|
#2079 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar "minister Johan" heeft tot op heden de Arco-game erg handig gespeeld. Gewoon door niet te bougeren en rustig de beslissing af te wachten van de Europese Commissie. Dat wachten kan rustig nog een hele tijd duren. Geloof me, het resultaat zal jou niet het leedvermaak-orgasme bezorgen waar je hier nu reeds bijna vier jaar zit op te wachten. In feite is jouw bericht geen antwoord op dat van mij. Om de eenvoudige reden dat je pertinent goed weet dat ik gelijk heb. Maar ja, N-VA-haat en opgekropte frustratie omdat de sossen in de oppositie zitten (en er zichzelf verder stevig in vast spijkeren door de ene stommiteit na de andere |
|
|
|
|
|
|
#2080 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom trap je een openstaande deur in ? Natuurlijk heb ik leedvermaak met het feit dat N-VA akkoord ging met deze regeling ! N-VA is even erg als de oude CVP, ze zouden hun moeder verkopen om mee aan de macht te zitten. En net als de oude CVP doen ze er alles aan om dat achteraf anders uit te leggen. Jij bent bezig over de onderliggende mechanismes, maar die doen er niet toe. Dit is pure politieke koehandel geweest, van het allerlaagste soort. Machiavelisme pur sang. En De Wever ondertekende dat akkoord. Dus mag hij daar nu mee uitgelachen worden. Meer is het niet. Ik ga je nog meer zeggen : De Wever veegt even erg zijn zak aan die stommelingen die zich indertijd lieten rollen als ik dat doe. Alleen is hij slim genoeg om zijn eigen toekomstplan en zijn eigen carrière daar niet door te laten beïnvloeden. De vervaldag nadert : ofwel moet hij zeggen tegen een paar honderdduizend mensen dat de grap niet doorgaat en daar de politieke gevolgen van dragen, ofwel moet hij betalen. Zo simpel is het. Er is geen tussenweg. |
|
|
|
|